۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » عکس و فیلم » فرهنگی
  • شناسه : 863
  • 24 سپتامبر 2015 - 10:57

بازخوانی «با نوای کاروان» در محضر رهبر انقلاب

در دیدار فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب بازخوانی «با نوای کاروان» در محضر رهبر انقلاب قسمت جالب این دیدار؛ مدیحه سرایی قطعه‌ی خاطره‌انگیز «با نوای کاروان» توسط حاج صادق آهنگران در ابتدای آن بود که با اشک‌های رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی همراه شد. رتبه دهی       راه‌نوا- حضرت آیت الله خامنه […]

در دیدار فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب

بازخوانی «با نوای کاروان» در محضر رهبر انقلاب

قسمت جالب این دیدار؛ مدیحه سرایی قطعه‌ی خاطره‌انگیز «با نوای کاروان» توسط حاج صادق آهنگران در ابتدای آن بود که با اشک‌های رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی همراه شد.

رتبه دهی

 

 

 

????? ????????? ???? ???????? ?????? ???????راه‌نوا- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را نعمت بزرگ الهی و پاسدار آگاه و بینای انقلاب اسلامی در مسائل داخلی و خارجی خواندند و با تبیین الزامات و ابعاد پاسداری از انقلاب اسلامی  افزودند: دشمن به امید واهی پایان یافتن انقلاب، در فکر نفوذ بخصوص نفوذ سیاسی – فرهنگی است که شناخت توطئه های دشمن، تقویت و استحکام روحیه انقلابی و حرکت مستمر به سمت تحقق آرمانها این هدف را ناکام خواهد گذاشت.

 

قسمت جالب این دیدار؛ مدیحه سرایی قطعه‌ی خاطره‌انگیز «با نوای کاروان» توسط حاج صادق آهنگران در ابتدای آن بود که با اشک‌های رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی همراه شد.

 

در ادامه می‌توانید این ویدئو را در «راه‌نوا» مشاهده و در صورت تمایل آن را دانلود نمایید.

 

Video Player

۰۰:۰۰
۰۰:۰۰

دانلود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.