۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 172
  • 12 نوامبر 2014 - 15:04

رئیس اداره منابع طبیعی رامهرمز خبر داد: تولید ۴۸ هزار نهال مرتعی در رامهرمز

رئیس اداره منابع طبیعی رامهرمز خبر داد: تولید ۴۸ هزار نهال مرتعی در رامهرمز رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رامهرمز از تولید ۴۸ هزار نهال مرتعی در شهرستان خبر داد.  یاران ۳۱۳ به نقل از فارس/سید شریف پورموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: منابع طبیعی از ذخایر مهم و بکری […]

رئیس اداره منابع طبیعی رامهرمز خبر داد:

تولید ۴۸ هزار نهال مرتعی در رامهرمز

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رامهرمز از تولید ۴۸ هزار نهال مرتعی در شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تولید 48 هزار نهال مرتعی در رامهرمز

 یاران ۳۱۳ به نقل از فارس/سید شریف پورموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: منابع طبیعی از ذخایر مهم و بکری هستند که خداوند در اختیار ما قرار داده و ضروریست که به نحو احسن از این نعمت‌های خداوندی بهره ببریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر وسعت جنگل‌کاری در منطقه مربچه رامهرمز و حومه به وسعت هزار و ۱۷۴ هکتار رسیده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رامهرمز تصریح کرد: در سال‌جاری توسط زنان روستایی مربچه تعداد ۴۸ هزار نهال مرتعی از گونه آتری پلکس تولید شده که در مراتع منطقه کشت خواهد شد.

پورموسوی افزود: در بازدیدی که فرماندار رامهرمز از طرح جنگل‌کاری شهدای مربچه و تولید نهال داشته، خواستار توسعه این گونه طرح‌ها شد.

این مسئول با توجه به وسعت طرح جنگل‌کاری شهدای جهاد سازندگی در منطقه مربچه و به منظور ایجاد امکانات رفاهی در آن محدوده برای مردم گفت: به‌منظور هرس درختان و احداث نمازخانه و سکوهای نشیمن سیمانی، فرماندار رامهرمز قول مساعد داد تا در صورت ارائه طرح توجیهی، اعتبار لازم در این زمینه تامین و در اختیار منابع طبیعی قرار گیرد.

وی در پایان خواستار حفظ منابع طبیعی توسط همه اقشار مردم شد و عنوان کرد: منابع طبیعی متعلق به نسل‌های آینده نیز هست و باید از خسارت رساندن و نابودی آن توسط افراد سودجو جدا جلوگیری به عمل آوریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.