۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 822
  • 22 سپتامبر 2015 - 0:07

چرا اجازه بازرسی از تأسیسات نظامی پارچین را داده اید!

خطاب به سران نظامی جمهوری اسلامی: چرا اجازه بازرسی از تأسیسات نظامی پارچین را داده اید! «به‌هیچ‌وجه اجازه داده نشود که به بهانه‌ى نظارت، اینها به حریم امنیّتى و دفاعى کشور نفوذ کنند؛ مطلقآ. مسئولین نظامى کشور به‌هیچ‌وجه مأذون نیستند که به بهانه‌ى نظارت و به بهانه‌ى بازرسى و مانند این حرفها، بیگانگان را به […]

خطاب به سران نظامی جمهوری اسلامی:

چرا اجازه بازرسی از تأسیسات نظامی پارچین را داده اید!

«به‌هیچ‌وجه اجازه داده نشود که به بهانه‌ى نظارت، اینها به حریم امنیّتى و دفاعى کشور نفوذ کنند؛ مطلقآ. مسئولین نظامى کشور به‌هیچ‌وجه مأذون نیستند که به بهانه‌ى نظارت و به بهانه‌ى بازرسى و مانند این حرفها، بیگانگان را به حریم و حصار امنیّتى و دفاعى کشور راه بدهند …در مورد بازرسی‌ها ما گفتیم اجازه نمی‌دهیم از هیچ یک از مراکز نظامی هیچگونه بازرسی از سوی بیگانگان انجام شود».

امام خامنه ای – ۲۰/۱/۹۴

«هر آنچه رهبری در جلسات عمومی می‌گوید عیناً همان مسائلی است که در جلسات خصوصی به رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان ذیربط می‌گوید بنابراین این خط تبلیغی غیرصحیح که می گوید از برخی خطوط قرمز رسمی در جلسات خصوصی صرف نظر شده است، خلاف واقع و دروغ است».

امام خامنه ای – ۲/۴/۹۴

در چند روز گذشته، در طی سفر رئیس آژانس اتمی به کشور، بصورت غیرقانونی و مخالف صریح با خطوط قرمز رهبر حکیم انقلاب از تأسیسات نظامی سایت پارچین توسط آمانو و بازرس های آژانس بازدید شد! این کار دولت که به نوعی اجرای برجام پیش از تصویب آن است موجب دلسردی و ناراحتی قشر عظیمی از مردم گشته است! و متأسفانه مسئولین نظام خاصاً نمایندگان مجلس فقط در حد چند نطق، وگرنه هیچ اقدام عملی در خصوص این حرکت مرموز نداشته اند. متأسفانه سران لشکری و نظامی نیز منفعلانه به این موضوع نگاه کرده و هیچ مخالف علنی و صریح را از آنان شاهد نبوده ایم تا بار دیگر حضرات مسئول از خطوط قرمز رهبری عبور کرده و کسی هم جرأت انتقاد به آنها را نداشته باشد! باید خطاب به سران لشکری نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آقایان:

سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر جعفری فرماندهی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشکر عطاءاله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی

سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش

سرتیپ حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی

دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سردار قاسم سلیمانی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران

و دیگر مسئولین نظامی کشور

شما همه از فرماندهی کل قوا دستور می گیرید از حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و لاغیر.

بدون دستور فرماندهی کل قوا شما هیچ مشروعیتی ندارید.

مگر ولی فقیه به شما دستور نداد ” مسئولین نظامى کشور به‌هیچ‌وجه مأذون نیستند که به بهانه‌ى نظارت و به بهانه‌ى بازرسى و مانند این حرفها، بیگانگان را به حریم و حصار امنیّتى و دفاعى کشور راه بدهند ” ؟

مگر شما تحلیلگر سیاسی هستید که تحلیل کنید اجازه بدهید یا ندهید؟

شما در یک کلام نظامی هستید باید مطیع محض رهبر معظم انقلاب باشید.

با چه توجیه و به چه حقی به آمانو رئیس آژانس انرژی اتمی اجازه داده اید از سایت نظامی پارچین بازدید کند؟ مگر شما از رئیس جمهور دستور می گیرید؟ امروز جریان مرموز نفوذ به دنبال نادیده گرفتن اوامر رهبر معظم انقلاب است و می خواهد قبح اطاعت از ولی امر مسلمین جهان را شکسته و جایگاه ولایت مطلقه فقیه را آسیب بزند.

ملت انقلابی ایران اسلامی این حرکت را عبور از خطوط قرمز عقلانی، صحیح و صریح رهبری عزیز می داند. شما مأذون نبودید اجازه دهید؟ مگر رهبری از خطوط قرمز عقب نشسته اند؟ ایشان که صریحاً فرموده اند:« این خط تبلیغی غیرصحیح که می گوید از برخی خطوط قرمز رسمی در جلسات خصوصی صرف نظر شده است، خلاف واقع و دروغ است » .

اینکه همه در زبان این را تأیید و تأکید کرده اید اما چرا در عمل پایبند نبوده اید جای بسی تأمل دارد! مگر شماها نبوده اید که گفته اید:« جواب بازرسی از اماکن نظامی را با سرب داغ خواهیم داد»؟

ملت رشید ایران از شما سرلشکران و سرداران رشید اسلام و سران نظامی ایران اسلامی می خواهد که تابع محض ولایت باشید و ذره ای در اطاعت از ایشان شک نکنید و ذره ای از دستورات غیر اطاعت نکنید! مشروعیت شما به امضای فرماندهی کل قواست و به هر نحوی شده است جبران مافات شود!

والسلام علی من إتبع الهدی

۱ دیدگاه

  1. با سلام ضمن تأئید مطالبه فوق از فرماندهان نظامی کشور ، مراقب با شید که بار دیگر چنین خطائی سرنزند که کاسه صبر فرزندان سیدعلی به سر آید والسلام علی من اتبع الهدی

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.