۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 1127
  • 01 نوامبر 2015 - 17:09

مسئولین آموزش و پرورش رامهرمز در کنار ساختمان با شکوه اداره، برای معلمان نیز خانه ای بنا کنند

مخروبه ای برای معلمان رامهرمز+ عکس مسئولین آموزش و پرورش رامهرمز در کنار ساختمان با شکوه اداره، برای معلمان نیز خانه ای بنا کنند سرویس اجتماعی – یاران ۳۱۳: خانه ای که جهت اسکان معلمانی که از شهرستان های اطراف به رامهرمز می آیند شایسته و زیبنده مقام معلمان و آموزش و پرورش رامهرمز نیست. […]

مخروبه ای برای معلمان رامهرمز+ عکس

مسئولین آموزش و پرورش رامهرمز در کنار ساختمان با شکوه اداره، برای معلمان نیز خانه ای بنا کنند

سرویس اجتماعی – یاران ۳۱۳: خانه ای که جهت اسکان معلمانی که از شهرستان های اطراف به رامهرمز می آیند شایسته و زیبنده مقام معلمان و آموزش و پرورش رامهرمز نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی یاران ۳۱۳؛ برخی معلمانی که از شهرهای اطراف(اهواز، بهبهان، ایذه، باغملک و غیره) برای تدریس به رامهرمز می آیند چند سالی است که در مکانی شبیه مخروبه اسکان داده می شوند که به هیچ وجه شایسته و برازنده مقام معلمان نیست و برای معرفی مسئولین رامهرمز و شهرستان رامهرمز بسیار ناپسند است.

این مکان جزو دارایی های آموزش و پرورش هم نیست و “ظاهراً” جزو دارایی های اداره مسکن و راه سازی است. یعنی این اداره در طول این سال ها به معلمان آموزش و پرورش لطف کرده است و محلی را جهت اسکان در نظر گرفته است. هزینه های این مکان نیز برعهده خود معلمان است و در واقع خودگردان اداره می شود. وسایل سرمایشی و گرمایشی مطلوبی نیز ندارد.

نگاهی به عکس های این مکان مخروبه که با هر باران و یا بادی، یک تکه از آن فرو می ریزد بدون بازدید حضور گویای مطلب است.

ناگفته نماند اداره آموزش و پرورش رامهرمز ساختمان باشکوهی را جهت اسکان سیستم اداری آموزش و پرورش رامهرمز بنا نهاده است و یک مهمانسرا را جهت اسکان مهمانان خارج از شهر در نظر گرفته است که از اقدامات خوب و مثبت مدیریت آن اداره محسوب می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

اما شنیده ها حاکی است مکان جدیدی را تحت عنوانِ “خانه معلم رامهرمز” نیز افتتاح کرده اند. این در حالی است که معلمانی که از شهرهای اطراف به رامهرمز می آیند در آن اسکان داده نشده اند! اگر خانه معلمی جهت اسکان معلمان عزیز که دارای مدارج علمی مهندسی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دانشجوی دکتری و دکتری ساخته شده است چرا در اختیار این عزیزان قرار داده نمی شود؟ آیا این در شأن معلمان است؟ با پیگیری خبرنگار یاران ۳۱۳ ظاهراً مسئولین آموزش و پرورش شرط حضور معلمان را در این مکان، پرداخت شبانه ۲۰ إلی ۳۰ هزارتومان اعلام کرده اند که با در نظر گرفتنِ وضعیت معیشتی قشر ضعیف فرهنگی، امکان پذیر نیست.

امید است مسئولین شهری و آموزش و پرورش محلی هر چه زودتر به این وضعیت رسیدگی کنند و معلمان عزیز به جای دغدغه پیگیری این قضیه دغدغه درس و بحث را داشته باشند.

عکس ها:

IMG-20151031-WA0001 IMG-20151031-WA0002 IMG-20151031-WA0003 IMG-20151031-WA0004

۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۰۳۱۶ ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۰۱۵ ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۰۳۴ ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۰۴۸   ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۲۰۶ ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۲۴۶ ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۳۰۲ ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۳۱۹ ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۳۴۵ ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۴۱۷ ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۴۳۳ ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۴۵۶ ۲۰۱۵۱۰۱۱_۱۹۱۵۰۸

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

۱ دیدگاه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.