۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » ویژه ها
  • شناسه : 763
  • 07 سپتامبر 2015 - 0:27

دلیل تأخیر اعلام نتایج استخدامی صنعت آب و برق خوزستان چیست؟

استخدامی ها در دولت تدبیر و امید: دلیل تأخیر اعلام نتایج استخدامی صنعت آب و برق خوزستان چیست؟ گروه اجتماعی – یاران ۳۱۳ : اشتغال جوانان موضوعی است که مسئولین میبایست تمام توان و ظرفیت و امکانات در دست خود را برای تحقق و رفع موانع پیش روی آن، بکار گیرند. موضوعی که جزء وعده […]

استخدامی ها در دولت تدبیر و امید:

دلیل تأخیر اعلام نتایج استخدامی صنعت آب و برق خوزستان چیست؟

آب و برق

گروه اجتماعی – یاران ۳۱۳ : اشتغال جوانان موضوعی است که مسئولین میبایست تمام توان و ظرفیت و امکانات در دست خود را برای تحقق و رفع موانع پیش روی آن، بکار گیرند. موضوعی که جزء وعده های اصلی این دولت بوده که ما معتقدیم تاکنون نتوانسته رضایت حداقلی خیل بسیار جوانان تحصیلکرده و جویای کار را جلب کند.

صنعت آب و برق استان خوزستان جهت تامین نیروی انسانی خود در سدهای استان در پایان سال گذشته آگهی جذب نیروی بومی (خوزستانی) به تعداد ۱۰۰ نفر را ابلاغ نموده و آزمون خود را در اردیبهشت ماه برگزارکرده و نتایج آن را ( سه برابر ظرفیت )نیز حدود یک ماه بعد از آزمون اعلام نمود و مرحله مصاحبه را در نیمه تیرماه امسال برگزار کرده است که روند و فواصل زمانی بین این مراحل خوب بوده و جای تشکر از مجری آزمون دارد.

ولی موضوعی که ناراحتی جوانان قبول شده در آزمون را در پی داشته این است که نتیجه نهایی آزمون و مصاحبه هنوز پس از گذشت دو ماه اعلام نشده است واین تأخیر ایجاد شده سبب بلاتکلیفی جوانان پذیرفته شده درآزمون گشته است.

متأسفانه بر اثر بی تدبیری صنعت آب و برق استان، بیش از یک ماه می گذرد که نتایج این استخدامی مشخص نشده است. با مراجعه به سایت http://kwphc.ir/ -وبگاه مجتمع عالی آموزش و پژوهش صنعت آب و برق خوزستان- خبری از این استخدامی نمی بینیم. برقراری تماس تلفنی با مجتمع نیز بیش از یک ماه امکان پذیر نیست. البته به گفته ی برخی مسئولین مجتمع، قطعی تلفنِ مجتمع آب و برق استان ظاهراً به دلیلِ احداثِ ایستگاه مترو در نزدیکی مجتمع اتفاق افتاده است و بالبتع اینترنت مجتمع نیز قطع شده است.

جناب کلهری که ریاست مجتمع را برعهده دارند و مجری آزمون واحد تحت امر ایشان است، آیا اینترنت در کل اهواز قطع شده بود و آیا هیچ منزل یا کافینتی دارای اینترنت نبود که با درج یک آگهی در سایت ( kwphc.ir) مانع از مراجعه حضوری جوانان و ایجاد زحمت برای جوانان خاصاً شهرستانی شوند؟ وقتی برای درج آگهی جذب دانشجو و امثال ذلک اینترنت خارج از اداره فراهم است قطعاً درجِ خبر اعلام نتایج به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است. آیا رفع بلاتکلیفی جوانان و خانواده هایشان برای مدیریت مجتمع صنعت آب و برق استان اهمیتی نداشت؟آیا بهتر نبود با درج یک خبر در سایت مجموعه خود از مراجعه حضوری جوانان با استعداد این استان جلوگیری می کردند. البته اکنون پس از روزها خطوط تلفن وصل گردیده و اینترنت مجتمع نیز باید وصل شده باشد پس دیگر بهانه ای برای عدم درج آگهی در سایت، نباید داشته باشید.

سوال دیگر از مدیریت صنعت آب و برق استان باید پرسید این است که آیا اعلام نتایج مصاحبه این قدر زمان لازم دارد؟

چه حکمتی پشت پرده این قضیه نهفته است که از اعلام نتایج خودداری می شود؟ مصاحبه که انجام شده و تنها جمع نمرات افراد باقی مانده است ، آیا یک جمعِ ساده این قدر زمان لازم دارد. امیدواریم قصد نداشته باشند تا انتخابات پایان امسال مجلس طولش دهند…

امیدواریم ایشان و جناب شمسایی مدیرعامل محترم صنعت آب و برق استان خوزستان، هم در اطلاع رسانی و هم در اعلام نتایج نهایی اهتمام جدی ورزیده و باعث رفع بلاتکلیفی جوانان این استان شوند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.