۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصادی
  • شناسه : 743
  • 04 سپتامبر 2015 - 1:30

درخواست جمعی از کشاورزان شهرک شهید رایگانی بخش ابوالفارس از نماینده محترم رامهرمز

درخواست جمعی از کشاورزان شهرک شهید رایگانی بخش ابوالفارس از نماینده محترم رامهرمز محضر نماینده محترم رامهرمز و رامشیر جناب آقای بهمئی بااهدای سلام و عرض ادب و احترام؛ درخواست جمعی از کشاورزان شهرک شهید رایگانی بخش ابوالفارس جهت بازسازی پل آبنمای دره نم نمی خدمتتان ارسال می شود. جناب آقای نماینده این پل، اتصال […]

درخواست جمعی از کشاورزان شهرک شهید رایگانی بخش ابوالفارس از نماینده محترم رامهرمز

محضر نماینده محترم رامهرمز و رامشیر

جناب آقای بهمئی

بااهدای سلام و عرض ادب و احترام؛

درخواست جمعی از کشاورزان شهرک شهید رایگانی بخش ابوالفارس جهت بازسازی پل آبنمای دره نم نمی خدمتتان ارسال می شود.

جناب آقای نماینده

این پل، اتصال بین اهالی شهرک شهید رایگانی را با زمین های کشاورزی آبی و هم چنین محلِ عبور و مرور احشام و دام های این منطقه را برقرار می سازد. تردد بیش از ۱۵۰۰ نفر و ده ها وسیله نقلیه از این طریق انجام می شود. قریب به ۲۰۰-۳۰۰ خانوار این شهرک که از طریق کشاورزی و کشت برنج و گندم و دیگر محصولات، درآمدزایی می کنند می بایست از طریق این پلِ آبنما عبور و مرور داشته باشند. تردد حیوانات و احشام گاو، گوسفند و غیره از این محل امکان پذیر است.

پل آبنمای دره نم نمی، قریب به ۱۵ سال است که دچار آسیب شده است و در چند سال اخیر به طور کامل ویران شده است و همچنین مسئولین مربوطه حدود ۱۰ سال است که وعده داده اند بازسازی آن را انجام دهند.

جناب آقای بهمئی

مستحضر هستید که مردم بخش ابوالفارس و شهرک ها و روستاهای تابعه، از معضلات اساسی و زیرساختی و همچنین مشکلاتی نظیر بیکاری، عدم امکانات اولیه، جاده ها و … دچار هستند. تنها منبع درآمد خانواده ها نیز همین کشاورزی است که با موانع متعدد من جمله کم آبی، گرانی نهاده ها و کودهای کشاورزی و نبود ماشین آلات کشاورزی، مواجه هستند.

مشکلات ابوالفارس را چندین بار در طولِ این سه سال، از نزدیک به سمع شما رسانده ایم؛ این منطقه که بیش از ۷۰ حلقه چاه نفتی در آن دائر است هنوز از مشکلات اولیه رنج می برند. موضوع این درخواست نیز رفع همه ی مشکلات نیست و إن شاءالله در آینده نزدیک در فرصت های جداگانه، به دنبالِ رسانه ای کردن مشکلات اصلی ابوالفارس خواهیم بود، لذا از شما به عنوان نماینده محترم مردم رامهرمز و رامشیر استدعا داریم جهت ترمیم و بازسازی پلِ دره نم نمی شهرک شهید رایگانی و تخصیص بودجه ای برای آن از طریق ماده ۱۸۰، دستورات لازم را مبذول فرمائید.

إن شاءالله با توجه و دغدغه ی شما و ورودِ دستگاههای مربوطه نظیر اداره راه، جهاد کشاورزی و همچنین بخش داری ابوالفارس و شورای بخش این مشکل رفع شود.

IMG-20150828-WA0025

IMG-20150828-WA0024

IMG-20150828-WA0023

IMG-20150828-WA0021

IMG-20150828-WA0020

IMG-20150828-WA0019

و من ا… توفیق

اسامی جمعی از کشاورزان شهرکِ شهید رایگانی بخشِ ابوالفارس نزدِ پایگاه خبری یاران ۳۱۳ محفوظ می باشد که در صورت لزوم به مسئولین مربوطه ارائه می شود.

امید است مسئولین محترم نسبت به مشکلات و معضلات بخش محروم ابوالفارس عنایت ویژه ای داشته باشند.

پایان خبر/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.