۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 184
  • 12 نوامبر 2014 - 18:42

مقتدایی – استاندار خوزستان:برخی انتصابات در مدیریت‌ شهرها دارای ابهاماتی است

برخی انتصابات در مدیریت‌ شهرها دارای ابهاماتی است استاندار خوزستان با بیان اینکه برخی انتصابات در مدیریت‌ شهرها دارای ابهاماتی است، گفت: در انتخاب مدیریت شهرها نباید تبصره وجود داشته باشد و فیلترها به گونه‌ای سخت باشد که شرایط انحراف فراهم نشود. عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در همایش دو روزه مدیران امور شهری […]

برخی انتصابات در مدیریت‌ شهرها دارای ابهاماتی است

استاندار خوزستان با بیان اینکه برخی انتصابات در مدیریت‌ شهرها دارای ابهاماتی است، گفت: در انتخاب مدیریت شهرها نباید تبصره وجود داشته باشد و فیلترها به گونه‌ای سخت باشد که شرایط انحراف فراهم نشود.

عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در همایش دو روزه مدیران امور شهری و استانداری‌های کشور، اظهار کرد: کسی که مسئولیت دارد خدماتی را ارائه دهد، باید در هر نقطه‌ای که انسانی هست و نیازمند خدمت است، خدمات آن را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه اداره یک مجموعه مرده کار سهلی است اما اداره امور زندگی با توجه به تنوع خواسته‌ها و در شرایط مختلف سخت است افزود: در شرایط عادی تنوع‌طلبی و در شرایط بحرانی نیز انتظار خروج از بحران وجود دارد.

مقتدایی با بیان اینکه در شرایط عادی اداره امور شهر با انتظار مستمر که تحول و ارتقا است، صورت می‌گیرد، گفت: پاسخ دادن به یک مجموعه زنده کار سختی است و کسانی باید در این مسئولیت‌ها مستقر شوند که توانایی آن را داشته باشند.

استاندار خوزستان یادآور شد: برخی اوقات انتصاباتی در مدیریت‌ها انجام می‌شود که دارای ابهاماتی است و باید آنها را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری جزو نکاتی است که تخصص آن مقدم بر تمرکز است تصریح کرد: باید کسی در این سمت قرار گیرد که تبصره به آن تعلق نگیرد زیرا در صورتی که اما و اگرها برای انتصاب ایجاد شد، عدم موفقیت حاصل می‌شود.

مقتدایی بیان کرد: در انتخاب مدیریت‌ها نباید تبصره وجود داشته باشد و فیلترها به گونه‌ای سخت باشد که شرایط انحراف فراهم نشود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در کلانشهرها تعارضات را می‌توان با اعمال مدیریت از بین برد خاطر نشان کرد: شاید تطابق شرایط و تحصیلات و تجربه باعث می‌شود تصاویر ناشفافی در همه زمینه‌ها داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اصل قضیه شورا این است که کار به دست مردم گذاشته شود، یادآور شد: شهرداری‌ها باید متمرکز شوند تا یک نفر حرف بزند و آن شهردار باشد.

به گفته استاندار خوزستان، شهردار باید به همه موضوعات اشراف داشته باشد و شورا نیز به تخصص مجموعه شهرداری مشرف باشد.

مقتدایی در پایان با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان در کمتر از ۸۰۰ نقطه مستقرند و ۳۰ درصد جمعیت در بیش از ۴ هزار نقطه استان متمرکز هستند، گفت: باید برنامه‌ریزی صورت گیرد که با آموزش دوجانبه به همه این شهرها رسیدگی شود.

کلمات کلیدی:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.