۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » سیاسی
  • شناسه : 229
  • 28 فوریه 2015 - 4:14

خطیب جمعه رامهرمز: رزمایش پیامبر اعظم(ص) با غرور قدرت نظام ما را به نمایش گذاشت/ستاد نظارت بر بازار کجاست؟

خطیب جمعه رامهرمز: رزمایش پیامبر اعظم(ص) با غرور قدرت نظام ما را به نمایش گذاشت/ستاد نظارت بر بازار کجاست؟ رامهرمزنیوز:خطیب جمعه رامهرمز ضمن گلایه از مسئولین بیان کرد که این چه منطقی است که گوشت مرغ یک شبه به این قیمت میرسد؟با چه منطقی باید این مسئله را توجیه کرد؟ و از از مسئولین مربوطه […]

خطیب جمعه رامهرمز:

رزمایش پیامبر اعظم(ص) با غرور قدرت نظام ما را به نمایش گذاشت/ستاد نظارت بر بازار کجاست؟

رامهرمزنیوز:خطیب جمعه رامهرمز ضمن گلایه از مسئولین بیان کرد که این چه منطقی است که گوشت مرغ یک شبه به این قیمت میرسد؟با چه منطقی باید این مسئله را توجیه کرد؟ و از از مسئولین مربوطه درخواست کرد که نظارت کنند و جواب مردم را بدهند.

IMG_0867

به گزارش رامهرمز نیوز سید اسماعیل موسوی در ابتدای خطبه های نماز جمعه این هفته مردم را به رعایت تقوا و اطاعت از فرامین الهی فراخواند و در ادامه به بحث در مورد انفاق با استناد به آیات و روایات پرداخت،وی انفاق به نیازمندان را از دستورات الهی دانست و پاکیزه بودن و با تلاش به دست آوردن رزق مورد انفاق را از شرایط انفاق قلمداد کرد.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو به برپایی باشکوه مراسمات ایام فاطمیه در سطح شهر تاکیید کردند و به هیت های مذهبی توصیه نمودند که در مجالسی که برگزار خواهند کرد حتما احکام شرعی بیان گردد.

در ادامه  از مردم شهرستان درخواست کردند که برنامه های خیر خود ، از جمله عقد و عروسی را دقت کنند که با این ایام مصادف نشود و به مردم و مسئولین نیروی انتظامی و همچنین اماکن اعلام نمودند که تالارها در شب های شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) به مدت سه شب تعطیل می باشند.

امام جمعه رامهرمز ضمن گرامیداشت سالروز  تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کردند که دوستان کمیته امداد شهرستان در اطلاع رسانی این روز کم لطفی کردند و باید بیش از این مردم را اگاه می نمودند و از خدمات زیادی که این نهاد در سطح جامعه ارائه می دهد تشکر کردند.

سیداسماعیل موسوی  بیان کردند که  رزمایش پیامبراعظم(ص) که به خوبی هرچه تمام تر توسط  عزیزان سپاه انجام شد با غرور قدرت نظام ما را به نمایش گذاشت و هدف این رزمایش را تامین امنیت برای تمام منطقه دانستند.

خطیب جمعه رامهرمز ضمن گلایه از مسئولین بیان کرد که این چه منطقی است که گوشت مرغ یک شبه به این قیمت میرسد؟با چه منطقی باید این مسئله را توجیه کرد؟ستادنظارت بر بازار کجاست؟ و از از مسئولین مربوطه درخواست کرد که بر بازار نظارت کنند و جواب مردم را بدهند.

وی در ادمه بیان کرد که ما این آمارهایی که در مورد تورم می دهید قبول می کنیم ولی این قیمت های یک شبه را با چه منطقی بپذیریم.

برچسب ها : یاران ۳۱۳ ، اخبار رامهرمز ، امام جمعه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.