۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 1669
  • 29 دسامبر 2015 - 8:39

فتنه ۸۸، ماحصل بی اعتنایی به قانون و خیانت عده ای خود فروخته و ناآگاه به رای ۴۰ میلیونی ملت بود.

حامد شهریاری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رامهرمز در گفتگو با خبرنگار «یاران ۳۱۳» گفت: حماسه ی ۹ دیماه ۸۸ و حضور ده ها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران، تجدید میثاق دوباره ی امت با آرمان های حضرت امام (ره) و امام خامنه ای (مدضله العالی) بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رامهرمز در گفتگو با یاران ۳۱۳:

فتنه ۸۸، ماحصل بی اعتنایی به قانون و خیانت عده ای خود فروخته و ناآگاه به رای ۴۰ میلیونی ملت بود

IMG17100738

سرویس سیاسی- یاران ۳۱۳؛ حامد شهریاری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رامهرمز در گفتگو با خبرنگار «یاران ۳۱۳» گفت: حماسه ی ۹ دیماه ۸۸ و حضور ده ها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران، تجدید میثاق دوباره ی امت با آرمان های حضرت امام (ره) و امام خامنه ای (مدضله العالی) بود.

وی افزود: همگان دیدند که ۹ دی، روز تجلی غیرت دینی ملت شریف ایران و شعله ور شدن شعله های بیداری و بصیرت بود و در آن روز، واقعیت های نهفته در لایه های فتنه ی ۸۸ روشن شد.

شهریاری حضور با شکوه ۸۵ درصدی ملت شریف ایران اسلامی در انتخابات ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ را یک گام مثبت برای تثبیت پایه های اقتدار نظام بود دانست و اظهار کرد: سران فتنه در پی شکست در انتخابات، با همراهی دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی و در عرصه ی فراملی، بر طبل دو دستگی و فتنه کوبیدند و مردم را به خیابان ها کشاندند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رامهرمز بیان کرد: اگر مدیریت الهی، هوشمندانه و مقتدرانه ی حضرت آقا، و حضور مؤمنانه و توأم با بصیرت مردم نبود، جمهوری اسلامی با خطرات جبران ناپذیری مواجه می شد.

این فعال دانشجو ادامه داد: آقایانی که با تجهیزات کامل و همراه با سواره و پیاده نظام خود، ۸ ماه کشور را به لبه ی پرتگاه و سقوط بردند، اگر فراموش نمودند بدانند که، رافت اسلامی نظام و خویشتن داری ملت مسلمان به فریادشان رسید.

وی تاکید کرد: فتنه ۸۸، ماحصل بی اعتنایی به قانون و خیانت عده ای خود فروخته و ناآگاه به رای ۴۰ میلیونی ملت بود.

اعتراض فتنه گران تا بدان جا به طول انجامید که ضمن حرمت شکنی در عاشورای حسینی و حمله به عزاداران و به آتش کشیدن مساجد، اصول اساسی اعتقادی مردم ایران را مورد هجمه قرار داشتند.

شهریاری عنوان داشت: ملت با جوش و خروش انقلابی خود، ضمن برچیدن بساط آشوب و فتنه گری، درس عبرتی به فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنان دادند که تا ابد فراموش نخواهند کرد.

این فعال دانشجو خطاب به عده ای که درصدد تحریف فتنه ۸۸ هستند، خاطرنشان کرد: برخی صاحبان تریبون ها و مناصب سیاسی دانسته و خائنانه و یا نادانسته و جاهلانه، درصدد بیگناه جلوه دادن فتنه گران و سران فتنه هستند اما این موضوع را فراموش کرده اند که فتنه فراموش شدنی وگناه بزرگ زیر سوال بردن اصل انتخابات قابل تطهیر نیست و فتنه ی ۸۸ و آن خیانتی که به ملت و انقلاب شد، از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: قرار دادن خط فتنه به عنوان خط قرمز، باید به عنوان یکی از اصول اساسی علاقه مندان به نظام باشد.

شهریاری در پایان گفت: مسئولین و مردم بدانند که زنده نگه داشتن ۹ دی، یکی از وظایف خطیر آنان می باشد و در دفاع از حریم ولایت فقیه در برابر یاوه گویان داخلی و خارجی، از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.