۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 1230
  • 09 نوامبر 2015 - 19:29

مطوری: هدف اصلی گفتمان سازی و فرهنگ سازی است/هدف انسجام، اتحاد و همدلی فعالان شهرستان است/ برای انتخابات هم برنامه داریم

اولین نشت خبری شورای اصولگرایی رامهرمز برگزار شد مطوری: هدف اصلی گفتمان سازی و فرهنگ سازی است/هدف انسجام، اتحاد و همدلی فعالان شهرستان است/ برای انتخابات هم برنامه داریم سرویس سیاسی – یاران ۳۱۳: اولین نشست خبری شورای اصولگرایی شهرستان رامهرمز با حضور اعضای شورا و خبرنگاران رامهرمز برگزار شد. به گزارش خبرنگار یاران ۳۱۳؛ […]

اولین نشت خبری شورای اصولگرایی رامهرمز برگزار شد

مطوری: هدف اصلی گفتمان سازی و فرهنگ سازی است/هدف انسجام، اتحاد و همدلی فعالان شهرستان است/ برای انتخابات هم برنامه داریم

1

سرویس سیاسی – یاران ۳۱۳: اولین نشست خبری شورای اصولگرایی شهرستان رامهرمز با حضور اعضای شورا و خبرنگاران رامهرمز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یاران ۳۱۳؛ اولین نشست خبری شورای اصولگرایی شهرستان رامهرمز با حضور اعضای این شورا و تعدادی خبرنگار برگزار شد.

کمال مطوری رئیس شورای اصولگرایی شهرستان رامهرمز در اولین نشست رسانه ای این شورا، ابتدا از چگونگی تشکیل این شورا خبر داد و گفت: همایش همگرایی نیروهای انقلابی و فعالان دلسوز و جریانات مختلف اصولگرایی سطح استان که در اهواز و با سخنرانی آیت الله تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کل کشور برگزار شد کلید و استارت تشکیل شوراهای اصولگرایی در سطح شهرهای استان با نظارت ائمه جمعه زده شد. در شهرستان رامهرمز نیز دوسه جلسه با اکثریت بزرگان سطح شهر و نیروهای مساجد و هیئات و نیروهای انقلابی شهر برگزار شد و بالاخره انتخاباتی برگزار شد و از بین ۱۴ نفر کاندیدای تشکیل شورای اصولگرایی، ۷ نفر انتخاب شدند. این ۷ نفر اعضای اصلی و دو نفر نیز اعضای علی البدل در نظر گرفته شدند. بنده، حجت الاسلام منصوری، آقای بوری پور، آقای سید کشاورز، آقای آل خمیس، آقای برنا و برادر مدرسی یان به عنوان اعضای اصلی و جناب آقای حاج احمد حقیقی و فرج حاجی زاده به عنوان اعضای ذخیره انتخاب شدند.

وی سپس ارکان شورا را برشمرد: بعد از تشکیل شورا ما جلسات مفصل درون مجموعه ای داشتیم. چارت شورا و ارکان بدین صورت بین اعضا انتخاب شدند. حقیر به عنوان رئیس شورا، آقای بوری به عنوان نائب رئیس، آقای سیدکشاورز به عنوان سخنگوی شورا، آقای مدرسی یان به عنوان دبیر شورا انتخاب شدیم.

رئیس شورای اصولگرایی در خصوص اهداف شورا افزود: منظور ما از اصولگرایی، احزاب و گروه های سیاسی اصولگرایی نیستند. بلکه منظور گفتمان ناب اصولگرایی است که توسط رهبری عنوان شده است. وگرنه هدف گروه ها و احزاب سیاسی نیست. هدف فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ ناب اسلام است؛ هدف ترویج ارزش هاست.

ایشان در خصوص مسائل سیاسی و انتخاباتی نیز ادامه داد: نگاه ما به مسائل سیاسی و حتی انتخاباتی یک نگاه کاملاً فرهنگی است. ما رشد تحلیل سیاسی مردم را یک کار فرهنگی می دانیم. امروز انتخابات ما متأسفانه آسیب هایی دارد که این آسیب ها فقط با نگاه فرهنگی قابل رفع است.

وی گفت: بطور مثال یکی از آسیب های انتخابات در شهرستان رامهرمز بحث قومیت گرایی است. متأسفانه خیلی از کاندیداها به این بحث دامن می زنند. این معضلی شده است. خب تنها راه فرهنگ سازی است بدون فرهنگ سازی به هیچ نتیجه ای نمی رسیم.

در ادامه داود مدرسی یان به عنوان دبیر شورای اصولگرایی به بحث برنامه های شورا اشاره کرد و گفت: شورای اصولگرایی مقطعی نیست؛ بلکه قرار است کارهای ماندگار و دراز مدتی داشته باشد. شأن شورای اصولگرایی یک شأن اجرایی نیست بلکه شأن راهبردی است.

وی ادامه داد: ما قرار است حلقه ی وصلی باشیم برای اتصال این مساجد، هیئات و گروه ها و شخصیت های انقلابی. قرار است إن شاءا… این جزیره های فعال شهرستان را به همدیگر وصل کنیم. رهبر انقلاب در سال ۹۲ در جمع اعضای قرارگاه خاتم الاوصیاء فرمودند:”دیگر از شما به تنهایی کاری ساخته نیست. از مساجد به تنهایی، از هیئات به تنهایی، از گروه ها و نهادها به تنهایی کاری ساخته نیست. دشمن در برابر شما یک جبهه عریض و طویل تشکیل داده است شما باید جبهه تشکیل دهید. بروید و این همه مساجد و هیئات و گروه ها و فعالان حزب اللهی و دلسوز را در سراسر کشور به خط کنید و جبهه تشکیل دهید.” خب؛ ما وظیفه داریم این را در سطح شهرستان پیاده کنیم. یک جبهه تشکیل دهیم.

ایشان در خصوص مباحث فرهنگی و سیاسی افزود: برای برنامه های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی شهرستان برنامه داریم. برای انتخابات هم برنامه داریم. برای انتخابات ما یک کمیسیون تشکیل داده ایم که اوضاع را رصد کند و درباره کاندیداها تحقیق کند. یک جدول شاخص بندی نیز آماده کرده ایم برای امتیاز بندی به شاخصه ها، تا از این طریق همه ی کاندیداها را باهم بسنجیم؛ با کاندیداها نیز جلسه خواهیم گرفت.

در ادامه این نشست سیدامین کشاورز سخنگوی شورای اصولگرایی و آقایان لطف الله آل خمیس و محمد برنا به عنوان اعضای شورا نکاتی را مطرح کردند و در ادامه پرسش و پاسخ به برخی سؤالات جواب دادند.

این خبرتکمیل می شود؛

پرسش و پاسخ های خبرنگاران با شورا بزودی درج می شود.

/IMG_4762 IMG_4763 IMG_4764 IMG_4765 IMG_4766 IMG_4767 IMG_4768 IMG_4769 IMG_4770 IMG_4771 IMG_4772 IMG_4773 IMG_4774 IMG_4775 IMG_4776 IMG_4777 IMG_4778 IMG_4782 IMG_4787 IMG_4788 IMG_4789 IMG_4791 IMG-20151108-WA0009   IMG-20151108-WA0013 IMG-20151108-WA0014 IMG-20151108-WA0015 IMG-20151108-WA0016

عکس ها:

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.