۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » خوزستان
  • شناسه : 284
  • 16 آوریل 2015 - 3:00

مسئولین فکری به حال معلمان کنند/گزارشی از تجمع مسالمت آمیز معلمان رامهرمز

مسئولین فکری به حال معلمان کنند/گزارشی از تجمع معلمان رامهرمز/ صبح امروز – پنج شنبه ۲۷ فروردین ماه – جمعی از معلمان رامهرمز تجمع کردند. معلمان رامهرمزی امروز صبح روبروی اداره آموزش و پرورش شهرستان اعتراض و نارضایتی خود را نسبت به مشکلات معیشتی و رفاهی ابراز کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی یاران […]

مسئولین فکری به حال معلمان کنند/گزارشی از تجمع معلمان رامهرمز/

صبح امروز – پنج شنبه ۲۷ فروردین ماه – جمعی از معلمان رامهرمز تجمع کردند. معلمان رامهرمزی امروز صبح روبروی اداره آموزش و پرورش شهرستان اعتراض و نارضایتی خود را نسبت به مشکلات معیشتی و رفاهی ابراز کردند.

IMG-20150416-WA0060

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی یاران ۳۱۳ – جمعی از معلمان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شهرستان رامهرمز به علت مشکلات معیشتی قشر معلمان روبروی اداره آموزش و پرورش رامهرمز تجمع کرده و از دولت و مجلس خواستار شدند نسبت به مشکلات معیشتی معلمان بی تفاوت نباشند.

گفتنی است این تجمع در ادامه سلسله تجمات معلمان در سطح کشور با مجوز وزارت کشور در سطح مرکز و استان ها صورت گرفته است که متأسفانه مسئولین تا حال هیچگونه همراهی و همدلی نداشته اند. هرچند وزیرآموزش و پرورش از اجرایی طرح رتبه بندی معلمان از مهرماه امسال – ۹۴ – خبر داده اما اکثریت معلمان نسبت به این طرح خوشبین نبوده و اظهار کرده اند که اینگونه طرح ها هیچ سودی برای معلمان به همراه نخواهد داشت.

همچنین معلمان با در دست داشتن عکس های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه ا…) و نیز جملاتی از ایشان، نسبت به پایبندی خویش بر ارزش های نظام اسلامی تأکید کرده و مرزبندی خود را با برخی جریانات و دشمنان داخلی و خارجی اعلام داشته تا کسانی نتوانند از این تجمع صنفی، اهداف دیگری را دنبال کنند.

معلمان کشور در دو ماه اخیر با برگزاری تجمعات مسالمت آمیز از مسئولین خصوصاً دولت تدبیر و امید خواسته اند هر چه سریعتر برای حقوق، مزایا، مسکن و مشکلات معلمان چاره ای بیاندیشند. تعدادی از معلمان نیز در دوماه اخیر از طریق نامه، طومار، تجمع و بیانیه از مجلس شورای اسلامی خواستار استیضاح وزیر آموزش و پرورش شده اند.

انتهای پیام/

عکس ها:

IMG-20150416-WA0025

http://modares86.persiangig.com/image/tajamo/IMG-20150416-WA0063.jpg

http://modares86.persiangig.com/image/tajamo/IMG-20150416-WA0062.jpg

http://modares86.persiangig.com/image/tajamo/IMG-20150416-WA0061.jpg

http://modares86.persiangig.com/image/tajamo/IMG-20150416-WA0056.jpg

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.