۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » ویژه ها
  • شناسه : 3056
  • 01 مارس 2017 - 9:06

دادستان رامهرمز:جنازه سوخته شده ربطی به درگیری های اخیر ندارد

به گزارش یاران ۳۱۳ صبح روز گذشته یک جسد سوخته شده در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان رامهرمز مشاهده می شود و طی تماس یک چوپان با کلانتری، ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

پیدا شدن جنازه سوخته شده یک خانم در رامهرمز

دادستان رامهرمز:جنازه سوخته شده ربطی به درگیری های اخیر ندارد

 

 

 

صبح روز گذشته یک جسد سوخته شده در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان رامهرمز مشاهده می شود و طی تماس یک چوپان با کلانتری، ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

 

به گزارش یاران ۳۱۳ صبح روز گذشته یک جسد سوخته شده در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان رامهرمز مشاهده می شود و طی تماس یک چوپان با کلانتری، ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

شناسایی جنازه از ظاهر امکان پذیر نبود و به لباس ها و مدارک همراه وی مراجعه می شود.در بررسی های انجام شده مشخص می گردد که جنازه متعلق به یک خانم  معلم نهضت سوادآموزی می باشد که در یکی از روستاهای اطراف رامهرمز تدریس می کرد.

گفتنی است خانم معلم چند روز قبل که برای تدریس رفته بود دیگر برنگشت. خانواده وی به پلیس مراجعه کرده و اعلام مفقودی می کنند. تلاش و تحقیق ماموران کلانتری آغاز می شود تا اینکه ماموران پلیس با تماس یک چوپان مواجه می شوند که از پیدا شدن یک جنازه سوخته شده خبر می دهد.
مامورین سریعا به محل مراجعه می کنند و تلاش های چندساعته صورت می گیرد تا این جنازه از بالای کوهها و راههای پیچیده جهت انجام مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شود.

دادستان رامهرمز:جنازه سوخته شده ربطی به درگیری های اخیر ندارد

دادستان رامهرمز با توجه به درگیری های طایفه ای و این اتفاق در گفتگو با رامهرمزنیوز اظهار کرد:بعد از اطلاع رسانی مسئولین مربوطه نسبت به پیدا شدن جنازه سوخته شده یک خانم معلم در رامهرمز بلافاصله این موضوع از طرف دادستانی در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا قاسمی نژاد با تاکید بر اینکه در حال پیگیری این حادثه  هستیم افزود: این مساله ربطی به حوادث و درگیری های اخیر ندارد اما احتمال خودکشی یا اختلافات خانوادگی مطرح می باشد.

وی در پایان گفت : اخبار دقیق را صرفا از طریق پایگاه های خبری موثق پیگیر باشید و به شایعات مطرح در فضای مجازی توجه نکنید.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

 

انتهای خبر/

 

نوشته های مشابه

رایزنی عجیب ایزدپناه برای استخدام برادرش در شبکه‌ی بهداشت و درمان رامهرمز!
بزرگترین چالش رامهرمز آب شرب است/نماینده حتی وعده‌ی جایزه به قبولی های کنکور را هم‌ محقق نکرد/ نماینده یک هرارتومنی هم کمک آموزش و پرورش نکرد!
با چهار سطل زباله جمع کردن، نمی‌توان نماینده‌ای موفق بود/برخی تا دیروز پدرشان یک کپر نداشت اما امروز میلیاردر شدند، از کجا آورده اید؟
حسین قاسمی در نشست با اصحاب رسانه:  🔴 اعتماد مردم رامهرمز باید بازگردد/به نفع هیچ کسی کناره گیری نخواهم کرد/ کسی که آب رامهرمز را نخورده درد رامهرمز را نمیداند!
نجف جشنی‌نژاد، مدیر عامل شرکت بین المللی سپاهان گستر: انتخاب های قومی طایفه ای سودی برای مردم نداشت/اگر طی ۴۰ گذشته، هر ۴ سال فقط برای ۲۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد می کردند امروز رامهرمهز ۲ هزار شغل مستقیم و چندده هزار شغل غیرمستقیم داشت/به نفع کسی کنار نمی کشم
فرشید کلاه کج، مدیرعامل فرودگاه عسلویه: رامهرمز در تمامی حوزه ها ضعیف مانده/ اولویت اصلی شهر، اشتغال است

۱ دیدگاه

  1. کسی که بخواد خودشو بکشه که نمیره یه جای پرت این کارو بکنه، همون جایی خودکشی میکنه که بهش ظلم کردند.
    بابا این بنده بیچاره رو کشتنش!

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.