۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 1484
  • 09 دسامبر 2015 - 20:04

جریان اصلاحات از هیچ شخصی در رامهرمز حمایت نمی کند/برخی برای منافع شخصی و پروژه های اقتصادی از جریان اصلاحات سوءاستفاده می کنند/ بهمئی شاخصه های اصلاح طلبی را ندارد

پس از انتشار اسناد پایگاه خبری یاران ۳۱۳ در خصوص استفاده غیرمجاز آقای بهمئی از عنوان علمی دکتری و انتساب ایشان به جریان اصلاحات، جمعی از اصلاح طلبان رامهرمز در نامه ای خطاب به یاران ۳۱۳ انتساب ایشان به جریان اصلاحات را رد کرده و مسائل مهمی را مطرح کرده اند.

نامه ۷۰ نفر از اصلاح طلبان رامهرمز به یاران ۳۱۳:

جریان اصلاحات از هیچ شخصی در رامهرمز حمایت نمی کند/برخی برای منافع شخصی و پروژه های اقتصادی از جریان اصلاحات سوءاستفاده می کنند/ بهمئی شاخصه های اصلاح طلبی را ندارد

ط

سرویس سیاسی – یاران ۳۱۳: پس از انتشار اسناد پایگاه خبری یاران ۳۱۳ در خصوص استفاده غیرمجاز آقای بهمئی از عنوان علمی دکتری و انتساب ایشان به جریان اصلاحات، جمعی از اصلاح طلبان رامهرمز در نامه ای خطاب به یاران ۳۱۳ انتساب ایشان به جریان اصلاحات را رد کرده و مسائل مهمی را مطرح کرده اند.

متن کامل نامه:

بسمه تعالی

قابل توجه همشهریان محترم رامهرمزی

متأسفانه هرچند وقت یکبار از سوی برخی افراد با اغراض خاص و هدفمند در فضاهای مجازی فرد خاصی را به عنوان کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان اعلام می دارند که این امر برخلاف اصول اولیه تفکر اصلاح طلبی و خرد جمعی و رجوع به آرای اکثریت می باشد.

لذا اعلام می دارد که دوستانِ طرفدارِ اندیشه های اصلاح طلبی و حامیان دولت اعتدال تاکنون در بین افراد مطرح در میان کاندیداهای موجود، هیچکدام را مصداق اندیشه اصلاح طلبی نمی دانند و حرکت برخی افراد که به همراه با زد و بندهای پشت پرده بود و تعدادشان به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد و غالباً ساکن رامهرمز هم نمی باشند که براساس وعده هایی که برای گرفتنِ پست های مدیریتی و پروژه های اقتصادی به آنان داده شده، متأسفانه بر سر اندیشه های خود معامله کرده اند و با وجودی که می دانند که فرد مطرح شده، هیچکدام از شاخصه های اصلاح طلبی را ندارد و بعضاً هم مواضعی علیه جریان اصلاح طلبی بصورت آشکار داشته است، اما به خاطر دست یابی به میز و پست و یا منافع اقتصادی اقدام به طرح این موضوع کرده اند.

لذا ما طرفداران جریان اصلاح طلبی و دولت اعتدال اعلام می داریم این حرکت به دور از شأن این تفکر بوده وبه نوعی نهایت بی حرمتی و بی احترامی به اکثریت اصلاح طلبان در رامهرمز بوده است. لذا با توجه به نبودنِ هیچ گزینه اصلاح طلبی در بین کاندیداهای رامهرمزی و رامشیری طرح فرد خاص، نوعی سوءاستفاده از این تفکر می باشد.

جمع کثیری از طرفدارانِ تفکر اصلاح طلبانه در رامهرمز

————————

به دلیل اینکه ارسال کنندگان این نامه درخواست داشته اند بخاطر حفظ وحدت جریان اصلاحات، پایگاه خبری یاران ۳۱۳ اسامی آنها را منتشر نکند، مدیریت این پایگاه خود را ملزم به این تعهد اخلاقی(البته نه قانونی) می داند و در صورت اجازه این افراد اسامی آنها منتشر می شود.

پایان خبر/

۴ دیدگاه

  1. سلام اگه این افراد واقعا خود را اصلاح طلب دانسته و دلسوز جریان اصلاحات می دانند و بنا به نوشته خودشان ساکن رامهرمز می باشند چرا زا انتشار نام خود واهمه دارند ؟ آیا شائبه نامه سازی یاران ۳۱۳ را می توان حدس زد؟ عنوان جمعی از مردم در نامه ها و بنرهای تبلیغاتی در این روزها حنای بی رنگ و اثری شده است که بوی تبلیغات و دروغ از آن به مشام می رسد

  2. حامی حاج اقبال محمدیان

    سلام اگه این افراد واقعا خود را اصلاح طلب دانسته و دلسوز جریان اصلاحات می دانند و بنا به نوشته خودشان ساکن رامهرمز می باشند چرا زا انتشار نام خود واهمه دارند ؟ آیا شائبه نامه سازی یاران ۳۱۳ را می توان حدس زد؟ عنوان جمعی از مردم در نامه ها و بنرهای تبلیغاتی در این روزها حنای بی رنگ و اثری شده است که بوی تبلیغات و دروغ از آن به مشام می رسد

  3. دانشجوی فرهیخته رامهرمزی

    با عرض سلام و خسته نباشید به دست اندرکاران این سایت.
    من فقط برایم جالب است که اگر جبهه اصلاحات که با خط و مشی اصلاح طلبی تمام برنامه هایش مشخص و واضح است ، چرا با چنین افرادی برخورد نمیکنند ؟ چرا که در حال حاضر تمامی حامیان و حتی شخص آقای بهمئی در همه جا و در تمامی جلسات و متینگ های سیاسی و حتی در واتساپ ها و دیگر برنامه های اجتماعی خودشان را از اصلاح طلبان میدانند و اعلام میدارند که جبهه اصلاحات آقای دکتر را بعنوان کاندیدای اصلاح طلب معرفی کرده است.
    من از سایت یاران ۳۱۳ بابت این شفاف سازی تشکر میکنم و امیدوارم که تشکیلات آقای بهمئی نماینده شهرستانهای رامهرمز و رامشیر به این جریان ورود کنند و در مورد این دو موردی که الان سایت یاران ۳۱۳ به اشتراک گذاشتند یا تأیید کنند و یا اینکه تکذیب کنند ، تا مردم عزیزمان از این بلاتکلیفی که در پیش رو دارند خارج شوند.
    چون تا انتخابات مجلس دهم زمان زیادی نداریم و خواهش میکنم تا قبل از ثبت نام کاندیداها این موضوع روشن و مشخص شو . با تشکر

  4. لطفا اگه قراره چیزیو باور کنیم با اسم بگین چون ایطور به من دراوردی بیشنر شبیه هستش

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.