۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 597
  • 01 آگوست 2015 - 1:48

آموزش و پرورش گتوند در رده ی اول استان و رامهرمز از همه ی رقبای اصلی عقب تر در جایگاه ۱۵ ام و بازهم توجیه و فرار رو به جلو ریاست آموزش و پرورش رامهرمز

گزارش یاران ۳۱۳ از نتایج امتحانات نهایی نواحی آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش خوزستان در جایگاه ۳۱ ام کشور/ گتوند در رده ی اول استان و رامهرمز از همه ی رقبای اصلی عقب تر در جایگاه ۱۵ ام و بازهم توجیه و فرار رو به جلو ریاست آموزش و پرورش رامهرمز یاران ۳۱۳- […]

گزارش یاران ۳۱۳ از نتایج امتحانات نهایی نواحی آموزش و پرورش استان

آموزش و پرورش خوزستان در جایگاه ۳۱ ام کشور/ گتوند در رده ی اول استان و رامهرمز از همه ی رقبای اصلی عقب تر در جایگاه ۱۵ ام و بازهم توجیه و فرار رو به جلو ریاست آموزش و پرورش رامهرمز

IMG-20150801-WA0006

یاران ۳۱۳- گروه فرهنگ: به نقل از برخی منابع، نتایج رتبه بندی نواحی آموزش و پرورش کشور و بالتبع استان خوزستان منتشر شد.

بر مبنای گزارش ارائه شده توسط سنجش وزارت آموزش و پرورش، نتایج امتحانات نهایی نواحی آموزش و پرورش در حالی اعلام می شود که شهرستان گتوند در رتبه اول، شهرستان بهبهان در رتبه دوم و ناحیه ۴ اهواز در رتبه سوم، ناحیه ۱ اهواز در رتبه چهارم، شوشتر در رتبه پنجم و به ترتیب دزفول، هفتکل، ماهشهر، ناحیه ۳ اهواز، امیدیه، ناحیه ۲ اهواز، اندیمشک، مسجد سلیمان، آبادان در رتبه های بعد و رامهرمز در جایگاه پانزدهم عقب تراز رقبای سنتی خویش قرار دارند.

ناحیه آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز که متأسفانه در دولت جدید دچار حاشیه سازی های سیاسی نیز شده است از تمامی رقبای اصلی و سنتی نظیر دزفول، بهبهان، ماهشهر، هفتکل، مسجدسلیمان، آبادان، اندیمشک، امیدیه و شوشتر عقب افتاده است.

ریاست محترم ناحیه آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز نیز به جای بررسی علل این عقب افتادگی و عذرخواهی از مردم شریف رامهرمز و اینکه چه شده است که ناحیه آموزش و پرورش شهرستان از همه شهرهای اصلی استان عقب افتاده است در گفتگو با رامهرمز نیوز و با توجیه عملکرد خویش و اداره مطبوع در یک فرار رو به جلو اعلام می کند: « شتاب زده عمل نخواهیم کرد و انتظار نداریم معجزه ای اتفاق بیافتد/یک جاهایی آموزش و پرورش رامهرمز از وزارت کشور هم سیاسی تر شده بود!»

AMOZESH

باید از ایشان به عنوان متولی این ناحیه پرسید چرا در دو سه سال اخیر آموزش و پرورش رامهرمز روندی رو به عقب را طی کرده است و چرا دچار حاشیه سازی سیاسی گشته است؟ به نظر می رسد آموزش و پرورش استان خوزستان و بالتبع نواحی استان خاصاً شهرستان رامهرمز به یک تحول بنیادین و تعمیق نگاه علمی و کارشناسی نیاز دارد تا به عزل و نصب های سیاسی.

پیش از این یاران ۳۱۳ در مطلبی با عنوانِ “با اردوی کیش رتبه دانش آموزان رامهرمزی بهتر نمی شود” از معضلات و مشکلات اداره آموزش و پرورش شهرستان پرده برداشت که با واکنش غضب آلود و برخوردهای تند برخی از مسئولین مواجهه گشت که امروز این پیش بینی ها به وقوع پیوست.

پایان خبر/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

۱ دیدگاه

  1. معلم رامهرمزی

    حیف از این فضای آلوده حاکم بر آموزش و پرورش ، بنده این آقایان را بخوبی میشناسم . کسانی که فقط به دنبال تعریف از خود هستند و برای رسیدن به هدف دست به هر کاری میزنند . چرا این آقایان آمار فساد حاکم شده بر مدارس خود را ارایه نمیدهند و اگر راست میگویند و آمار میدهند صادقانه بیان کنند که این آمار چند درصد واقعی است . معلمی که مجبور است نمره ۳ را ده و دوازده کند ، معلمی که مجبور است از دانش آموزان غائب در امتحان در زمانی غیر از زمان مقرر امتحان گرفته و نمره قبولی دهد قطع به یقین میتواند آمار این شهرستان را بالا برده و به کام آقایان شود . و این آقایان به جای پاسخگو بودن به نیازهای واقعی به دنبال تریبونهای انتخاباتی برای جناب نماینده باشند .

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.