۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی » عکس و فیلم » ویژه ها
  • شناسه : 1682
  • 30 دسامبر 2015 - 15:33

حیدری: در فتنه ۸۸ برخی فرزندان و نان خوران نظام با دشمنان همکاری کردند/گناه نابخشودنی فتنه گران پیشنهاد تحریم برای فشار به دولت و ملت بود

مراسم گرامیداشت ۹ دی با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و مشارکت مردم رامهرمز برگزار شد.

مراسم باشکوه ۹دی در رامهرمز با سخنرانی آیت الله دکتر حیدری:

حیدری: در فتنه ۸۸ برخی فرزندان و نان خوران نظام با دشمنان همکاری کردند/گناه نابخشودنی فتنه گران پیشنهاد تحریم برای فشار به دولت و ملت بود

متن کامل و گزارش تصویری:

سرویس سیاسی – یاران ۳۱۳: مراسم گرامیداشت ۹ دی با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و مشارکت مردم رامهرمز برگزار شد.

 

به گزارش یاران ۳۱۳ به نقل از رامهرمزنیوز آیت‌الله دکتر محسن حیدری در مراسم بزرگداشت ششمین سالروز حماسه نه دی در رامهرمز با بیان اینکه روز ۹ دی از ایام‌الله دوران ما است، گفت: یادآوری ایام‌الله این است که مردم در این روز باید شکر نعمت به‌جا بیاورند که این شکرِ نعمت، سبب افزایش روحیه مردم برای ادامه حیات است.

وی افرود:  ۹دی ایام‌الله است چون که در این روز دست خدا از آستین مردم خارج شد تا آخرین نقشه فتنه‌گران را از بین ببرد، فتنه‌گرانی که در آن مقطع مقدسات ملت را نشانه گرفته بودند.

 آیت‌الله حیدری با اشاره به آشنایی همگان با ماهیت فتنه‌گران ۸۸ اظهار داشت : با شعار های گفته شده ماهیت فتنه‌گران برهمه نمایان شد ولی متاسفانه بعضی ها با دشمنان بیرونی همراهی کردند ، با اینکه فرزند انقلاب ، و نان خور سفره انقلاب بودند.

دانسته از انقلاب ، امام ، ولایت فقیه و مردم جدا شدند و در برابر فتنه گران هیچ موضعی نگرفتند بلکه همراهی هم کردند و این به خاطر هوا و هوس و دلبستگی به بچه ، فامیل و حزب بود.

نماینده مردم خوستان در مجلس خبرگان رهبری با توجه به هدف فتنه گران افزود: یکی از این فتنه گران که در دوره ای هم بعنوان رئیس جمهور بود به همراه حزب مشارکت قبل از فتنه ۸۸  برنامه ای تعیین کردند که در چهار مرحله با جمهوری اسلامی مبارزه کنند با توجه به اسناد و مدارک موجود در این پروتکل تعیین شده ، قرار شد در طی چهار مرحله رئیس جمهور وقت ، ولایت فقیه و در مجموع نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

 ولی از آنجایی که مردم تمام خرابکاری ها و کارهای زشت این فتنه گران را طی چند ماه با حوصله رصد می کردند و متوجه هدف شان هم بودند نهایتا با بصیرت خود در روز نه دی جلوی این کار را گرفتند.

 وی ادامه داد: منظور از فتنه گران کسانی هستند که به این نام معروف اند منظور شخصیت هایی هستند که به نظام و مردم ضرر وارد کردند نه آن کسانی هستند که در ۲۲ خرداد ۸۸ به رئیس جمهور منتخب رای ندادند.آن عده از مردمی که به رئیس جمهور منتخب رای ندادند ملت ایران اند و با مشارکت اکثریت آنان بود که حماسه نه دی شکل گرفت.

آیت الله حیدری با توجه به نامه اوباما  قبل از انتخابات ۸۸ خاطرنشان کرد : اوباما در نامه ای به رهبری گفته  هیچ مشکلی در عرصه بین المللی قابل حل نیست مگر اینکه جمهوری اسلامی درآن دخالت کند و ما بدون کمک ایران از حل هر گونه مشکلی عاجز هستیم. ولی متاسفانه فتنه گران در انتخابات ۸۸ دشمن را خوشحال کردند و همسو با دشمن به نظام و کشور ضربه زدند.فتنه گران با پیشنهاد تحریم برای فشار به دولت و ملت مرتکب گناه غیر قابل بخششی  شدند.

وی در پایان خیانت فتنه گران را یادآوری و برای اولین به صراحت بیان کرد : فتنه گران به خاطر انتخابات ۸۸ در حصر نیستند، فتنه گران در زمان بیداری اسلامی در کشور هایی چون مصر و لیبی و … همسو با سیاست های آمریکا  در سوریه و  بعضی دیگر از کشور های اسلامی قصد داشتند بعنوان بیداری اسلامی مقابل نظام و مردم بایستند و جنگ داخلی ، خونریزی  و فتنه های بزرگتر بوجود بیاورند ولی با درایت مقام معظم رهبری نتوانستند به اهداف شومشان برسند و به همین خاطر است که الان این فتنه گران در حصر هستند وگرنه چرا باید حصر اینان یک سال و نه ماه بعد از انتخابات باشد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 انتهای پیام/

نوشته های مشابه

رایزنی عجیب ایزدپناه برای استخدام برادرش در شبکه‌ی بهداشت و درمان رامهرمز!
بزرگترین چالش رامهرمز آب شرب است/نماینده حتی وعده‌ی جایزه به قبولی های کنکور را هم‌ محقق نکرد/ نماینده یک هرارتومنی هم کمک آموزش و پرورش نکرد!
با چهار سطل زباله جمع کردن، نمی‌توان نماینده‌ای موفق بود/برخی تا دیروز پدرشان یک کپر نداشت اما امروز میلیاردر شدند، از کجا آورده اید؟
حسین قاسمی در نشست با اصحاب رسانه:  🔴 اعتماد مردم رامهرمز باید بازگردد/به نفع هیچ کسی کناره گیری نخواهم کرد/ کسی که آب رامهرمز را نخورده درد رامهرمز را نمیداند!
نجف جشنی‌نژاد، مدیر عامل شرکت بین المللی سپاهان گستر: انتخاب های قومی طایفه ای سودی برای مردم نداشت/اگر طی ۴۰ گذشته، هر ۴ سال فقط برای ۲۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد می کردند امروز رامهرمهز ۲ هزار شغل مستقیم و چندده هزار شغل غیرمستقیم داشت/به نفع کسی کنار نمی کشم
فرشید کلاه کج، مدیرعامل فرودگاه عسلویه: رامهرمز در تمامی حوزه ها ضعیف مانده/ اولویت اصلی شهر، اشتغال است

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.