۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 901
  • 08 اکتبر 2015 - 9:26

حضور سید ناصر موسوی نماینده سابق رامهرمز به عنوان سخنران در مراسم فاتحه هادی نوروزی شائبه سیاسی داشت

در حاشیه برگزاری مراسم فاتحه هادی نوروزی در رامهرمز حضور سید ناصر موسوی نماینده سابق رامهرمز به عنوان سخنران در مراسم فاتحه هادی نوروزی شائبه سیاسی داشت مراسم فاتحه هادی نوروزی در حالی در رامهرمز برگزار شد که بانی این مراسم نماینده سابق رامهرمز بوده است مراسم فاتحه هادی نوروزی که با استقبال خوب جوانان […]

در حاشیه برگزاری مراسم فاتحه هادی نوروزی در رامهرمز

حضور سید ناصر موسوی نماینده سابق رامهرمز به عنوان سخنران در مراسم فاتحه هادی نوروزی شائبه سیاسی داشت

مراسم فاتحه هادی نوروزی در حالی در رامهرمز برگزار شد که بانی این مراسم نماینده سابق رامهرمز بوده است

مراسم فاتحه هادی نوروزی که با استقبال خوب جوانان ورزشکار رامهرمزی مواجه شد حواشی نیز داشته است که نمی توان از آن گذشت.

اگر این مراسم توسط یک باشگاه ورزشی یا سازمان تربیت بدنی برگزار می شد و مسئولین و برخی سیاسیون و فعالان سیاسی در آن حضور پیدا می کردند هیچگونه شائبه ای نداشت اما اینکه یک فرد سیاسی و نماینده سابق مجلس و کاندیدای فعال جهت انتخابات امسال مجلس بانی آن شود قطعاً نابجا و ناصحیح است.

هرچند جناب آقای سیدناصر موسوی خود را ورزش دوست می داند و جهت ارتباط با ورزشکاران نیز سابقه دارد اما باز برگزاری این مراسم توسط ایشان یا حضور ایشان به عنوان سخنران در این مراسم با توجه به اینکه ایشان از کاندیداهای احتمالی مجلس آینده هستند به نظر می رسد اقدامی نابجا بوده است برخی از فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان به محض اینکه متوجه شدند ایشان به عنوان سخنران قرار است ایراد سخن کند از مجلس خارج شدند.

به نظر می آید حضور سیاسیون در مراسمات فاتحه در این چند ماه شدت یافته است.

یاران ۳۱۳ به زودی طنزی در این زمینه به قلم آقای محمدمتین نجف زاده منتشر خواهد کرد

پایان خبر/

IMG-20151007-WA0005 IMG-20151007-WA0006 IMG-20151007-WA0007 IMG-20151008-WA0011 IMG-20151008-WA0013 IMG-20151008-WA0014 IMG-20151008-WA0015

عکس ها:

۲۰ دیدگاه

  1. سلام از اطلاع رسانی شما عزیزان بسیار سپاسگزارم.
    در مورد آقای موسوی باید بگم که ایشان باید حداقل حرمت این لباس رو داشته باشه و حداقل این آخرین فرصت ها رو به خدمت کردن به مردم و دور از درنگی و دورویی و قدرت باشه.
    و اینم بگم آقای موسوی کاش حرفای منبری شما با عملکرد شما یکی بود.

  2. سلام از اطلاع رسانی شما عزیزان بسیار سپاسگزارم.
    در مورد آقای موسوی باید بگم که ایشان باید حداقل حرمت این لباس رو داشته باشید.
    و اینم بگم آقای موسوی کاش حرفای منبری شما با عملکرد شما یکی بود.

  3. سلام وعرض ارادت خدمت برادرعزیزمان جناب آقای نجف زاده”
    همانگونه که استحضارداریدازبرکات وعنایات نظام حضورکاندیدای محترم ازسلایق مختلف درانتخابات وایجادشوروشوق جهت حضورمردم بابصیرت دراین حماسه سیاسی میباشد.الحمدالله باطی ۹دوره ازمجلس مردم مابهترمیدانندکه کاندیدای محترم باچه اهدافی بدنبال تصدی کرسی مجلس شورای اسلامی میباشند.امیداست ازآنجاییکه ازسایت وزین یاران۳۱۳ به عنوان یکی ازسایتهای انقلابی نام برده میشود,درتخریب چهره وشخصیت هریک کاندیدای عزیزاجتناب نمایدوبااحترام به نظرات مردمی درصددتحمیل چهره های موردنظرتان به مردم نباشید.موفق ومویدباشید.

  4. با تشکر از سایت یاران ۳۱۳٫
    از مسئولین این سایت این سؤال را دارم که آیا وقتی از چیزی اطلاع ندارید چرا بیهوده مطلب میگذارید و میخواهید وجهه یک روحانی مبارزی که خدا وکیلی حق بسیاری بر گردن این مردم دارد و دینش را به این نظام ادا کرد را مورد اتهام قرار بدهید. بنده یکی از نزدیکان حاج آقا موسوی میباشم و خود بنده شاهد بودم که بیش از ده بار از حاج آقا تقاضا کردند که در این مجلس حضور داشته باشد و علیرغم میل باطنی اش از ایشان خواستند که به ایراد سخنرانی بپردازند. واقعا متأسفم که تا این حد دروغ پراکنی میکنید.
    دوما این مراسم هم مثل تمامی مراسمات فاتحه که حاج آقا شرکت داشتند ، ایشان حضور داشتند . ایشان که اولین بارش نیست که در مراسمات حضور پیدا میکنند. مثل افرادی نیست که نزدیکیهای انتخابات که میشود می آیند و در مراسمات شرکت میکنند.
    خدمت آن دوستی هم که فرمودند حاج آقا باید حرمت لباسش را حفظ بکند باید عرض کنم که شما از یک مسئله دیگر ناراحت هستید و آن هم این است که چرا سخنران مجلس یکی از کاندیداهای منتخب شما نبوده.
    از سایت یاران هم خواهش میکنم که ابتدا این موضوع را از شخص حاج آقای موسوی پیگیر میشدید بعد این بنده خدا را مورد اتهام قرار میدادید. ضمنا اگر واقعا این سایت مردمی میباشد آین مطلب را چاپ و به اشتراک بگذارید. فارغ از هر حذب و جناحی که هستید

  5. برادر شیرالی شمایی که زیر منبر سید ناصر نشستید ، میشه بفرمایید اینجا برای عموم بگویید که آیا شرکت در مراسم فاتحه آن هم یک چهره ملی آیا اشکال دارد یا نه؟
    شما خجالت نمیکشید که به این واضحی دارید نفاق و شایعه پراکنی میکنید؟
    چون بابایی که شما دنبالش هستید حضور نداشتند، باید بیایید دیگران را تخریب کنید؟ نه عزیز من افرادی که شما دنبالشان هستید کی توی این مراسمها حضور داشتند که الان داشته باشند؟
    بله دوست عزیز. محبوبیت سید ناصر بخاطر همین حضورش در چنین مراسماتی است. و ایشان این بدعت را سرلوحه برنامه ۶۰ ساله خودش قرار داده است. نه فقط مال ایام انتخابات و قبل از انتخاباته. اشتباه فکر نکن جناب شیرالی.

  6. شهروندی از خوزستان

    واقعا جای تاسف داره که همچین مطلبی را تو سایت گذاشتید اگه شما در جریان نیستید پس الان این را بگویم که امتیاز باشگاه ورزشی پرسپولیس خرمشهر متعلق به حاج اقا موسوی میباشد. حاج اقا وخانواده حاج اقا همگی ورزشی هستن
    از همین سایت جا داره از حاج اقا سید ناصر موسوی تشکر کنم که در این مراسم شرکت کردن در ضمن حاج اقا اصلا قصد سخنرانی نداشتن و پیشکسوتان ورزشی شهرستان از حاج اقا خواهش کردن که سخنرانی کنند . بعد هم نصف هزینه این مراسم را خود کاندیدای مورد نظر خودتان پرداخت کردن بودند. دست بردارید

  7. بهزاد ممبینی

    باعرض سلام خدمت سایت به اصطلاح مردمی و انقلابی آقایونی که بی جهت قلم بر دست میگیرید و مطلب مینویسید کمی از خدا بترسید و کمتر شایعه پراکنی کنید سید ناصر چه در دوران نمایندگی و چه در زمانی که نماینده نبودن همیشه در مراسمات حضور داشتن اگر خداوند به شماها چشم بینا نداده دعا میکنم که دیده شما رو بینا کنه تا درست بتوانید ببینید شما ها از محبوبیت این سید بزرگوار در بین عموم مردم رنج میبریدو بخاطر همین سعی دارید این چهره محبوب و دوست داشتنی رو خدشه دار کنید ولی زهی خیال باطل ما چشمانمان بر روی حقیقت باز شده

  8. کاملا مشخصه که آقای شیرالی با چه قصد و نیتی این سخنان و در مورد حاج آقا موسوی میگن.این اه ها ویگه جواب نمیده برادر من.

  9. سلام چطور آقایونی که نزدیک به انتخابات که میشه پیداشون میشه و خونه به خونه دنبال آرا هستند حرفی نمیزنید گیر دادید به سید ناصر فقط چون شما ها احساس خطر میکنید وگرنه سید در تمامی مراسمات حضور داشته و دارند اینو مردم بهتر از شماها میدونن برید به فکر چاره ای دیگر باشید مردم دیگه گپل حرفهای دروغ شما رو نمیخورند

  10. سیدرضا موسوی

    جناب نجف زاده
    سلام
    برای من جای سوال دارد که چرا این رسانه همگانی شده مکانی برای ضربه زدن به بعضی افراد.
    دفعه قبل هم مطلبی دیگر از سیدناصر موسوی در سایت ثبت کردید.که جای تاسف دارد که چطور است که افراد صاحب تریبون مثل جنابعالی چشمانتان را روی واقعیات بستید و حاضر نیستید توانمندی سیدناصر را ببینید.من به عنوان یک شهروند رامهرمزی که حق دارم در امورات شهرم دخالت کنم از همین مکان مجازی اعلام میکنم که اگر میخواهید این سایت ارزش و جایگاه واقعی خود را پیدا کند و اعتبار پیدا کند میبایست دست از تخریب و کذابه گویی بردارید.
    لطفا به حرمت این مردم و سه دوره اعتمادشان به سیدناصر موسوی دست از این تخریبها بردارید تا مطالب سایتتان قابل اعتماد شود.
    سیدناصر قبل از تولد جنابعالی در مراسمات و درگیری های مردم حضور داشت و این کار برای ایشان یک سنت شده نه بابی برای برداشت سیاسی.
    از این تخریب های پوشالی دست بردارید.
    من الله توفیق

  11. با سلام خدمت همه عزیزان،هیچ کس نمیتواند زحماتی را که آقای موسوی طی دوازده سال برای رامهرمز و رامشیر کشید رو فرامش کنه،مخصوصأ حضور ایشان در بین مردم،در عمران،و حتی در ورزش را،برای مثال میتوان از احداث استادیوم و سالن ورزشی در بخش سلطان آباد میتوان نام برد،که بعد از اینکه عمر سیاسی ایشان به پایان رسید،نماینده جدید هیچ اقدامی را جهت چمن این ورزشگاه که بودجه اش را آقای موسوی تصویب کرده بود،نکرد.

  12. بدون شک۹۹%شیرالیهای بخش سلطان آباد از آقای موسوی حمایت خواهند کرد.این را به تمام شماها قول خواهم داد

  13. جا داره از طرف طایفه فهیم شیرالی از همه عزیزان معذرت خواهی کنم،امیدوارم که تمامی عزیزان را بعد از انتخابات هم در این سایت مشاهده کنم

  14. به نام خدا
    اقای قاسم شیرالی لطفا احترام خودتان را نگهدارید و برید سراغ کارها و اشکالات نماینده محبوبتان را بگیرید .
    اخر خظ هستی دوست عزیز.

  15. جناب آقای ******* لطفا دست از این آشوبگریها و تخریب چهره های سیاسی شهر بردارید . همانطور که میدانید در حال حاضر منطقه ما دچار مشکلات و معضلات خاص خودش میباشد که شما هم در جریان مشکلاتش هستید و لطف کنید مته به خشخاش نزنید و شهر را دچار آشوب نکنید. هر چند شما عددی نیستید که بخواهید کاری انجام بدهی، ولی به خدای سبحان قسم میخوریم که اکر اشتباهت را بخواهی مجددا تکرار کنی و با آبروی سیاسیون شهرمان که هیچکدامشون هم فرقی نمیکنند برای ما، بازی کنید، مطمئن باشید رنگ آسایش و آرامش را نخواهید دید.هر چیزی هم حدی دارد. و گستاخی شما هم که سر جای خودش بی جواب نمیماند، مطمئن باشید.

  16. من از طرفداران پر و پا قرص دکتر بهمئی هستم . شما حق ندارید با این ادبیات از مسئولین شهر انتقاد کنید. شما خیلی بیجا کردید که نام دکتر و یا هر شخص دیگری را میبرید. درسته خط و خطوط سیاسی ما با بعضی از آقایون متفاوت است ولی دلیل نمیشود بیایید و بخواهید از هر ادبیاتی استفاده کنید. آخه تو کی هستی که میای نظر میدی. آقای ********** گور خودتو با دست خودت نکن. از من گفتن بود. و خیلی خیلی متأسفم بخاطر نام یاران ۳۱۳ که بنام حضرت مهدی موعوده و شخصی مثل شما داره از این نام خلاف طریقت و صیانت اونو یدک میکشه.

  17. سلام بسیار متاسفم برای شهر م که افرادی مثل شما کمایی ونماینده ان می خواهند از حقش با این ادبیات استفاده کنند شما همون بهتر که تحمل انتقاد خودت بیشتر کنید هر کس مسولیت داره باید طاب انتقاد را داشته باشه .واقعا متاسفم اقای کمایی حیف از رومز و مردمش.

  18. آقای ******** چند بار میخوای با شکل نفطه چین نام خودت را پاک کنی؟ همه میدانند که این تفرقه افکنی ها کار شماست و مطمئنباشید باید همین روزها جوابگوی اهداف ننگین و دلیدت باشید. ما به شما تذکر داده بودیم ولی مثل اینکه پوست شما کلفت تر از اون چیزیه که فکرش رو میکردیم. برای شهرم متأسفم که افرادی مثل شما دارنند قلم میزنند برای انتخابات و مسائل سیاسی شهر

    • با سلام
      خدمت مخاطبین محترم
      با توجه به اینکه این مطلب در خصوص جناب آقای موسوی درج شده است و ظاهراً برخی طرفداران افراطی ایشان سعی بر تهدید و ارعاب مسئولین پایگاه قانونی یاران ۳۱۳ دارند، هدف از علامت گذاری به جای اسم اشخاص جلوگیری از سوءنیت این اشخاص می باشد.
      ظاهراً طرفداران افراطی این کاندیدا به جای پذیرفتن این نقد محترمانه و یا رد کردنِ آن با زبان منطق به تهدید و ارعاب روی آورده اند که قطعاً شناسایی آی پی سیستم این افراد برای برخورد قضایی برای متخصصین پایگاه خبری یاران ۳۱۳ کاری آسان است. لذا قضاوت را به مخاطبین می سپریم که آیا نقد محترمانه به آقای موسوی وارد است یا نه؟ اگر وارد هم نیست آیا این روش طرفداران ایشان که به توهین و هوچی گری روی آورده اند قابل تأیید است؟
      مدیریت یاران ۳۱۳ بدون سانسور همه نظرات منتقدین مطالب سایت را تأیید میکند مگر در صورتیکه اشخاصی به دنبال تهدید و یا توهین به دیگران باشند.
      والسلام
      مدیریت پایگاه خبری یاران ۳۱۳

  19. مدیریت محترم سایت یاران۳۱۳٫
    ابتدای امر ما از شما خواستیم که در مورد حضور حاج آقا و اینکه ایشان در آنجا نقش سخنران را داشتند، از ایشان سؤال میکردید بعد به ایشون انگ میزدید. شما که دم از نقد محترمانه میزنید چرا با ایشان مصاحبه ای نداشتید و نظر این سید بزرگوار را جویا نشدید که همینطور بدون در نظر گرفتن جایگاه سیاسی اجتماعی ایشان دست به چنین نقدهایی زدید؟
    دوما از اینکه به مخالفت با این سید بزرگوار این سایت را برقرار کردید واقعا کمال تشکر را داریم. به مثال ضرب المثل قدیمی که میگوید درخت بی بار سنگ نمیخورد و درختی که بار دارد و میوه دارد سنگ میخورد.باید این نکته را به عرضتان برسانیم که همین مقابله کردن با ایده ها و طرز تفکر حاج آقا از سوی شما بهترین تبلیغات برای ایشان میباشد و امیدوارم که در آینده جوابگوی اعمال خود باشید.چرا که اگر واقعا هدف شما نقد است بهتر است که این نقد را متوجه تمامی بزرگوارانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند انجام بدهید، همچنین کاندیدای منتخب سایت یاران ۳۱۳٫
    این نکته را هم به عرضتان برسانم که اگر شما آی وی طرفداران سید را به آسانی کیتوانید رصد بکنید، ما هواداران حاج آقا به همان آسانی میتوانیم کل بیوگرافی شخصی خودتان و تمامی خانواده محترمتان را شناسایی کنیم، هر چند که شناسایی کردیم. ولی از آنجا که خط و مشی شخص حاج آقا سید ناصر موسوی همیشه در راستای احترام و عزت میباشد و همیشه این نکته را یادآور میشود که هر کسی که میخواهد به من ناسزا و مقابله ناحق بکند به جدم واگذارش میکنم، ما هم شما را به جد ایشان واگذار میکنیم. و در آخر این بیت شعر را به شما تقدیم میکنیم.
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست،،،،،،،،،،، عرض خود میبری و زحمت ما میداری.
    ان شاء الله که خداوند متعال شما و دست اندر کاران این سایت بی محتوا و جعلی و تولیدی اغتشاش را به راه راست هدایت بکند.
    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.