۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگی
  • شناسه : 1171
  • 03 نوامبر 2015 - 15:00

رونمایی از ۳ کتاب‌ «گنجینه زندگی»، «خورشید کلام» و «آوای خلقت» در رامهرمز

با حضور جمعی از مردم و مسئولین رونمایی از ۳ کتاب‌ «گنجینه زندگی»، «خورشید کلام» و «آوای خلقت» در رامهرمز با حضور مردم و مسئولان از کتاب‌های «گنجینه زندگی»، «خورشید کلام» و «آوای خلقت» نوشته گلنار درویش‌نژاد رونمایی شد. گروه فرهنگی – یاران ۳۱۳: به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، رئیس اداره آموزش و پرورش […]

با حضور جمعی از مردم و مسئولین

رونمایی از ۳ کتاب‌ «گنجینه زندگی»، «خورشید کلام» و «آوای خلقت» در رامهرمز

با حضور مردم و مسئولان از کتاب‌های «گنجینه زندگی»، «خورشید کلام» و «آوای خلقت» نوشته گلنار درویش‌نژاد رونمایی شد.

گروه فرهنگی – یاران ۳۱۳: به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز  در آئین رونمایی از سه جلد کتاب از یکی از نویسندگان این شهرستان اظهار کرد: در سال گذشته در هفته کتابخوانی یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان این شهرستان کتاب‌هایی را مورد مطالعه قرار دادند و خلاصه آنها را تحویل این اداره دادند تا پس از طبقه‌بندی و انتخاب تدوین و چاپ شوند.

زاهد ممبینی ادامه داد: گردآوری، گزینش و تصحیح خلاصه داستان‌ها را گلنار درویش‌نژاد که از همکاران فرهنگی و از نویسندگان خوب این شهرستان بوده، به عهده داشته است.

وی با اشاره به حجم آثار رسیده عنوان کرد: با تلاش‌های درویش‌نژاد، تعداد ی داستان انتخاب و در سه جلد موضوعی به نام‌های گنجینه زندگی، خورشید کلام و آوای خلقت در تیتراژ ۳ هزار جلد به چاپ رسید.

ممبینی همچنین گفت: باید به ادبیات اهمیت بدهیم و مهم‌تر از آن بچه‌ها را عادت ندهیم مطالب را حفظ کنند بلکه باید بچه‌ها عادت کنند کتاب‌های غیردرسی نیز مطالعه کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز افزود: باید مهارت خواندن را جدی بگیریم و فهمیدن را نیز مورد توجه قرار دهیم و این‌ها در مسیر سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش در حال اجراست.

این مسئول در پایان بیان کرد: باید به سمتی پیش برویم که دانش آموزان پرسشگر پرورش دهیم و اعتقاد داریم که به دنبال دانش آموزان ساکت در کلاس نیستیم، بلکه باید در کلاس درس نیز با هم حرف بزنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم که از سوی اداره آموزش و پرورش و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز برگزار شد، مسئولان شهری و جمع کثیری از مردم و دانش آموزان حضور داشتند و از کتاب‌های گنجینه زندگی، خورشید کلام و آوای خلقت، نوشته گلنار درویش‌نژاد رونمایی شد.

http://s1.upload7.ir/downloads/nmxGZRobzJzWduUp7ebOdCtZWEeEETcS7AqXhDYH/7.jpg

http://s1.upload7.ir/downloads/woMkbw9nnANMPWwXoOBC5zHjErsf39bpoOzpazCn/8.jpg

بقیه عکس ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید

http://s1.upload7.ir/downloads/kGzhdpuZgTtpGa5fa9pcndnwbwQtqFZAepJhE59N/9.jpg

http://s1.upload7.ir/downloads/eZKCE2hXoxrnRdz7qMGQoMBYScqr9bGe2jHxaQko/6.jpg

http://s1.upload7.ir/downloads/t3C9GMf2SfM499cG2mXa8KeAANJcepZygsyP6DFP/1.jpg

http://s1.upload7.ir/downloads/SbD8apfmjTyMpgmhw3jHUYN6Yc3tSF3CGxAHMGTW/4.jpg

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.