۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » ویژه ها
  • شناسه : 1317
  • 13 نوامبر 2015 - 20:02

انتخاب برخی از مسئولین بر اساسِ رابطه است نه شایستگی/به جوانان انقلابی میدان دهیم/دستگاه قضایی، خارج از نوبت به پرونده های اتفاقات اخیر رسیدگی کند و نتایج را به مردم اعلام کند

امام جمعه رامهرمز در نماز جمعه این هفته: انتخاب برخی از مسئولین بر اساسِ رابطه است نه شایستگی/به جوانان انقلابی میدان دهیم/دستگاه قضایی، خارج از نوبت به پرونده های اتفاقات اخیر رسیدگی کند و نتایج را به مردم اعلام کند سرویس سیاسی – یاران ۳۱۳: امام جمعه شهرستان رامهرمز این هفته در خصوص مسائل کشور […]

امام جمعه رامهرمز در نماز جمعه این هفته:

انتخاب برخی از مسئولین بر اساسِ رابطه است نه شایستگی/به جوانان انقلابی میدان دهیم/دستگاه قضایی، خارج از نوبت به پرونده های اتفاقات اخیر رسیدگی کند و نتایج را به مردم اعلام کند

سرویس سیاسی – یاران ۳۱۳: امام جمعه شهرستان رامهرمز این هفته در خصوص مسائل کشور و شهرستانی مسائل مهمی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار یاران ۳۱۳ به نقل از رامهرمزنیوز؛ امام جمعه رامهرمز در سخنانی صریح نسبت به مدیریت ضعیف مسئولان شهرستان انتقاد کرد و گفت: گاها دیده می شود انتخاب خیلی از مدیرانی که بر سرکار می آیند بر اساس شایسته سالاری نیست بلکه بر اساس رابطه است.

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت:در روز اول ماه صفر بازمانده های کربلا به شام ورود کردند و در روز دوم صفر با آن کیفیت وارد مجلس یزید شدند که حضرت زینب(س) با وجود تمام مصائب بلند شدند و با شجاعت علوی صدای عاشورا و کربلا را برای همیشه به گوش تاریخ رساندند.

امام جمعه رامهرمز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشگاهیان تصریح کرد: احساس حقارت بسیار خطرناک است ،تمام دنیا اقرار به پیشرفت و توانایی بالای نظام اسلامی دارند اما عده ای در بدنه ی نظام جمهوری اسلامی این مهم را انکار می کنند.

وی افزود: وقتی ایران موشک های دوربردش را آزمایش کرد آمریکا و اسرائیل به خود لرزیدند و مبهوت این قدرت ایران شدند اما عده ای در داخل می گویند ما هیچ چیزی نیستیم.

حجت الاسلام موسوی با خطاب به دلداده ها و وابسته های استکبار گفت: چرا بعضی ها در گوش هایشان پنبه گذاشته اند و البته بعضی ها پنبه که نه، بلکه در گوش ها و دهان هایشان سرب ریخته اند که حاضر نیستند یک کلمه به حمایت از رهبری سخن بگویند.

خطیب جمعه رامهرمز در رابطه با ناهنجاری ها و اتفاقات ناخوشایند روزهای گذشته این شهرستان اظهار کرد: اولین مشکل این است که رامهرمز شهر مهاجر پذیری است و انتظار داریم که همه دست به دست هم بدهیم و جلوی این اتفاقات را بگیریم.

وی افزود: هم مسئولین و هم مردم باید حرکت کنند ،به عنوان مثال در اطراف رامهرمز بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ خانه غیرمجاز بنا شده است که هیچ کدام از آنها مجوز قانونی ندارد.

وی ادامه داد: وقتی خانه ای بدون مجوز قانونی بنا می شود ، شهرداری و سایر سازمانها امکانات لازم برای خدمات رسانی به آنها را در اختیار ندارد و لذا این یکی از عواملی است که ناهنجاری ایجاد می کند ، پس در کنار مسئولین ، مردم هم باید به وظیفه ی خود به درستی عمل کنند.

وی نسبت به شایعات اخیر در شبکه های مجازی واکنش نشان داد و گفت: چه لزومی دارد که تا قتلی می شود سریع آن را در واتساپ انتشار دهیم و وجهه ی شهر را خراب کنیم، آیا ما وظیفه ای نسبت به این کار داریم؟ و بدتر از آن این است که پیامی که نشر می دهیم شایعه باشد و با آبروی افراد و طایفه ها بازی شود.

امام جمعه رامهرمز در سخنانی صریح نسبت به مدیریت ضعیف مسئولان شهرستان نیز انتقاد کرد و گفت: گاها دیده می شود انتخاب خیلی از مدیرانی که بر سرکار می آیند بر اساس شایسته سالاری نیست بلکه بر اساس رابطه است.

وی افزود: کسی سرکار باید بیاید که خودش را وامدار نداند و خود را فقط در خدمت شهدا و مردم ببیند و البته میتوان گفت یکی از دلایل ناهنجاری های شهر هم همین موضوع است.

وی تاکیید کرد:مسئولین ذیربط در شهرستان و استان کوتاهی و کم لطفی می کنند و باید مدیران را بر اساس شایسته سالاری انتخاب نمایند و به آنها مسئولیت بدهند.

حجت السلام موسوی نسبت به عملکرد دستگاه قضایی در شهرستان رامهرمز گلایه کرد و گفت: این همه پرونده در شهرسستان رامهرمز اتفاق افتاده است ، کدام یکی از این پرونده ها را شما ختم به نتیجه کردید که سرمشقی باشد برای دیگران که پند بگیرند.

وی ادامه داد: چرا بعضی از پرونده ها به صورت ویژه نباید بررسی بشوند؟ یک پرونده ای که چندین قتل در آن انجام شده است را بصورت ویژه و در خارج از نوبت بررسی نمایید و پیشنهاد می کنم که ستاد و کمیته ای ویژه برای برطرف کردن این مشکلات تشکیل بدهید.

انتهای پیام/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.