۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 1499
  • 12 دسامبر 2015 - 12:22

اعتراض ۱۰۰۰دانشجوی جهادگر خوزستانی به استقبال استاندار خوزستان از فتنه‌گران/آقای استاندار به جای سیاست زدگی به مشکلات خوزستان بپردازید!

۱۰۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر خوزستانی در نامه ی سرگشاده به استاندار خوزستان نسبت به استقبال وی از فتنه گران اعتراض کردند.

با انتشار نامه ای صورت گرفت:

اعتراض ۱۰۰۰دانشجوی جهادگر خوزستانی به استقبال استاندار خوزستان از فتنه‌گران/آقای استاندار به جای سیاست زدگی به مشکلات خوزستان بپردازید!

۱۰۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر خوزستانی در نامه ی سرگشاده به استاندار خوزستان نسبت به استقبال وی از فتنه گران اعتراض کردند.

 سرویس سیاسی – یاران ۳۱۳: ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر خوزستانی در نامه ی سرگشاده به استاندار خوزستان نسبت به استقبال وی از فتنه گران اعتراض کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مقتدایی
استاندار محترم استان خوزستان

سلام علیکم؛

با سلام و صلوات برپیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) و خاندان پاک ایشان به ویژه سرور آزادگان جهان ،حضرت سیدالشهدا (ع) که بهترین الگوی آزادگی در عمل صالح ،آزادی اندیشه پاک و آموزگار اصل عدالت خواهی تا پای جان می باشد،شخصیتی که تا به امروز هر ندای آزادیخواهی در شرق و غرب عالم،از راه و طریقت ایشان بهره می گیرد.

متنی را که در ذیل مطالعه می فرمایید صدای آزادگی و لبیک یا حسین ۱۰۰۰نفر از دانشجویان جهادگر استان است که راه و رسم خویش را همان اقتدار و عزت و آزادگی و مجاهدت حسینی قرار داده اند و در گوشه و کنار این استان ،در مناطق دورافتاده و محروم،در اوج گمنامی و به دور از هرگونه هیجانات و بازی های سیاسی که خیمه شب بازهای این استان هرروزه و با هر بهانه ای به نمایش می گذارند و از مسولیت واقعی خود که خدمت به مردم و محرومان و به قول حضرت امام خمینی(ره) ولی نعمتان است بازمانده اند،به انجام خدمت رسانی و کمک به رفع غبار محرومیت می پردازند.

جناب آقای استاندار این نامه دلنوشته ی کسانی است که محرومیت دشت های اندیکا و لالی ، دور افتادگی و عقب ماندگی کوههای سربه فلک کشیده ممبین ایذه،مدارس تخریبی شعیبیه،کوخ های مستضعفین ملاشیه ی اهواز و سرحانیه ی خرمشهر، منطقه مهجور مانده ی کوره های ماهشهر، روستاهای محروم محور دحیمیه ی دشت آزادگان و… را درک کرده اند، برای مردم روستا دلسوزی نموده اند و عرق جبین ریخته اند این در حالی است که هیچ گونه حمایتی از دستگاههای اجرایی استان که متولی اصلی امر محرومیت زدایی هستند صورت نپذیرفته و تمامی این حرکتهای سازندگی و خدمت رسانی بصورت خودجوش و با روحیه جهادی توسط دانشجویان انجام می گیرد.

آقای دکتر راستش را بخواهید بسیار سخت است که روحیه انقلابی و جهادی داشته باشی و دم از ولایت و ولایت مداری بزنی و آزادگی عمل،آزادی اندیشه و عدالت خواهی حسین (ع)را در ورای زندگی خویش قرار دهی،در نهایت نیز گزینه سکوت را در مقابل چنین حادثه ی دردناکی انتخاب نمایی… حادثه ی دردناک استقبال جنابعالی بعنوان بالاترین شخصیت و مسول اجرایی در استان،از یک عامل ضد سیاست های نظام و انقلاب و چهره ی شاخص فتنه ی سال ۸۸ .

حال با توجه به استقبال گرم و غیرقابل چشم پوشی صورت گرفته،و روحیه جنبشی و جهادی دانشجویان جهادگر ،سئوالات و شائبه هایی در اذهان نقش بسته که امیدواریم پاسخ های قانع کننده ای نیز از جانب شما دریافت نماییم.

۱- آیا تا کنون با این شوق و رغبتی که برای استقبال از یک عامل فتنه شتافته اید برای بازدید از مناطق محروم و شنیدن درد و دل ولی نعمتان رفته اید؟

۲ -با وجود درصد بالایی از محرومیت ،عقب افتادگی ها ومشکلات زیر ساختی در استان زرخیز و سرشار خوزستان چه دلیلی وجود داردبه جای رسیدگی به امور مسلمین به فکر سیاسی بازی و منافع حزبی خویش باشید و اصلا اولویت کاری شما در این خصوص چه می باشد سازندگی یا سیاسی بازی؟

۳-آیا کرسی مسولیت اجرایی کشور آنقدر مهم و با ارزش و با اصالت می باشد که شما برای حفظ آن به استقبال عوامل شناخته شده ی فتنه و ضد ارزش ها و اصول انقلاب بشتابید؟

در آخر نیز شما را توصیه میکنیم به مطالعه ی نامه ی با ارزش و پرمغز مولای متقیان به مالک اشتر والی مصر در خصوص نحوه اداره و رهبری جامعه،نامه شماره ۵۳نهج البلاغه،نوشته ای که در آن وظایف و اولویت های کاری یک مسول حکومت اسلامی دررسیدگی به مستضعفان،اخلاق شخصی،مردم گرایی وحق گرایی،اصول روابط اجتماعی رهبران و حاکمان و بسیاری از مطالب دیگر به روشنی بیان شده است.

پایان خبر/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.