۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » فرهنگی
  • شناسه : 3011
  • 28 نوامبر 2016 - 8:00

🔴 عرض تسلیت یاران۳۱۳ به مناسبت شهادت زائران رامهرمزی در حله؛

🔴 عرض تسلیت یاران۳۱۳ به مناسبت شهادت زائران رامهرمزی در حله؛ ☑️ شیعه هر جا خون دهد نهال آزادی و آزادگی را می پروراند. هر چه از عاشورای ۶۱ هجری دور می شویم گویا به حسین و قافله حسین نزدیک تر شده و کربلاهای حسین نیز بیشتر می شوند. ☑️ سرزمین های سوریه، یمن، افغانستان، […]

🔴 عرض تسلیت یاران۳۱۳ به مناسبت شهادت زائران رامهرمزی در حله؛

%d8%ad%d9%84%d9%87
☑️ شیعه هر جا خون دهد نهال آزادی و آزادگی را می پروراند. هر چه از عاشورای ۶۱ هجری دور می شویم گویا به حسین و قافله حسین نزدیک تر شده و کربلاهای حسین نیز بیشتر می شوند.

☑️ سرزمین های سوریه، یمن، افغانستان، پاکستان، کشمیر و نیجریه با خون محبان اباعبدالله رنگ کربلا گرفت و اکنون حله کربلایی شده و زائران حرم عشق به دست فرزندان شمر و عمر بن سعد و به حمایت و فرمان شجره خبیثه  آل سعود با بی رحمی تمام به شهادت رسیدند و چون علی اکبر(ع) ارباً ارباً گشته اند و منافقین داخلی نیز کف و سوت می زنند.

☑️ اما دشمن غافل از آن است که پیروان مکتب حسین(ع)، هرجا خون داده باشند ریشه دشمنان را نیز می خشکانند. هیچ گاه این شهادت ها و خون دادن ها مانع از حرکت به سوی آزادی و آزادگی و عشق بازی با اهل بیت علیهم السلام نشده است بلکه غم و اندوه این خون ها باعث افتخار و سربلندی و ترویج این مکتب شده است.

☑️ تقدیر این افتخار را نصیب خوزستان با غیرت کرده و رامهرمز، مشهدِ سلمان فارسی در این افتخار شریک است مردمش در کنار دیگر هم استانی های عزیز داغدار شهدای عزیزی هستند که در جوار حرم آل الله به آرزوی شان رسیدند.

☑️این فاجعه دردناک را به همراه وفات حضرت رسول اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، حضور امام عصر (عج) و نائب برحقشان امام خامنه ای و مردم عزیز خوزستان بالاخص همشهری های عزیز و خانواده های داغدار تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند پیروزی نهایی مسلمانان جهان را مسئلت می نمائیم.

باشد که پایان راه ما نیز شهادت در راه شهید کربلا باشد …
🌷🌷🌷🌷

مجموعه پایگاه خبری یاران۳۱۳

__________
✅ عضویت در #یاران_۳۱۳:
@yaran313_ir
https://goo.gl/T2Haem

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.