۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 725
  • 01 سپتامبر 2015 - 8:56

کدام نقل دروغ رفسنجانی از رهبر انقلاب را می توان یکی از مصادیق بیانیه دفتر رهبری دانست!؟

هاشمی رفسنجانی: پذیرش برجام با اذن رهبری بود کدام نقل دروغ رفسنجانی از رهبر انقلاب را می توان یکی از مصادیق بیانیه دفتر رهبری دانست!؟  پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی در حاشیه نگاری از دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با جمعی از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس نوشت: حرف آخر آقای هاشمی هم تقدیرست […]

هاشمی رفسنجانی: پذیرش برجام با اذن رهبری بود

کدام نقل دروغ رفسنجانی از رهبر انقلاب را می توان یکی از مصادیق بیانیه دفتر رهبری دانست!؟

 پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی در حاشیه نگاری از دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با جمعی از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس نوشت:

حرف آخر آقای هاشمی هم تقدیرست و هم هشدار. تقدیر از ولایت مداران دوران دفاع مقدس.هشدار به ولایت معاشی های برخی دراین روزگار.آقای هاشمی درهمین چند جمله آدرس عاقبت دلواپسی ها را می دهد. فرجام دلواپسی ها از قطعنامه ۵۹۸ تا برجام هسته ای .تقدیر هاشمی برای رزمندگانی است که آن روزها دلواپس بودند. ولی با ولایتمداری و پذیرش حرف امام، شهد شیرین پیروزی را نوشیدند.هشدارهاشمی به ولایت معاشانی است که دلواپس توافق هسته‌ای‌اند،ولی هنوز نفهمیده اند که بی اذن رهبری انجام چنین کاری هرگز میسر نبود.همانطور که پذیرش قطعنامه ۵۹۸ بی اذن امام نمی شد.

 

گفتنی است روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به انعکاس برخی مطالب در خصوص دیدگاهها رهبر معظم انقلاب نسبت به جمع‌بندی مسائل هسته ای در فضای رسانه ای و مجازی، مواضع معظم له در رابطه با این موضوع صریح، شفاف و بدون تأویل در فرمایشات ماههای اخیر ایشان، اعلام شده و در اختیار همگان قرار دارد و انتساب هر مطلبی خارج از این چارچوب فاقد اعتبار است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.