۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اندیشه دینی » فرهنگی » ویژه ها
  • شناسه : 104
  • 10 آگوست 2014 - 14:07

مسئول هیئت یاران انقلاب اسلامی رامهرمز خبر داد: برگزاری نخستین دوره تربیتی معرفتی در رامهرمز

مسئول هیئت یاران انقلاب اسلامی رامهرمز خبر داد برگزاری نخستین دوره تربیتی معرفتی در رامهرمز داود مدرسی یان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یاران ۳۱۳ در رامهرمز اظهار کرد: کانون فرهنگی، تبلیغی راهیان بصیرت و هیئت فرهنگی مذهبی یاران انقلاب اسلامی زیرنظر اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اقدام به برگزاری نخستین دوره تربیتی ـ […]

مسئول هیئت یاران انقلاب اسلامی رامهرمز خبر داد
برگزاری نخستین دوره تربیتی معرفتی در رامهرمز

DSC06000
داود مدرسی یان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یاران ۳۱۳ در رامهرمز اظهار کرد: کانون فرهنگی، تبلیغی راهیان بصیرت و هیئت فرهنگی مذهبی یاران انقلاب اسلامی زیرنظر اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اقدام به برگزاری نخستین دوره تربیتی ـ معرفتی تحت عنوان طرح ولایت کرده است.

وی ادامه داد: این دوره با مشارکت موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و با هدف تربیت نیروی هم‌طراز انقلاب و با محوریت چهار مولفه، معنویت، معرفت، بصیرت و مهارت برگزار شده است.

مسئول هیئت یاران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این دوره به مدت ۸روز ویژه ۵۵ دانش‌پژوه خواهر و ۲۵ دانش‌پژوه برادر تحت تدریس اساتید اعزامی از قم حجج‌الاسلام علی مصباح یزدی و نمازی به یادگیری مبانی معرفتی دین پرداختند.
yaran3132

yaran313 3
وی افزود: مسلح بودن به سلاح معرفت، پایه و اساس تربیت نیروی هم‌طراز انقلاب است و با همین رویکرد اقدام به برگزاری این دوره معرفتی شده است.

مدرسی یان با بیان اینکه مبانی معرفتی دین قرار است طی یک بازه زمانی چند مرحله‌ای به دانش‌پژوهان ارائه شود، گفت: این دوره تابستانه فاز اول برگزاری دوره مذکور بوده که تاکنون دو جلد از کتب معرفتی تدریس شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.