۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » ویژه ها
  • شناسه : 455
  • 08 جولای 2015 - 11:36

نفرت از صهیونیسم فراموش شدنی نیست…

صهیونیسم پدیده‌ای شوم و محصول استکبار جهانی است فرماندار رامهرمز گفت: نفرت از صهیونیسم فراموش شدنی نیست… به گزاراش یاران ۳۱۳ به نقل از فارس؛ مصطفی سمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: روز قدس روز گره‌خوردن بازوان توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم غارتگر است. وی ادامه داد: […]

صهیونیسم پدیده‌ای شوم و محصول استکبار جهانی است

فرماندار رامهرمز گفت: نفرت از صهیونیسم فراموش شدنی نیست…

خبرگزاری فارس: صهیونیسم پدیده‌ای شوم و محصول استکبار جهانی است

به گزاراش یاران ۳۱۳ به نقل از فارس؛ مصطفی سمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: روز قدس روز گره‌خوردن بازوان توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم غارتگر است.

وی ادامه داد: روز قدس روز کنار گذاشتن سلیقه‌ها و پیوستن قطره‌ها به اقیانوس جاری انسان‌ها علیه اسرائیل غاصب است که با شعارهایشان ابراز می‌کنند.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: صهیونیسم پدیده‌ای شوم و محصول مشترک استعمار کهن انگلیس و غرب و عناصر فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استکبار جهانی است.

سمالی در ادامه گفت: نفرت از صهیونیسم، واقعیتی است که هیچگاه از فرهنگ و باورهای مسلمانان معتقد جهان زدوده نمی‌شود.

وی بیان کرد: یکی از اهداف ناروای صهیونیسم، ایجاد جنگ بین ملت‌هاست و یهود امروز، برای پیشرفت خود، میان ملل ایجاد دشمنی و مخالفت می‌کند تا مشغول جنگ و برادرکشی شوند.

فرماندار رامهرمز در پایان ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از آنان خواست تا همچون گذشته با حضور دشمن‌شکنانه خود، مشت محکمی به دهان صهیونیسم و استکبار جهان بکوبند.

پایان خبر/

 

نوشته های مشابه

حسین قاسمی در نشست با اصحاب رسانه:  🔴 اعتماد مردم رامهرمز باید بازگردد/به نفع هیچ کسی کناره گیری نخواهم کرد/ کسی که آب رامهرمز را نخورده درد رامهرمز را نمیداند!
شورای تامین بهتر می توانست عمل کند/ریشه نزاع طائفه ای پتک بدون تعارف جهل، ضعف قانون و عدم قاطعیت در برخورد جدی قضایی است/این مسئله با توصیه، موعظه و نصیحت قابل حل نیست بلکه این موضوع فرمانده می خواهد
دادستان رامهرمز:جنازه سوخته شده ربطی به درگیری های اخیر ندارد
رامهرمز محل آزمون و خطای افراد بدون کوچکترین تجربه نیست!/در ۳ سال اخیر کأنّه فرماندار نداشته ایم/علت سکوت یاران۳۱۳ نسبت به حضور یک جوان بی تجربه غیربومی در قامتِ فرمانداری رامهرمز طی ۸ ماه اخیر/فرماندار جدید تأمین امنیت اجتماعی را در صدر برنامه های خویش قرار دهد
تغییر دادستان را به فال نیک می گیریم/ إن شاءالله این تغییر، شامل “برخی” دستگاه های دیگر هم شود!
خبر استعفای رئیس اداره ارشاد شهرستان رامهرمز توسط وی تکذیب شد

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.