۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان
  • شناسه : 207
  • 25 فوریه 2015 - 4:32

مدیرموسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) رامهرمز: طرح بزرگ قرآنی لبیک۱(حفظ یک جزء قرآن کریم) توسط بیت الاحزان در رامهرمز اجرا می شود

مدیرموسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) رامهرمز: طرح بزرگ قرآنی لبیک۱(حفظ یک جزء قرآن کریم) توسط بیت الاحزان در رامهرمز اجرا می شود رامهرمزنیوز: حمیدرضا شفیعی،مدیرمسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه رامهرمز از برگزاری طرح بزرگ قرآنی لبیک۱(حفظ یک جزء) توسط این موسسه در شهرستان خبر داد. حمیدرضا شفیعی در گفتگو با […]

مدیرموسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) رامهرمز:

طرح بزرگ قرآنی لبیک۱(حفظ یک جزء قرآن کریم) توسط بیت الاحزان در رامهرمز اجرا می شود

رامهرمزنیوز: حمیدرضا شفیعی،مدیرمسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه رامهرمز از برگزاری طرح بزرگ قرآنی لبیک۱(حفظ یک جزء) توسط این موسسه در شهرستان خبر داد.

1424711881_subject

حمیدرضا شفیعی در گفتگو با رامهرمزنیوز بیان کرد که طرح بزرگ قرآنی لبیک۱ توسط مجموعه بزرگ قرآنی بیت الاحزان در سراسر کشور اجرا خواهد شد و ما هم افتخار داریم به عنوان یکی از شعب موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) این طرح را در شهرستان اجرا کنیم.

مدیر مسئول موسسه قرآنی بیت الاحزان شعبه رامهرمز افزود،مهلت ثبت نام این طرح تا ۱۵ اسفندماه می باشد و تمامی مقاطع سنی(خواهران و برادران) می توانند در این طرح شرکت نمایند و از شرایط ثبت نام فقط تسلط برروخوانی قرآن کریم می باشد.

وی افزود یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب تربیت ده میلیون حافظ قرآن می باشد و مجموعه بیت الاحزان تمام سعی خود دارد تا این کلام امام امت بر زمین نماند و تا این لحظه در امر گسترش و تربیت حافظ قرآن ،با تربیت بیش از ۱۰۰۰ حافظ کل قرآن کریم پیش تاز بوده و سعی دارد با اجرای طرح لبیک موجی دیگر به سمت حفظ قرآن در سراسر کشور به راه بیاندازد.

آقای شفعی در مورد طرح قرآنی لبیک افزود که این طرح از ۱۵ اسفندماه شروع می شود و به مدت چهار ماه  تا خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و افراد شرکت کننده در این طرح ضمن حفظ یک جزء قرآن و دریافت گواهی نامه در قرعه کشی جوایز نفیس(سکه بهارآزادی،سفر کربلا…) مخصوص این طرح شرکت داده خواهند شد.

وی بیان کرد تمامی اساتید این موسسه در اجرای طرح لبیک حافظ کل قرآن کریم می باشند و  از تمامی علاقه مندان به قرآن جهت شرکت در این طرح دعوت می نمایم.

آدرس موسسه بیت الاحزان رامهرمز:میدان شهیدپورکیان،پشت مدرسه راهنمایی شاهد،جنب منازل شهدا

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:۰۹۱۶۷۵۸۲۹۸۸

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.