۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » حسینیه مجازی » ویژه ها
  • شناسه : 1155
  • 02 نوامبر 2015 - 16:45

امام جمعه رامهرمز: آیا برای یاری امام زمان مان آمادگی داریم؟

در نشست “محضر صحیفه سجادیه” مطرح شد: امام جمعه رامهرمز: آیا برای یاری امام زمان مان آمادگی داریم؟   به گزارش رامهرمزنیوز؛ برنامه زیبای در محضر صحیفه سجادیه از طرف اداره ارشاد رامهرمز در مسجدامام خمینی(ره) رامهرمز یکشنبه شب برگزار گردید که این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان از شبکه خوزستان […]

در نشست “محضر صحیفه سجادیه” مطرح شد:

امام جمعه رامهرمز: آیا برای یاری امام زمان مان آمادگی داریم؟

 

به گزارش رامهرمزنیوز؛ برنامه زیبای در محضر صحیفه سجادیه از طرف اداره ارشاد رامهرمز در مسجدامام خمینی(ره) رامهرمز یکشنبه شب برگزار گردید که این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان از شبکه خوزستان پخش مستقیم گردید.

امام جمعه رامهرمز: آیا برای یاری امام زمانمان آمادگی داریم؟

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در همایش صحیفه سجادیه در  رامهرمز اظهار کرد: دعا در باورها و سنت الهی یک تاثیر بسیار مهم و شگرف دارد و در سرنوشت انسان بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: دعا به معنای صدا زدن است و انسان نزد خالق خویش با حالت تضرع او را صدا می‌زند تا به نیاز خود برسد.

امام جمعه رامهرمز با تشریح دعای ۲۶ امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه عنوان کرد: این دعا در خصوص همسایگان و دوستانش است و در این دعا دوستان و همسایگان خود را فراموش نکرده است.

موسوی افزود: دو ویژگی بسیار مهم در این دعا این است که اول اینکه: آیا ما اماممان را به درستی شناخته‌ایم و دوم اینکه: اگر قرار باشد به حمایت از اماممان با دشمنانش بجنگیم آیا آمادگی داریم؟

وی همچنین عنوان کرد: در دعای ۲۶ از صحیفه سجادیه توصیه شده «مردم باید آداب را یاد بگیرند تا نسبت به همدیگر معاشرت داشته باشند و دستگیری از ضعفا را فراموش نکنند».

موسوی تاکید کرد: اجتناب از ناهنجاری‌های موجود در جامعه نیز از توصیه‌های مهم امام سجاد(ع) است و به مردم سفارش می‌کند که مشورت بدون طمع و دلسوزانه به هم دیگر بدهند.

امام جمعه رامهرمز در پایان بیان کرد: پوشاندن اسرار مومن، پنهان کردن عیب مردم و برطرف کردن نواقص زندگی مردم از دیگر توصیه‌های دعای ۲۶ در صحیفه سجادیه است.

 عکس ها:

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.