۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 638
  • 08 آگوست 2015 - 3:04

عدم دعوت از اهل رسانه و خبرنگاران انقلابی در جلسه ی “روزخبرنگار” آقای نماینده

به مناسبت روز خبرنگار در رامهرمز صورت گرفت! عدم دعوت از اهل رسانه و خبرنگاران انقلابی در جلسه ی “روزخبرنگار” با آقای نماینده هر ساله در ۱۷ مرداد به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی در کل کشور توسط برخی دستگاه ها به عنوان روز خبرنگار گرامی داشته می شود و از خبرنگاران و اهل رسانه […]

به مناسبت روز خبرنگار در رامهرمز صورت گرفت!

عدم دعوت از اهل رسانه و خبرنگاران انقلابی در جلسه ی “روزخبرنگار” با آقای نماینده

هر ساله در ۱۷ مرداد به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی در کل کشور توسط برخی دستگاه ها به عنوان روز خبرنگار گرامی داشته می شود و از خبرنگاران و اهل رسانه تشکر و تقدیری به عمل می آید.

در شهرستان رامهرمز اما نه تنها برنامه ای با این عنوان توسط دستگاه ها و مسئولین برگزار نشده است بلکه برخی مسئولین به صورت جهت دار جلسه ای تشریفی را تشکیل داده و از برخی خبرنگاران شهرستان دعوت کرده اند که در این بین هیچ دعوتی از اهل رسانه و خبرنگاران انقلابی شهر نشده است.

به گزارش یاران ۳۱۳ – روز شنبه ۱۷ مردادماه نماینده محترم شهرستان جلسه ای را با عنوان روز خبرنگار برقرار و فقط از تعداد خاصی از افراد دعوت کرده است و نهایت جلسه ای با سؤالات کلیشه ای و پاسخ های کلیشه ای برگزار شد که هیچ کدام از این عزیزان دارای رسانه ی مکتوب یا مجازی “درون شهرستان” نیستند پس جلسه با کدام یک رسانه های مستقل و درون شهرستان صورت گرفت؟

لازم به ذکر است تنها رسانه های صاحب مجوز و قانونی شهرستان بدین ترتیب اند: تنها پایگاه خبریِ دارنده ی مجوز از هیئت ناظر برمطبوعات کشور و وزارت ارشاد، پایگاه خبری یاران ۳۱۳ به مدیر مسئولی داود مدرسی یان و تنها نشریه دانشجویی شهرستان که گستره توزیعی در سطح کشور را دارد نشریه فرهنگ، به مدیر مسئولی سید امین کشاورز و تنها نشریه شهرستان که گستره توزیعی در حد استان را دارا می باشد نشریه سیمای زندگی به مدیر مسئولی حسین رئیسی می باشند که از این سه رسانه هیچکدام به جلسه ی مذکور دعوت نشده اند! تنها از افرادی دعوت شده اند که مجوز دفاتر پخش آگهی و ارسال اخبار کلی و گزارش کار ادارات به برخی رسانه های کشوری را دارا می باشند! کدامیک از این عزیزان که برخی از آنان بیش از دو دهه آگهی ها و اخبار روتین را برای برخی رسانه های کشوری ارسال می کنند، دارای مجوز رسانه ی مکتوب و یا مجازی در سطح شهرستان هستند؟

باید از نماینده محترم آقای شمس الله بهمئی پرسید چرا از تنها رسانه های مستقل و انقلابی درون شهرستانی جهت گرامیداشت روز خبرنگار دعوت نشده است؟! آیا این تبعیض آشکار در خصوص اهل رسانه ی شهرستان نیست؟

مسئولین محترم شهرستانی می بایست در راستای انجام وظایف قانونی خویش حمایت معنوی و مالی از رسانه های مکتوب و الکترونیکی را در دستور کار قرار دهند که ظاهراً حمایت های معنوی و مالی که حق همه ی رسانه هاست به دلایل خطی و سیاسی و انتقاد به عملکرد آقای نماینده توسط رسانه های شهرستان، نصیب این رسانه ها نمی شود!

خبرگزاری فارس: رسالت خبرنگار باید تلاش برای افزایش وحدت باشد

پایان خبر/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.