۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 1397
  • 24 نوامبر 2015 - 19:58

آقای رییس جمهور! جلوی “مهندسی انتخابات” را بگیرید

درست است که دولت اعتدالیون مشکل بدنه اجتماعی دارد و احتمالا بر اثر بی تدبیری های اعضای کابینه نمی تواند حتی رای گذشته خود را حفظ کند اما جبران این موضوع نباید از طریق مهندسی آرا اتفاق بیفتد.

تغییرات سیاسی در استانها در آستانه انتخابات!

آقای رییس جمهور! جلوی “مهندسی انتخابات” را بگیرید

درست است که دولت اعتدالیون مشکل بدنه اجتماعی دارد و احتمالا بر اثر بی تدبیری های اعضای کابینه نمی تواند حتی رای گذشته خود را حفظ کند اما جبران این موضوع نباید از طریق مهندسی آرا اتفاق بیفتد.
آقای رییس جمهور! جلوی "مهندسی انتخابات" را بگیرید

گروه سیاسی – یاران ۳۱۳ به نقل از جهان نیوز : انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش است. یکی از اعتراض های همیشگی به دولت ها این بوده که نباید در انتخابات دخالت کنند و از امکانات دولتی و جایگاه های دولتی در این مورد استفاده نمایند.

اما متأسفانه این روزها شاهد تکرار این موضوع هستیم؛ دادن وام خودرو قبل از انتخابات در این دولت چه تفاوتی با توزیع سیب زمینی در دولت قبل دارد؟ جالب اینکه معترضان حرکت دولت قبل، مدافعان این حرکت هستند!

آیا تعویض استانداران در آستانه انتخابات و آن هم در چند استان مهم و تاثیرگذار در آستانه انتخابات امر صحیحی است؟ جابجایی فرمانداران، معاونان سیاسی و تشکیل شورای راهبردی منابع انسانی در استانداری ها نیز بماند که خود فصل دیگری است.

درست است که دولت اعتدالیون مشکل بدنه اجتماعی دارد و احتمالا بر اثر بی تدبیری های اعضای کابینه نمی تواند حتی رای گذشته خود را حفظ کند اما جبران این موضوع نباید از طریق مهندسی آرا اتفاق بیفتد. دولت با بدنه وسیع خود در پهنه کشور و داشتن رسانه های متعدد و بودجه فراوان در صورت دخالت در انتخابات، نظام رقابت سیاسی را به هم خواهد ریخت هرچند این ایراد فقط شامل این دولت نمی شود اما این احتمال می رود دولت اعتدالیون برای جبران کاستی های خود بیشتر از دولت های گذشته دست به تغییرات سیاسی مدیران بزند.

دولت باید به عنوان مجری انتخابات با پرهیز دادن استانداری ها و فرمانداری ها از دخالت و مهندسی انتخابات جلوی این شائبه ها را بگیرد و حتی دادن بسته های حمایتی خود را موکول به پس از انتخابات کند تا کمترین احتمالات مهندسی آرا نیز از بین برود و رقابتی شفاف و درست در انتخابات پیش رو شکل بگیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.