۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 1069
  • 24 اکتبر 2015 - 16:37

جریان حزب اللهی، ارزشی و اصولگرای شهرستان به هیچ کاندیدایی نرسیده است/ برخی افراد یا گروه ها به نمایندگی از جریان حزب اللهی یا اصولگرا صحبت نکنند/ فعلاً در مرحله رصد هستیم

سخنگوی یاران انقلاب اسلامی شهرستان رامهرمز و رامشیر جریان حزب اللهی، ارزشی و اصولگرای شهرستان به هیچ کاندیدایی نرسیده است/ برخی افراد یا گروه ها به نمایندگی از جریان حزب اللهی یا اصولگرا صحبت نکنند/ فعلاً در مرحله رصد هستیم به گزارش سرویس سیاسی- یاران ۳۱۳: سید امین کشاورز سخنگوی مجموعه یاران انقلاب اسلامی شهرستان […]

سخنگوی یاران انقلاب اسلامی شهرستان رامهرمز و رامشیر

جریان حزب اللهی، ارزشی و اصولگرای شهرستان به هیچ کاندیدایی نرسیده است/ برخی افراد یا گروه ها به نمایندگی از جریان حزب اللهی یا اصولگرا صحبت نکنند/ فعلاً در مرحله رصد هستیم

JPG-172x132

به گزارش سرویس سیاسی- یاران ۳۱۳: سید امین کشاورز سخنگوی مجموعه یاران انقلاب اسلامی شهرستان های رامهرمز و رامشیر نسبت به برخی شایعات پراکنده در سطح شهرستان واکنش نشان داد.

ایشان در گفتگو با پایگاه خبری یاران ۳۱۳ گفت: هنگامی که مردم در حال عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) هستند و گرم مجالس روضه و سینه زنی هستند برخی کاندیداها گویا بهترین فرصت را برای تبلیغات خویش فراهم دیده اند و البته به علت عدم منع قانونی، مانعی ندارد اما به نظر شایسته نیست در مجالس عزای سیدالشهدا با اینگونه مسائل روبرو شویم. قانون فقط راه اندازی کارناوال سیاسی را منع کرده است اما باز شایسته نیست برخی کاندیداها از مجالس روضه و عزاداری استفاده تبلیغاتی کنند.

سخنگوی یاران انقلاب اسلامی افزود: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و قطعا هر شخصی بدنبال اعلام حمایت جریانی خاص از خود میباشد باید متذکر شد جریان حزب اللهی و اصول گرای شهرستان نظرخاص و حتی نشستی با هیچ یک از اشخاصی که در نظر دارند به عنوان کاندیدا در این مرحله انتخابات شرکت نمایند نداشته و به تجمیع نظری و فکری نرسیده اند. در این مدت شاهد بوده ایم که برخی از افرادی که در هیچ چارچوب تشکیلاتی نمی گنجند سعی بر سوء استفاده سیاسی و یا بهتر بگوییم خودسری کرده اند و به نمایندگی از جریان حزب اللهی شهرستان های رامهرمز و رامشیر از برخی از کاندیداها حمایت کرده اند که این بداخلاقی سیاسی است.

کشاورز با تأکید بر شناخت دقیق کاندیداها و رصد انتخابات تأکید کرد: جریان حزب اللهی و انقلابی و مساجد و نیروهای اصولگرای شهرستان فعلاً با هیچ کاندیدایی نبسته است و به شخص مشترکی نرسیده است و در و صورت رسیدن به کاندیدای خاص از مجاری صحیح و رسمی اعلام می شود.

این فعال سیاسی به ماجرای وحدت اصولگرایان اشاره کرد: امسال همه ی اصولگرایان کشور و جریان انقلابی کشور بر اتحاد بر نظرات حضرات آیات علامه مصباح یزدی، آیت الله یزدی ریاست خبرگان و موحدی کرمانی ریاس جامعه روحانیت مبارز تأکید کرده اند و بالتبع در استان ما و در شهرستان رامهرمز و رامشیر این مسیر درست طی شده است و شوراهای اصولگرایی تشکیل شده اند که بزودی به صورت رسمی اعلام موضع می کنند؛ پس همه ما خود را مقید بدانیم به روند صحیح و معقول طی شده.

عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی کل کشور در پایان افزود: اگر شخصی یا گروهی قصد حمایت از کاندیدایی دارند منعی ندارد اما دو نکته ما اعلام می کنیم که اولاً خود را مقید کنیم به وحدت و ائتلاف نیروهای شهرستان که در ماههای گذشته توسط بزرگان حزب اللهی شهرستان چارچوبی در نظر گرفته شده است که به زودی اعلام می شود و نکته دوم، به اسم جریان انقلابی و حزب اللهی و یا مساجد و هیئات شهرستان کسی حق ندارد اعلام موضع کند چرا که این ناصحیح و نابجا و غیرواقع است. ما با توجه به اینکه از نیروهای فعالِ حزب اللهی درون شهرستان کسی کاندیدا نشده است فعلاً در حال رصد اوضاع هستیم و بعد از رصد نتایج را به اطلاع همشهریان عزیز خواهیم رساند. لذا هیچ شخصی نیابتا نظر خود را به جریان حزب اللهی و اصولگرای شهرستان نسبت ندهد. در صورت تجمیع نظر دال بر حمایت یا عدم حمایت ، این جریان انقلابی از طریق پایگاههای مربوطه اعلام نظر رسمی و قطعی خواهد نمود.

پایان خبر/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.