۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » ویژه ها
  • شناسه : 1101
  • 30 اکتبر 2015 - 16:49

دستگاه قضایی نسبت به پرونده های اتفاقات رامهرمز سریعتر اقدام کند

امام جمعه رامهرمز خواستار شد دستگاه قضایی نسبت به پرونده های اتفاقات رامهرمز سریعتر اقدام کند سرویس اجتماعی – یاران ۳۱۳: حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل موسوی، امام جمعه شهرستان رامهرمز در خطبه های این هفته بر لزوم بررسی سریع و اعلام نتیجه پرونده های اتفاقات رامهرمز تأکید کرد. به گزارش خبرنگار یاران ۳۱۳ خطیب […]

امام جمعه رامهرمز خواستار شد

دستگاه قضایی نسبت به پرونده های اتفاقات رامهرمز سریعتر اقدام کند

IMG_0867-300x225

سرویس اجتماعی – یاران ۳۱۳: حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل موسوی، امام جمعه شهرستان رامهرمز در خطبه های این هفته بر لزوم بررسی سریع و اعلام نتیجه پرونده های اتفاقات رامهرمز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار یاران ۳۱۳ خطیب نماز جمعه این هفته شهرستان رامهرمز نسبت به اتفاقات دوسه سال اخیر شهرستان رامهرمز واکنش نشان داده و خواستار بررسی ویژه این پرونده ها شد.

ایشان در خطبه های این هفته، در ادامه بحث مهم برشمردن ویژگی های قاضی هم طراز انقلاب اسلامی، گفت: مطابق نظر اکثر مراجع، قضات می بایست حداقل دارای اجتهاد باشند اما به دلیل وضعیت امروز و بحث ضرورت با عنایت ولی فقیه از این شرط عدول شده است وگرنه مطابق با فتاوای اکثر مراجع عظام تقلید، قضات باید در وهله نخست دارای اجتهاد باشند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بحث ضرورت تأمین امنیت در سطح شهرستان، نسبت به وقایع اخیر واکنش نشان داد و از قوه قضائیه خواست: پرونده های اتفاقات دوسه سال اخیر رامهرمز باید هرچه سریعتر بررسی شده و نتایج آن به مردم اطلاع رسانی شود. نباید این پرونده ها فرسایشی شوند. اعلام نتیجه این پرونده ها قطعاً در تأمین امنیت شهر نقش به سزایی دارد.

امام جمعه شهرستان رامهرمز، با تأکید بر ضرورت بررسی سریعِ پرونده های اتفاقات دوسه سال اخیر افزود: مردم انتظار دارند که دستگاه قضایی نسبت به این پرونده ها زودتر به نتیجه برسد.

ایشان در ادامه از مسئولین، دست اندرکاران و هیئات مذهبی جهت برگزاری پرشور مراسمات دهه اول محرم و عاشورای حسینی تشکر کردند.

پایان خبر/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.