۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 1205
  • 04 نوامبر 2015 - 15:04

هرکس به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا باشد خائن است/ راه حذف مرگ بر آمریکا، تغییر سیاست های دولت آمریکاست/همه باید تابع رهبری باشیم

امام جمعه رامهرمز در تجمع ۱۳ آبان: هرکس به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا باشد خائن است/ راه حذف مرگ بر آمریکا، تغییر سیاست های دولت آمریکاست/همه باید تابع رهبری باشیم سرویس سیاسی – یاران ۳۱۳: سخنران اصلی مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل موسوی امام جمعه محترم شهرستان بود که در ادامه […]

امام جمعه رامهرمز در تجمع ۱۳ آبان:

هرکس به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا باشد خائن است/ راه حذف مرگ بر آمریکا، تغییر سیاست های دولت آمریکاست/همه باید تابع رهبری باشیم

12

2

سرویس سیاسی – یاران ۳۱۳: سخنران اصلی مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل موسوی امام جمعه محترم شهرستان بود که در ادامه بخشی از بیانات ایشان می آید.

امام جمعه شهرستان رامهرمز در سخنرانی مراسم با شکوه ۱۳ آبان در شهرستان رامهرمز شعار مرگ بر آمریکا را برگرفته از مکتب عاشورایی دانست.

ایشان به ریشه یابی شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرد: ریشه این شعار همان استکبار ستیزی است که روزی امام حسین و یاران باوفایش در مقابل آن ایستادند. ریشه این شعار همان خطبه خوانی بی نظیر دختر حیدر کرار است که با آن خطبه دودمان بنی امیه را برای همیشه به تاریخ شناساند.

حجت الاسلام موسوی افزود: هرکس منکر این شعار شود منکر اصل استکبار ستیزی در اسلام می شود. هر کس دنبال حذف این شعار باشد خائن است. در هر مقام و منزلت و منصبی باشد در هر لباس و جایگاهی باشد خائن است. راه صحیح حذف شعار مرگ بر آمریکا تغییر دولت آمریکا و تغییر سیاست های استکباری آمریکاست. این شعار عین عمل است.

امام جمعه رامهرمز نسبت به جریان خزنده ای که در کشور به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا است واکنش نشان داد: این جریان به دنبال یک سناریو است که آمریکا را بزک کند و به اذهان جامعه فرو کند که آمریکا دشمن نیست. حال آنکه آمریکا هر روز علیه نظام اسلامی و علیه ملت انقلابی توطئه می کند.

ایشان انقلابی گری را تنها راه حل مشکلات کشور اعلام کرد و گفت: برجام یک توافقی است که رهبر حکیم انقلاب برای اجرای آن شروطی را تعیین کرده اند. با برجام مشکلات ما با آمریکا حل نمی شود. آمریکا به دنبال نابودی ماست و تنها راه حل مشکلات تکیه به داخل و اصلاح مدیریت هاست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.