۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » یادداشت
  • شناسه : 1699
  • 01 ژانویه 2016 - 13:17

چرا حزب الله باید پرچم مطالبات مردم را در دست گیرد؟

گر مطالبات مردم را حزب الله دنبال نکند برای مردم مطالبه سازی می کنند جعل می کنند موضوعاتی را که مطالبه واقعی نیست یا حداکثری نیست وقتی حزب الله از مسؤلین بیکاری را دنبال نکرد یک عده می آیند مطالبه می کنند که این جوان نیاز به کنسرت دارد.

یادداشت از محمد امین توکلی زاده:

چرا حزب الله باید پرچم مطالبات مردم را در دست گیرد؟

اگر مطالبات مردم را حزب الله دنبال نکند برای مردم مطالبه سازی می کنند جعل می کنند موضوعاتی را که مطالبه واقعی نیست یا حداکثری نیست وقتی حزب الله از مسؤلین بیکاری را دنبال نکرد یک عده می آیند مطالبه می کنند که این جوان نیاز به کنسرت دارد.
چرا حزب الله باید پرچم مطالبات مردم را در دست گیرد؟

گروه فرهنگ -یاران ۳۱۳ به نقل از جهان نیوز ـ  محمد امین توکلی زاده در یادداشتی با عنوان «چرا پرچم مطالبات مردمی را حزب الله باید به دست بگیرد؟» نوشته است:

به دلایل مختلف بچه های حزب الهی شده اندمتخصص برجام ،فتنه،نفوذ،وتهاجم فرهنگی اما وقتی کسی با آنها در حوزه بیکاری ،تورم گرانی،مشکلات ازدواج و…صحبت میکنه اینگار بیگانه اند گویی مقام معظم رهبری بغیر از این دستورها رهنمودی نداده اند.

مردمداری شیوه امام شهدا و رهبری
از ابتدای نهضت امام رحمه الله علیه توجه امام به مستضعفین ومردم داری ایشان باعث شد کسانی که به انقلاب هم اعتقاد نداشتند جذب تفکر ونهضت امام شوند امام بی ریا وبا صفا محرومین را از عمق جان دوست داشت به فکر حل کردن مشکلات آنها بود سیره شهدا هم همین است خاطرات دفاع مقدس سر شار از محبت رزمندگان به مردم ومردم به رزمندگان است لذا می بینیم حتی اگر کسی در جنگ نبوده احترام آنها را حفظ می کند مقام معظم رهبری هم همیشه کنار مردم بوده وهست از زلزله بم گرفته تا آذربایجان تا روستا های دور دست همیشه وقتی خبر ظلمی یا محرومیتی به گوشش رسیده خود را رسانده تا بار برزمین مانده مدیران ومسؤلان دیگر را بدوش بکشد.

آیا نقد عملکرد مدیران سیاه نمایی است؟

برخی تا می گویی پیگیری مطالبات مردم می گویندآنرا مساوی تخریب عملکرد نظام تلقی می کنند ومی گویند این سیاه نمایی است نه خیر اینطور نیست وقتی مطلبات مردم به دست بیگانه افتاد وقتی ضد انقلاب از مشکلات ونارضایتی ها سوء استفاده کرد وقتی ماهواره شد محل بیان مطالبات مردم انقلاب ونظام دچار مشکل می شود این ها سیاه نمایی است.

مطالبه سازی ضد انقلاب

اگر مطالبات مردم را حزب الله دنبال نکند برای مردم مطالبه سازی می کنند جعل می کنند موضوعاتی را که مطالبه واقعی نیست یا حداکثری نیست وقتی حزب الله از مسؤلین بیکاری را دنبال نکرد یک عده می آیند مطالبه می کنند که این جوان نیاز به کنسرت دارد و…

نقش مسجد روحانیت وحزب الله

پل ارتباطی جمهوری اسلامی باآهاد مردم باید حزب الله ومساجد وروحانیت باشد اگر این قشر هیچ اثری در زندگی مردم نداشته باشند این رابطه مغشوش می شود واین خلأ را دشمن پر می کند.

فرار از پاسخگویی با حاشیه آفرینی وشغول سازی

دولت های کم کار وقتی گزارشی برای ارائه ندارند وقتی حرفی برای گفتن ندارند حاشیه آفرینی می کنند تا حواس مردم پرت شود ونفهمند برای چه به این دولت رای داده اندوعده های او چه بوده وتا امروز چه کرده است ؟ این حزب الله است که باید یادآوری کند روشنگری کند به حاشیه آفرینی ها مشغول نشود وزبان ملت شود بد قولی ها را به یاد بیاورد ودولت را به ریل خدمت به مردم باز گرداند.

نفوذ دشمن از طریق تجمیع ناراضیان

امروز دشمن دنبال تجمیع نارضایتی ها ست هرکس به هر دلیلی ناراضی است را می خواهد مقابل نظام قرار دهد ما باید این نقشه را بهم بزنیم حزب الله باید فریاد گر ناتوانی ها بی تدبیری ها وظلم ها باشد .
اصلا یکی از دلایل قطعی انقلاب اسلامی همین احقاق حق است که ریشه مشروعیت ومقبولیت جمهوری اسلامی می باشد وامروز در معرض خطر قرار گرفته لذا حزب الله باید پرچم مطالبات مردمی را بدست بگیرد این معنای واقعی مردم سالاری دینی است ونقطه مقابل عوام فریبی لیبرال دمکراسی.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.