۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » یادداشت
  • شناسه : 1310
  • 13 نوامبر 2015 - 15:12

وعده های کاذب و گنده تر از وظایف نمایندگی ندهید

رئیس شورای اصولگرایی رامهرمز خطاب به کاندیداهای مجلس: وعده های کاذب و گنده تر از وظایف نمایندگی ندهید   با وجود اینکه بیش از سه ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده تنور مجالس خانگی و دیدارهای غیر رسمی نامزدهای احتمالی انتخابات اسفند ماه هر روز گرمتر از دیروز می شود حسن و قبح این جریان […]

رئیس شورای اصولگرایی رامهرمز خطاب به کاندیداهای مجلس:

وعده های کاذب و گنده تر از وظایف نمایندگی ندهید

 

با وجود اینکه بیش از سه ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده تنور مجالس خانگی و دیدارهای غیر رسمی نامزدهای احتمالی انتخابات اسفند ماه هر روز گرمتر از دیروز می شود حسن و قبح این جریان را کاری نداریم ولی در جریان این حرکت نوعی توقع سازی برای مردم ایجاد شده است و آن اینکه نماینده حلّال تمام مشکلات می باشد و برخی شنیده ها حاکی از آن است که برخی نامزدها با مبادرت به این کار نوعی امید برای حل مشکلات به خصوص مسأله بیکاری را در دل مخاطبان خود ایجاد می کنند که در این باره گفتنی هائی وجود دارد:

  1. نامزدهای محترمی که مبادرت به این کار می کنند را به این نکته متوجه می کنیم که اینگونه رأی جمع کردن قطعا با مبادی اخلاقی و اصولی سازگار نیست و مطمئنا برای آینده آنها مشکل ساز خواهد بود چرا که در صورت پیروزی در انتخابات به جای پرداختن به امور اساسی و بنیادی باید به مسائل فردی و شخصی بپردازند که شاید هیچ ارزش اجتماعی نداشته باشد.
  2. ایجاد این توقع غیر منطقی و غیر عقلائی برای مردمی که در پی حل مشکلات خود هستند و بعد بی توجهی به آن مطمئنا نوعی دلسردی به کارکرد نظام و انقلاب را پیش خواهد آورد و بلا شک خیانت به مبانی انقلاب و نظام خواهد بود که در دوره های بعد موجبات دلسردی مردم و کاهش حضور در پای صندوقهای رأی را فراهم می آورد . آیا این خیانت به آرمانهای نظام و انقلاب و شهدا نیست ؟؟؟
  3. نامزدهای محترمی که مبادرت به دادن چنین وعده هائی می کنند اگر عالم به وظیفه نماینده مجلس هستند و آگاهانه این کار را انجام می دهند پس مصداق دروغگو خواهند بود و اگر ناآگاهانه مبادرت به انجام این کار می کنند آنها را توصیه به مطالعه قانون اساسی و آشنائی با وظیفه قانونی نماینده مجلس می کنیم .
  4. این گونه رفتارها نوعی امید غیر واقعی نوعی انتظار نا معقول را در جامعه ایجاد خواهد کرد و کار را برای آنهائی که صادقانه قصد کار و تبلیغ و خدمت به مردم را دارند مشکل می سازد و این خود جفای دیگری است به جامعه از سوی این گونه نامزدها .
  5. آیا این گونه دعوت افراد به شرکت در انتخابات به نوعی ایجا نوعی فرهنگ سهم خواهی نیست ؟ و آیا جامعه را به سمت منفعت گرائی سوق نمی دهد ؟ آیا روحیه اخلاص و معنویت را در جامعه نمی خشکاند ؟ مطمئنا این گونه خواهد بود و استمرار این حرکت فرهنگی را در صحنه انتخابات ایجاد خواهد کرد که مبانی اعتقادی و فرهنگی و مذهبی ما را تضعیف خواهد کرد

در پایان نامزدهای محترم را به تقوای الهی در تبلیغ و فرهنگ سازی در جامعه بر مبنای قانون و اخلاق فرهنگ سازی در جهت برگزاری انتخاباتی آگاهانه و بر مبنای شایسته سالاری می نمائیم و مردم را نسبت به آفتهائی چون قبیله گرائی و زر و زور و تزویر که سالهاست مکانیسم انتخاب را در شهرمان بیمار کرده توجیه نمایند زیرا که مطمئنا این نامزدهای بزرگوار دارای نفوذ در بین اقشار مردم هستند و کلام آنها مورد احترام جامعه خواهد بود .. و به مردم توصیه می کنیم ضمن شناخت دقیق وظایف نماینده بدانند که اگر کسی به آنها وعده های بزرگ داد دروغگو است چرا که بر مبنای ضرب المثل عرب (( اعذبها اکذبها)) شیرین ترین سخنان دروغ ترین آن است

کمال مطوری بیستم آبان نودوچهار

۱ دیدگاه

  1. نان ریش خوردن از نان نامردی خوردن هم بدتره.این همه الله الله نکنید که دست شما و هم قطارانتون برای ملت بیچاره رو شده.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.