۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » ویژه ها
  • شناسه : 3053
  • 26 فوریه 2017 - 8:28

درگیری سریالی #پتک، بازهم در #رامهرمز جان یک نفر را گرفت / اظهارات دادستان رامهرمز

بازهم قتل در رامهرمز: درگیری سریالی #پتک، بازهم در #رامهرمز جان یک نفر را گرفت / اظهارات دادستان رامهرمز با توجه به اختلافات و درگیری بین طوایف محمدی و محمدمیسایی در پتک ، متاسفانه ساعاتی قبل مرد ۴۸ ساله ای از طایفه محمدی به ضرب گلوله در شهرستان رامهرمز به قتل رسید. باید خاطر نشان […]

بازهم قتل در رامهرمز:

درگیری سریالی #پتک، بازهم در #رامهرمز جان یک نفر را گرفت / اظهارات دادستان رامهرمز

با توجه به اختلافات و درگیری بین طوایف محمدی و محمدمیسایی در پتک ، متاسفانه ساعاتی قبل مرد ۴۸ ساله ای از طایفه محمدی به ضرب گلوله در شهرستان رامهرمز به قتل رسید.
باید خاطر نشان کرد طی چند سال اخیر بیش از ۱۰ نفر در این درگیری طایفه ای کشته شده اند و چند صد نفر نیز راهی زندان ها و تبعید به استانهای کشور شده اند و با توجه به جلسات متعدد که با حضور ائمه جمعه ، سادات منطقه ، ریش سفیدان طوایف مختلف ، نیروهای نظامی و انتظامی استان و شهرستان ، قضات و سایر نخبگان استان در منطقه برگزار گردید متاسفانه هنوز آتش کینه خاموش نشده و باز سلاح به دست طرف برادر دینی و مسلمان خود را نشانه گرفته اند .
قطعا ادامه درگیری عواقب ناخوشایندی را در جهت آواره کردن دیگر خانواده ها و بدنامی ایل و طوایف را بهمراه خواهد داشت ، پس بزرگان طوایف باید جهت جلوگیری از ادامه درگیری با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری کنند و سعی کنند آرامش را به منطقه بازگردانند.

امید است نیروهای نظامی و انتظامی بتوانند قبل از هر حادثه ای پیش بینی های لازم را نموده و با مسببین برخورد جدی نمایند.
لازم به توضیح است مسئولین قضایی و امنیتی شهرستان جهت برگشت آرامش به شهرستان  و ارائه اخبار صحیح جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از شایعات می بایست با رسانه های معتبر شهرستان همکاری نمایند.

#منتظر اخبار #تکمیلی ما باشید…

بر همین اساس دادستان رامهرمز طی گفتگوی کوتاهی  با یاران۳۱۳ به برخی سوالات پاسخ داد.
🔴 دادستان رامهرمز خبر داد:

🔹پیگیر امور هستیم/ضمن دعوت طرفین به آرامش، با اخلال گران برخورد جدی می کنیم.

#قاسمی_نژاد، دادستان رامهرمز طی گفتگوی کوتاهی با یاران۳۱۳ گفت: متاسفانه خبر قتل یکی از شهروندان شهرستان رامهرمز صحت دارد و اعضای شورای تامین شهرستان تشکیل جلسه داده اند و همگی بر این نکته که باید با عاملین این اقدام برخورد شود، تاکید دارند و از اولین لحظات وقوع قتل این دادستانی دستورات لازم را به بازپرس پرونده و نیروهای انتظامی داده است و با مسئولین استان جهت تامین نیروی کافی نیز هماهنگ شده است.

وی افزود:با توجه به اینکه هیات محترم صلح از ابتدای وقوع این نزاع برای برقراری صلح ماموریت یافته و زحمات فراوانی متحمل شده اند مجددا جهت دعوت به آرامش طرفین مامور شده اند.

قاسمی نژاد در پایان اظهار داشت: ضمن دعوت طرفین درگیر به آرامش به همه مردم عزیز و شریف رامهرمز اطمینان خواهیم داد که با شدت و جدیت با اخلالگران با نظم و امنیت شهرستان برخورد کرده و به هیچ وجه از برخورد قاطع و قانونی با این افراد کوتاه نخواهیم آمد.

@Yaran313_ir

https://t.me/joinchat/AAAAADwmIIxiUaXlRJr2Rg

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

۱ دیدگاه

  1. سلام
     موضوع:نزاع طایفه ای(ایل بهمئی) روستای پتک جلالی از توابع باغملک_خوزستان
    ازتاریخ۹۴/۳/۸تابه حال،درگیری طایفه ای بین دوطایفه ی محمدی ومحمدموسایی ازایل بهمئی؛درروستای پتک جلالی شروع شده.
    که نتیجه ی آن تابه الان به؛کشته شدن ۱۵نفراز دوطایفه،مجروح شدن چندصدتن،تخریب دهها منزل مسکونی روستاازدوطرف،آواره شدن چند صدخانوار،واردآمدن چندین میلیون وبلکه میلیاردتومان خسارت به بیت المال،عقب ماندن دانش آموزان ازتحصیل ومدرسه،ازکارافتادن کشاورزی،مشغول کردن بیش ازاندازه ی نیروها نظامی به این مسئله،ایجادآشوب وناامنی درشهرستان همجوار”رامهرمز”،ناامنی در چندین روستای دیگر،فزونی اسلحه نزدمردم وخریدوفروش فشنگ و…انجامید.
    خواهشمندیم درحالی که نزدیک به دوسال است ازاین مسئله میگذرد؛قوای دولتی وحکومتی فکری اساسی به حال این مردم نمیکنند.
    تابه کی اینگونه بایدمردم به زیرخاک بروند

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.