۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 1712
  • 03 ژانویه 2016 - 21:21

حسین رئیسی- سخنگوی یاران انقلاب اسلامی رامهرمز:

نظر هیئات نظارت و اجرایی شهرستان محترم است اما ملاک اصلی احراز و ردصلاحیتِ کاندیدا نظر شورای نگهبان است/مقربان فتنه ۸۸ باید رد صلاحیت شوند/فعلاً منتظر نظر شورای اصولگرایی هستیم/وحدتی که بخواهد لاریجانی را رئیس مجلس کند، نباشد بهتراست

سرویس سیاسی- یاران ۳۱۳؛ حسین رئیسی سخنگوی یاران انقلاب اسلامی در گفتگویی کوتاه با یاران ۳۱۳ برخی مواضع مجموعه یاران انقلاب اسلامی شهرستان را در خصوص انتخابات مجلس بیان کرد.
به گزارش یاران ۳۱۳؛ حسین رئیسی گفت: با توجه به طی مراحل بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در این روزها لازم است تأکید کنیم که نظر شورای نگهبان برای همه ما حجت و ملاک تشخیص است و با احترامی که برای هیئات نظارت و اجرایی درون شهرستان قائل هستیم و یا حتی در استان و وزارت کشور باز نظر اصلی و ملاک اصلی نظر شورای نگهبان است.
سخنگوی یاران انقلاب اسلامی با انتقاد از نحوه تشکیل هیئت اجرایی در شهرستان عنوان کرد: آقای استاندار در مصاحبه خبری گفته بود باید نحوه تشکیل هیئت اجرایی و هیئت نظارت انتخابات در شهرستان با مردم در میان گذاشته شود وجزئیات انتخاب همه افراد به مردم و رسانه ها اعلام شود اما ما در شهرستان رامهرمز و رامشیر هیچگونه اطلاعاتی راجع چگونگی این هیئت نداریم و نمی دانیم ملاک انتخاب این افراد چه بوده؛ البته این حرف ما جسارت به شأن این هیئت نیست. این هیئت طبق قانون یک هیئت رسمی است و برای ما قابل احترام است اما کاش مسئولین در این هیئت از نیروهای انقلابی هم استفاده می کردند متأسفانه در چند دوره اخیر از نیروهای حزب اللهی و انقلابی در هیئت اجرایی رامهرمز کمتر استفاده شده است. به هر شکل این هیئت یک تشکیلات رسمی و قانونی است و نقد آن به منزله مخالفت با قانون یا مخالفت با تصمیمات این هیئت نیست.
وی ادامه داد: توصیه های جدی به این بزرگواران داریم و آن هم چند توصیه مهم است: اول، نظر و استعلامات چهارگانه را در اعلام نظر خود باید رعایت کنند؛ دوم، مرزبندی نامزدها با فتنه ۸۸ و سران فتنه را باید ملاک قرار دهند؛ سوم، قرابت فکری یا خانوادگی به نامزدها نباید ملاک رأی قرار بگیرد، چهارم، خصومت شخصی یا جناحی راجع کاندیداها نداشته باشند؛ پنجم، تخلفات انتخاباتی را نادیده نگیرند؛ ششم، تخلفات قانونی کاندیداها که محرز شده است را نادیده نگیرند؛ هفتم، تحت تأثیر عناصر سیاسی یا اقتصادی قرار نگیرند.
مدیر مسئول ماهنامه سیمای زندگی تأکید کرد: اقشارمردم و جریان انقلابی شهرستان نسبت به تأیید احتمالی برخی نامزدها که مواضع شفاف راجع به خطوط قرمز نظام علی الخصوص فتنه ۸۸ ندارند اعتراض خواهند کرد.
رئیسی در خصوص ترکیب مجلس شورای اسلامی هم افزود: اینکه اصلاح طلبان می گویند باید ترکیب مجلس باید تغییر کند و ما اکثریت کرسی ها را بدست می آوریم یک توهم است. اما ما هم دنبال تغییر این ترکیب هستیم. به نظر ما مجلس گذشته یک مجلس اصولگرایی ناب نبود. مهم ترین آزمون این مجلس برجام بود که مردود شد. به نظر ما باید این ترکیب تغییر کند و افرادی انقلابی اکثریت را بدست بگیرند.
وی به وحدت اصولگرایی در کلان هم اشاره کرد: وحدت تحت عنوان گفتمان برای ما قابل قبول است اما وحدت سهمیه ای و برای بدست آوردن کرسی ها به هر طریقی مورد قبول ما نیست. اگر وحدتی میخواهد دوباره امثال آقای لاریجانی را بر کرسی ریاست مجلس بنشاند این وحدت نباشد بهتر است.
ایشان به وحدت نیروهای انقلابی در شهرستان رامهرمز و رامشیر اشاره کرد: برای وحدت نیروهای ارزشی و مذهبی در شهرستان رامهرمز شورای اصولگرایی تشکیل شده است که ما هم تابع نظر شورا هستیم اما اگر شورا ورود نکرد شاید ما ورود کنیم. ما جریان انقلابی نباید در قبال انتخابات منفعلانه عمل کنیم.
ایشان در پایان نیز عنوان کرد: امیدواریم با عنایت حضرت حق تعالی و حضرت صاحب الزمان(عج) و تدبیر ویژه مقام عظمای ولایت و حضور مردم با بصیرت بهترین انتخابات را در اسفندماه امسال داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.