۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » ویژه ها
  • شناسه : 1208
  • 05 نوامبر 2015 - 9:26

خانه معلم جدید هنوز افتتاح نشده است

پاسخ رئیس آموزش و پرورش رامهرمز به گزارش یاران ۳۱۳ از محل اسکان معلمان: خانه معلم جدید هنوز افتتاح نشده است سرویس اجتماعی – یاران ۳۱۳: ریاست اداره آموزش و پرورش رامهرمز نسبت به خبر انتقادی یاران ۳۱۳ از وضعیت اسکان معلمان واکنش نشان داد به گزارش یاران ۳۱۳؛ زاهد ممبینی ریئس آموزش و پرورش […]

پاسخ رئیس آموزش و پرورش رامهرمز به گزارش یاران ۳۱۳ از محل اسکان معلمان:

خانه معلم جدید هنوز افتتاح نشده است

1

سرویس اجتماعی – یاران ۳۱۳: ریاست اداره آموزش و پرورش رامهرمز نسبت به خبر انتقادی یاران ۳۱۳ از وضعیت اسکان معلمان واکنش نشان داد

به گزارش یاران ۳۱۳؛ زاهد ممبینی ریئس آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز نسبت به خبر انتقادی یاران ۳۱۳ از وضعیت اسکان معلمانی که از اهواز، بهبهان، ایذه و باغملک به رامهرمز می آیند، واکنش نشان داد.

ایشان خبر افتتاح خانه معلم جدید را ناصحیح دانست و افزود: خانه معلم جدید رامهرمز در اوایل دیماه افتتاح می شود و تا حالا ما ساختمانی با عنوان خانه معلم افتتاح نکردیم.

وی ادامه داد: بعد از افتتاح خانه معلم جدید شرایط استفاده از آن را اعلام می کنیم و همچنین در خصوص هزینه ها برای معلمان تخفیف ویژه خواهیم داشت.

پیش از این، پایگاه خبری یاران ۳۱۳ در گزارشی از وضعیت اسکان معلمان خارج از شهرستان که به رامهرمز می آیند با انتشار عکس های درونی و بیرونی محل اسکان، از این وضعیت انتقاد کرده است.

گزارش مذکور را می توانید از اینجا مشاهد کنید.

پایان خبر/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.