۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصادی
  • شناسه : 121
  • 10 آگوست 2014 - 23:37

گلپایگانی رفت/ بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری شد

گلپایگانی رفت/ بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری شد حیدر بهمنی برای بار سوم به سمت مدیرعاملی شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد / لازم به ذکر است حیدر بهمنی طی ۲ دوره از سال‌های ۷۶ تا ۸۱ و پس از آن از بهمن‌ماه ۸۴ تا دی‌ماه ۹۱ مدیریت شرکت ملی‌حفاری ایران را به عهده داشت […]

حیدر بهمنی برای بار سوم به سمت مدیرعاملی شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد / لازم به ذکر است حیدر بهمنی طی ۲ دوره از سال‌های ۷۶ تا ۸۱ و پس از آن از بهمن‌ماه ۸۴ تا دی‌ماه ۹۱ مدیریت شرکت ملی‌حفاری ایران را به عهده داشت / حمیدرضا گلپایگانی که بهمن ماه ۱۳۹۱ به این سمت منصوب شده بود از مدیران خوش نام وزارت نفت است که کارنامه موفقیت آمیزی را در دوره یک سال نیم مدیریت خود در این شرکت برجای گذاشته است

خوزنیوز: حیدر بهمنی برای بار سوم به سمت مدیرعاملی شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد.

به گزارش خوزنیوز، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از خدمات گلپایگانی قدردانی و حیدر بهمنی را به عنوان مدیرعامل  و عضو هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب نمود.

حیدر بهمنی / حمیدرضا گلپایگانی

حیدر بهمنی طی ۲ دوره از سال‌های ۷۶ تا ۸۱ و پس از آن از بهمن‌ماه ۸۴ تا دی‌ماه ۹۱ مدیریت شرکت ملی‌حفاری ایران را به عهده داشت. وی مدیریت مهارهای ۴۱ نفت سفید، ۲۴ نفت شهر، ۲۲ و ۲۳ کنگان و  ۵۰ اهواز و ۲۰ حلقه چاه در کشور کویت را بر عهده و نقش موثری در توسعه صنعت حفاری ایران داشت.

حمیدرضا گلپایگانی که بهمن ماه ۱۳۹۱ به این سمت منصوب شده بود از مدیران خوش نام وزارت نفت است که کارنامه موفقیت آمیزی را در دوره یک سال نیم مدیریت خود در این شرکت برجای گذاشته است.

در بخشی از حکم جوادی خطاب به بهمنی آمده است: «با عنایت به توانمندیها و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با توجه به موافقت مورخ دوازدهم مرداد ماه امسال اعضای هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب می شوید.

با توجه به اهمیت و نقش تعیین کننده شرکت ملی حفاری در توسعه و نگهداشت تولید نفت و گاز، ضرورت دارد تمام تلاش خود را برای افزایش بهره وری، اجرای به موقع تعهدات قراردادی در پروژه‌های مختلف صنعت نفت، چابک سازی سازمان و آماده سازی برای تحقق سیاستهای اصل ۴۴ معمول فرمایید».

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه این حکم، انجام این اقدامات را مورد تاکید قرار داده است:

– به کارگیری توان شرکت برای توسعه فعالیتها در داخل و خارج کشور

– برقراری ارتباط مستمر و ایجاد رویه حرفه ای و منطقی در تعامل با کارفرمایان و سهامداران

– به کارگیری نیروهای متخصص و ذیصلاح برای کارآمد کردن شرکت ملی حفاری ایران

– شفاف سازی فرایندهای انجام کارها در چارچوب مقررات جاری و تسریع و تسهیل امور و ارائه پیشنهادها برای بهبود و اصلاح

– ارتباط و تعامل مناسب با شرکتهای تولیدی تابعه، مدیران و مسئولان شرکت ملی نفت ایران

– تربیت نیروی انسانی و کادر مدیریتی شایسته و فنی مورد نیاز شرکت ملی حفاری ایران

– کاهش قیمت تمام شده پروژه ها با بهبود فرایندها، افزایش توان فنی و مدیریتی شرکت

– تنظیم روابط مناسب با سهام عدالت برای کسب حداکثری سود برای سهامداران

– سازماندهی هلدینگ حفاری با هدف واگذاری تدریجی شرکت وفق اصل ۴۴ قانون اساسی با هدف سازماندهی حرفه ای پتانسیل حفاری در کشور

جوادی در این حکم تاکید کرده است: «ضرورت دارد طی یکماه، گزارشی از وضعیت، برنامه ها و چگونگی ارتقا و بهبود کارها ارائه فرمایید».

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین طی صدور نامه ای جداگانه از زحمات حمیدرضا گلپایگانی؛ مدیرعامل پیشین شرکت ملی حفاری ایران تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش در این نامه، رکن الدین جوادی خطاب به حمیدرضا گلپایگانی آورده است، امید دارم ادامه خدمت در صنعت نفت قرین موفقیت و سربلندی برایتان باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.