۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 728
  • 02 سپتامبر 2015 - 4:46

بسیج هر جا انحرافی مشاهده کند مقابل آن می ایستد/ دولت و ملت با همدلی و همزبانی، مواظب توطئه های دشمنان باشند

بیانیه مجمع عالی بسیج رامهرمز در شهریور ۹۴: بسیج هر جا انحرافی مشاهده کند مقابل آن می ایستد/ دولت و ملت با همدلی و همزبانی، مواظب توطئه های دشمنان باشند مجمع عالی بسیج رامهرمز متشکل از نمایندگان اقشار مختلف بسیج شهرستان در روزیکشنبه ۸ شهریور ماه تشکیل جلسه داشته است که مهم ترین محورهای تشکیل […]

بیانیه مجمع عالی بسیج رامهرمز در شهریور ۹۴:

بسیج هر جا انحرافی مشاهده کند مقابل آن می ایستد/ دولت و ملت با همدلی و همزبانی، مواظب توطئه های دشمنان باشند

مجمع عالی بسیج رامهرمز متشکل از نمایندگان اقشار مختلف بسیج شهرستان در روزیکشنبه ۸ شهریور ماه تشکیل جلسه داشته است که مهم ترین محورهای تشکیل این جلسه مهم را در قالب بیانیه اعلام کرده است. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه مجمع عالی بسیج رامهرمز در شهریور ۹۴:

«هر جا انحرافی مشاهده شد، بسیج در مقابل آن می‌ایستد..از اول انقلاب بسیج خار چشم دشمنان بوده است، چه دشمنان داخلی چه دشمنان خارجی»

امام خامنه ای(حفظه ا…)

نعمت تشکیل بسیج و ایجاد بسیج در همه ی اقشار امروز بر همه به وضوح روشن است. آنچه انقلاب اسلامی را تا به حال حفظ کرده است و در هر عرصه ای به جلو برده است تفکر بسیجی و وجود بسیجیان مخلصی در هر رده و هر صنف و هر قشر بوده اند. به یقین هر پیشرفتی که در هر عرصه ای اتفاق افتاده است به دلیل حضور افرادی مؤمن، انقلابی، دلسوز و پای کار بوده است و گرنه کسانی که اعتقادی به اسلام و اعتمادی به ملت ایران نداشته اند مایه پسرفت و مانع پیشرفت بوده اند.

مجمع عالی قشر بسیج رامهرمز متشکل از بسیجیان همه اقشار و اصناف، در روز یکشنبه ۸ شهریور ۹۴ ، تشکیل جلسه داده است و بدین ترتیب مواضع خویش را در خصوص مسائل اساسی کشور در طی چند بند اعلام می دارد:

  1. رهبر حکیم انقلاب سال ۹۴ را با نام “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” مزین کرده اند و با انتخاب این عنوان پر مغز جهت حرکت ملت و دولت را روشن ساخته اند. چرا که تنها راه سعادت و پیشرفتِ حضور دولت و ملت در کنار همدیگر بوده و قطعاً مانع تفرقه و بی اعتمادی ملت به دولت خواهد بود. دشمنان برون از طرفی با پیگیری طرح های پیچیده به دنبال جدایی مردم از نظام اسلامی و دولت جمهوری اسلامی هستند و از طرف دیگر، دشمنانِ مغرض داخلی و برخی ساده لوحان نیز پازل آنان را تکمیل کرده و به دنبال شکاف و دودستگی در کشور هستند. انتخاب این عنوان هم راه دشمنان را بست و هم علامت هشداری بود به دولت و ملت که این توطئه خطرناک را با بصیرت و صبر و آگاهی به مواضع حق در نطفه خفه کنند.
  2. مقام معظم رهبری (حفظه ا…) در دو سال اخیر در سخنرانی های متعدد؛ بارها و بارها از مسئولین نظام اسلامی خواسته اند که اولویت های کشور را در نظر گرفته و با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت های عظیم ملت برای رفع مشکلات اقدام کنند. ایشان فرهنگ و اقتصاد را دو اولویت اساسی معرفی کرده اند اما باز شاهد انفعال مسئولین محترم در رده های بالا هستیم که مهم ترین راه را رفع تحریم می دانند! حضرت امام خامنه ای در دیدار هفته گذشته با هیئت دولت محترم به چندین نکته بسیار مهم اشاره کرده اند که بازخوانی آنها و تذکر و یادآوری به دولت محترم بسیار ضروری است.
  3. نفوذ دشمنان در لایه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی: مهم ترین نقشه ی دشمن در مقطع فعلی نفوذ است. نفوذ در سه سطح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی. دشمنان با سوءاستفاده از انفعال برخی مسئولین و دستگاه ها بنا دارد با تکیه بر راهکارهای قانونی بین المللی نظیر توافق نامه ی وین در مسائل سیاسی کشور و طرح ها و ایده های کلان اقتصادی و همچنین زمینه های فرهنگی رخنه کند. به نظر می رسد مهم ترین سد در مقابل نفوذ دشمنان هم اکنون، بررسی دقیق و کارشناسانه توافق نامه ی هسته ای ایران و ۵+۱ که در وین امضا شده است می باشد. مسیر قانونی پیش بینی شده برای هر توافق نامه الزام آور که کشور را در برابر کشورهای خارجی متعهد می کند مطابق با قانون اساسی مجلس شورای اسلامی است. مجلس شورای اسلامی می بایست با جدیت تمام و بررسی دقیق، تمامی راه های نفوذ دشمنان را سد کند. دولت محترم می بایست با تمکین به قانون اساسی، طرح جامع اقدام مشترک را بصورت لایحه به مجلس ارسال کرده تا بررسی شود. مبادا با قانون شکنی و تکیه بر رفتارهای حاشیه ای از این مهم سرباز زند و زمینه نفوذ و رخنه دشمنان را فراهم کنند. مجلس محترم با انطباق طرح جامع اقدام مشترک با خطوط قرمز صریح رهبر حکیم انقلاب می بایست قدم بردارد.
  4. فرهنگ مظلوم: تعبیر بسیار سنگین رهبر عزیز انقلاب ه فرموده اند:”من بخاطر مشکلات فرهنگی برخی شب ها خوابم نمی برد” نشان از وضعیت بغرنج فرهنگی در کشور است. تولید محصولات مفید و مقابله با محصولات مضر خیلی صریح و انقلابی راهکار مشکلات فرهنگی است. تولیدِ کتاب، مجله، تئاتر، فیلم، مستند و غیره می بایست مطابق با مبانی انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی صورت گیرد. به فرموده ی رهبر حکیم انقلا، حمایت از جناح فرهنگی مؤمن باید بعنوان یک اصل در دستور کار دستگاه های فرهنگی قرار بگیرد.
  5. اقتصاد مقاومتی: با درنظر گرفتن شرایط کشور و رجوع به آرای کارشناسان اقتصادی تنها نسخه ی درمان اقتصاد بیمار کشور سیاست های اقتصاد مقاومتی است. رهبر معظم انقلاب از عدم برنامه ریزی برای اجرای این سیاست ها جداً ناراضی اند. مسئولین محترم می بایست به جای چشم دوختنِ به دستان دشمنان، به دستان پرتوان جوانان و متخصصان داخلی تکیه کنند.
  6. اتخاذ مواضع صریح انقلابی: دولتمردان محترم می بایست بدون رودرباستی و بدون ترس مواضع انقلابی و ارزشی اتخاذ کرده و از ناحیه دشمنان داخلی و خارجی هراس نداشته باشند.
  7. حفظ شتاب رشد علمی: هرچند جایگاه و رتبه علمی کشور در این دوسال حفظ شده است لکن شتاب رشد آن کاهش پیدا کرده است. مسئولین محترم می بایست جهت حفظ شتاب رشد علمی کشور برنامه ریزی و سرمایه گذاری داشته باشند.
  8. انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی: انتخابات فصل حضور سیاسی مردم در نظام اسلامی است. حضور و مشارکت مردم معیت و مقبولیت نظام اسلامی است بحرانی که امروز ملل جهان با آن رو به رو است و کشورهای غربی یا خود سلطنتی اند یا متحد در جه یکِ کشورهای دیکتاتور، موروثی و سلطنتی اند. مهم ترین نهاد مرجع نظارت بر انتخابات شورای محترم نگهبان است که در طول این سه دهه دشمنان خارجی و داخلی به علت وجود این سد عظیم در برابر نفوذ عوامل شان مدام این جایگاه را تخریب کرده اند اما حضرت امام(ره) در وصف این شورا می فرماید:”هر کس بگوید رأی شورا نگهبان کذاست مفسد است”. امید است مردم عزیزمان شاخص های اسلامی و منافع کشور را در زمان انتخابات در نظر گرفته و انسان های متعهد و متخصص در این مسئولیت ها قرار بگیرند.

والسلام علی من التبع الهدی

         مجمع عالی قشر بسیج شهرستان رامهرمز

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.