۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگی
  • شناسه : 835
  • 23 سپتامبر 2015 - 9:21

آغاز زنگ سال تحصیلی جدید در رامهرمز با حضور مسئولین+ تصویر

یک مهر ۱۳۹۴ : زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولین در رامهرمز نواخته شد+تصاویر به گزارش یاران ۳۱۳ به نقل از رامهرمزنیوز؛ صبح امروز باحضور دکتر رستگار کارشناس اموربین الملل وزارت علوم آموزش و پرورش ،ممببینی رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز،امام جمعه،فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان زنگ شروع سال تحصیلی جدید در […]

یک مهر ۱۳۹۴ :

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولین در رامهرمز نواخته شد+تصاویر

به گزارش یاران ۳۱۳ به نقل از رامهرمزنیوز؛ صبح امروز باحضور دکتر رستگار کارشناس اموربین الملل وزارت علوم آموزش و پرورش ،ممببینی رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز،امام جمعه،فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان زنگ شروع سال تحصیلی جدید در مدرسه راهنمایی دخترانه بوستان ولایت به صدا درآمد.

 

در ابتدای این مراسم زاهدممبینی،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از ایثارگری ها و از خودگذشتگی های رزمندگان رزمندگان به تشریح عملکرد این اداره در سال گذشته پرداخت.

 

وی عملکرد این نهاد در سال گذشته را ، عملکردی مطلوب و رو به پیشرفت عنوان کرد و بیان کرد که تلاش های همکاران و مجاهدت های دانش آموزان در عرصه های مختلف از جمله مسابقات قرآنی و فرهنگی،کنکور و دوره های مختلف باعث شده است که آموزش و پرورش شهرستان در جایگاه مناسبی در استان قرار گیرد.

 

در ادامه این مراسم،دکتر رستگار کارشناس امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش باعرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و اولین روز بازگشایی مدارس و همچنین روز عرفه ،تقارن این دو روز را مبارک دانست و اظهار امیدکرد که تقارن این دو روز باعث شود که همه ی افراد در جهت شناختن خویش گام بلندی بردارند،چرا که هرکس خود را بشناسد قطعا خداوند متعال را خواهد شناخت.وی با ذکر حدیثی از مولای متقیان عدم خودشناسی را باعث هلاکت و نابودی انسانها دانست.

کارشناس امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش از حضور و مشارکت مسئولین در این مراسم تشکر کرد و ضمن تقدیر از همدلی موجود بین مسئولین را زمینه ساز کسب نتایج پربار در آموزش و پرورش دانست.

در انتهای مراسم امام جمعه شهرستان به ایرادسخن پرداخت.حجت الاسلام موسوی ضمن بیان فرمایشی از معصومین که علم نوری است که خداوند به بندگان محبوب خویش عطا می کند و راه رسیدن به علم را جلب رضایت الهی دانست.وی در سفارش خود به دانش آموزان ، آنها را به جدیت و تلاش در امر درس خواندن و قدردانی از اولیا و مربیان فراخواند.

امام جمعه شهرستان در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره به آیات و روایاتی در خصوص ارزش علم آموزی،دانش آموزان را به فراگیری هرچه بیشتر علم دعوت کرد و از مانع تراشی در امر تحصیل برحذر داشت.

در انتها  هرکدام از مسئولین یک به یک زنگ شروع سال تحصیلی جدید را به صدا در آوردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.