۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگی
  • شناسه : 14
  • 25 ژوئن 2014 - 20:06

کی‌روش: امروز برای ایران، فینال جام‌ جهانی است/ اگر داور می‌گذاشت، الان ما چهار امتیازی بودیم؛ نه آرژانتین

گروه ورزشی – رجانیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار امروز برابر بوسنی را فینال جام جهانی دانست. تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی با بوسنی و هرزگوین دیدار می‌کند. کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.  به گزارش رجانیوز به […]

گروه ورزشی – رجانیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار امروز برابر بوسنی را فینال جام جهانی دانست. تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی با بوسنی و هرزگوین دیدار می‌کند. کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 به گزارش رجانیوز به نقل از ایسنا، کی‌روش ابتدا به زبان فارسی به خبرنگاران سلام کرد و درباره بازی امروز تیم ملی گفت: برابر بوسنی بازی بسیار مهمی داریم و البته انتظاراتی هم از این بازی داریم. همان طور که همه می‌دانید، هنوز این بخت را داریم که به مرحله بعد صعود کنیم. به این مسئله فکر می‌کنیم که بتوانیم بهترین عملکرد ممکن را برابر تیم بسیار خوب بوسنی داشته باشیم. من برای آن‌ها متاسفم که از دور رقابت‌ها حذف شدند اما می‌دانم که بهترین عملکردشان را در دیدار آخر ارائه خواهند داد.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه ایران به سه امتیاز بازی نیاز دارد تغییری در تاکتیکی تیمی ایران به وجود خواهد آمد گفت: چیزی که برای ما خیلی مهم است این است که بازی را نبازیم اما واقع‌بین هم باشیم. ما باید بدانیم که چه تیمی هستیم، کجا بازی می‌کنیم و با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم. ما برابر تیمی به میدان می‌رویم که تعداد زیادی بازیکن با تجارب بین‌المللی در این تیم حضور دارند. ایران در دو بازی گذشته خود واقع‌بینانه بازی کرد و در عین حال فرصت‌هایی هم داشت که بتواند بازی را ببرد. خصوصا این مسئله در دیدار برابر آرژانتین بیشتر به چشم آمد. وقتی برابر تیمی بازی می‌کنیم که بهترین بازیکن جهان را در اختیار دارد و داور هم کار خودش را انجام نمی‌دهد سخت است که بتوانیم نتیجه بازی را تغییر دهیم.
بهترین بازیکن تیم ایران، «روحیه تیمی» است
وی ادامه داد: ما روش‌مان را عوض نخواهیم کرد. می‌دانیم که بوسنی در بازی‌های قبلی خود عملکرد خوبی داشته است. باید برابر این تیم خودمان باشیم و همین مسئله کافی است. ما در سیستم‌مان سه مهاجم داریم و اگر لازم باشد از مدافعان نیز استفاده خواهیم کرد. مهم‌ترین مسئله این است که متواضع باشیم و اجازه دهیم بازیکنان کار خودشان را انجام دهند. قبلا هم گفته‌ام که بهترین بازیکن ایران روحیه تیمی است.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در ورزشگاهی که امروز تیم ما بازی می‌کند گل‌های زیادی به ثمر رسیده آیا احتمال دارد که برای ایران خوش‌شانسی بیاورد، اظهار کرد: فکر این نیستیم که چند گل به ثمر برسانیم. واقعا امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. اگر خوب بازی کنیم شانس صعود داریم. تیم باید اول تمرکزش را روی عملکردش بگذارد سپس گل از راه می‌رسد. اتفاقی که اگر عملکرد خوب نباشد، قطعا رخ نخواهد داد. نباید توجه‌مان به نتیجه باشد چرا که در این صورت تمرکز ما از دست خواهد رفت. امیدوارم تمام بازیکنان همانند دیدار با آرژانتین بتوانند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.
کی‌روش در ادامه صحبت‌هایش بار دیگر به انتقاد از داور صربستانی پرداخت و گفت: مطمئن باشید اگر داور خوبی قضاوت دیدار ایران و آرژانتین را بر عهده داشت الان ما ۴ امتیازی بودیم نه آرژانتین. این اتفاق در مورد بوسنی هم صدق می‌کند. آن‌ها هم در صورت عملکرد درست داور ۴ امتیازی بودند. امیدوارم دو تیم بازی خوبی انجام بدهند و داوری در سطح جام جهانی بازی را قضاوت کند. می‌دانم که باید درباره اظهار نظر درباره عملکرد داوران محتاط باشم اما نمی‌شود حقیقت را نگفت. داور باید منصفانه عمل کند نه مثل قضاوت‌هایی که تا به حال شاهد بوده‌ایم. داور صربستانی به نظر من برای قضاوت ایران و آرژانتین مناسب نبود. امیدوارم داور امروز به تلاش‌هایی که دو تیم می‌کنند احترام بگذارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.