۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگی
  • شناسه : 601
  • 01 آگوست 2015 - 23:50

احراز هویت ۲ شهید از رامهرمز(رامشیر) و دزفول و چهار شهید از اهواز

سردار علی‌پور خبر داد؛ احراز هویت و ۲ شهید از رامهرمز(رامشیر) و دزفول و چهار شهید از اهواز مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ۳۸ شهید غواص و خط‌شکن در این استان تشییع می‌شوند که از این جمع پیکر مطهر ۶ تن از شهدا احراز هویت شده است. از جمع شهدا […]

سردار علی‌پور خبر داد؛

احراز هویت و ۲ شهید از رامهرمز(رامشیر) و دزفول و چهار شهید از اهواز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ۳۸ شهید غواص و خط‌شکن در این استان تشییع می‌شوند که از این جمع پیکر مطهر ۶ تن از شهدا احراز هویت شده است. از جمع شهدا احراز هویت شده، چهار شهید از اهواز، یک شهید از دزفول و یک شهید نیز از رامهرمز هستند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت یاران ۳۱۳ به نقل از مشرق، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، تشییع شهدای غواص و خط‌شکن در این استان را تشریح کرد.

وی دراین‌باره اظهار داشت: ۳۸ شهید غواص و خط‌شکن در این استان تشییع می‌شوند که از این جمع پیکر مطهر ۶ تن از شهدا احراز هویت شده است. از جمع شهدا احراز هویت شده، چهار شهید از اهواز، یک شهید از دزفول و یک شهید نیز از رامهرمز هستند.

وی ادامه داد: روز شانزدهم مردادماه کاروان شهدا وارد استان شده و در اندیمشک مورد استقبال قرارگرفته و شب وداع نیز در این شهر برگزار خواهد شد. صبح ۱۷ مرداد نیز این کاروان به سمت دزفول حرکت کرده و مراسم تشییع در این شهر ظهر این روز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پسازاین، کاروان شهدا به سمت شوشتر حرکت کرده و شب وداع نیز در شوشتر برگزار خواهد شد. صبح ۱۸ مرداد نیز به سمت ملاثانی حرکت خواهد کرد و ظهر را مهمان مردم این شهر خواهند بود. عصر این روز این کاروان شهدا به سمت اهواز حرکت کرده و شب وداع با شهدا در اهواز نیز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: صبح ۱۹ مرداد نیز کاروان شها برای خاکسپاری دریازده منطقه از استان تقسیم خواهند شد و شام این روز نیز مراسم شب وداع در این ۱۱ منطقه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این شهدا در شهرهای حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، بستان، رُفیع، مینوشهر، پادگان نیروی هوایی امیدیه و چند نقطه از شهر اهواز خاک‌سپاری خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در استان بیان داشت: ستاد شهدای گمنام تشکیلشده است و جلسات متعددی در استانداری خوزستان با حضور مدیرکل حفظ آثار، فرماندهان سپاه ولی‌عصرعصر (عج) ٔ و فرمانداران مربوطه تشکیل شده و ستاد استقبال و تدفین شهدا نیز در شهرستان‌ها شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین برنامه ما نیز دفن هشت شهید در پارک‌جزبره اهواز است. ضمن این‌که پنج شهید گمنام نیز مقابل مسجد خرمشهر دفن خواهند شد.

به گزارش یاران ۳۱۳ به نقل از برخی منابع شهید عقیل زاده از شهدای جاویدالاثر رامشیر بوده است که به عنوان شهید رامهرمزی تفحص شده معرفی گشته است.

پایان خبر/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.