۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » ویژه ها
  • شناسه : 1411
  • 26 نوامبر 2015 - 19:29

رامهرمز صاحب شبکه تلویزیونی می شود/بخش تلویزیون اینترنتی یاران ۳۱۳ بزودی راه می افتد/ مناظرات انتخاباتی هم از طریق این شبکه برگزار می شود/مسئولین به نرم افزار جامع رامهرمز بی مهری کردند

برنامه های این شبکه اعم از پخش فیلم های داستانی، کوتاه و بلند و مستندهای محلی، گزارش خبری از شهرستان، برگزاری مناظرات مختلف فرهنگی و سیاسی و خاصاً مناظرات انتخاباتی جزو برنامه های ویژه ی این شبکه خواهند بود.

رئیسی، سخنگوی یاران انقلاب اسلامی رامهرمز:

رامهرمز صاحب شبکه تلویزیونی می شود/بخش تلویزیون اینترنتی یاران ۳۱۳ بزودی راه می افتد/ مناظرات انتخاباتی هم از طریق این شبکه برگزار می شود/مسئولین به نرم افزار جامع رامهرمز بی مهری کردند

bbb-69x691

سرویس فرهنگی – یاران ۳۱۳: سخنگوی مجموعه یاران انقلاب اسلامی از راه اندازی شبکه تلویزیونی یاران ۳۱۳ در پایگاه خبری یاران ۳۱۳ خبر داد.

به گزارش یاران ۳۱۳؛ حسین رئیسی سخنگوی مجموعه یاران انقلاب اسلامی شهرستان رامهرمز در اولین گفتگوی خبری خود از راه اندازی بخش تلویزیون یاران ۳۱۳ خبر داد و گفت: پیگیر راه اندازی تلویزیون اینترنتی یاران ۳۱۳ هستیم که إن شاءالله بزودی راه بیافتد. چند ماهی پخش آزمایشی خواهیم داشت و بعد از چند ماه رسماً شروع به کار خواهد کرد.

سخنگوی یاران انقلاب اسلامی گفت: برنامه های این شبکه اعم از پخش فیلم های داستانی، کوتاه و بلند و مستندهای محلی، گزارش خبری از شهرستان، برگزاری مناظرات مختلف فرهنگی و سیاسی و خاصاً مناظرات انتخاباتی جزو برنامه های ویژه ی این شبکه خواهند بود.

رئیسی به طراحی نرم افزار جامع رامهرمز توسط مجموعه یاران انقلاب هم اشاره کرد و گفت: ما در همین مجموعه ی یاران انقلاب با امکانات بسیار پائین یک نرم افزار مخصوص شهرستان رامهرمز طراحی کردیم که به معرفی شهرستان می پردازد. معرفی تاریخچه، جغرافیا، شهدای رامهرمز، مکان های دیدنی، بانک اطلاعاتی رامهرمز و اخبار رامهرمز جزو ویژگی های این نرم افزار است که متأسفانه هیچ مسئولی در این شهرستان یک ریال هم کمک نکرد. کاری اساسی و مهم صورت گرفت و متأسفانه مسئولین و دستگاه های مختلف، ادارات فرهنگی و غیرفرهنگی، یک قدم هم برای طراحی و یا معرفی این نرم افزار به شهرستان برنداشتند! البته این کم لطفی ها و ناملایمات موجبات دلسردی ما را فراهم نمی کند بلکه غمی بوجود می آورد که نتیجه این غم و غمگساری، پافشاری بیشتر بر ارزش هاست.

وی ادامه داد: راه اندازی یک شبکه تلویزیونی اینترنتی تجهیزات و زیرساخت های مهمی نیاز دارد که از همه مسئولین شهرستان اعم از نماینده، فرمانداری، ارشاد، اداره تبلیغات، امام جمعه و سپاه پاسداران انتظار کمک و یاری داریم. از خیرین انتظار داریم از همه انتظار کمک داریم. کار فرهنگی هزینه دارد.

مدیر مسئول نشریه استانی سیمای زندگی افزود: شک نکنید که راه اندازی یک شبکه تلویزیونی اینترنتی، رامهرمز را چندین پله بالا می برد و در حوزه ی مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تحول جدی صورت می گیرد.

رئیسی در پایان با تأکید بر نقش فعالان فرهنگی و مجازی شهرستان گفت: فعالان فرهنگی و مجازی نقش ویژه ای در مدیریت فضای فرهنگی و سیاسی شهرستان دارند. رهبری فرمودند اگر در جایگاه رهبری نبودم حتماً رئیس فضای مجازی می شدم، این نشان از اهمیت فضای مجازی دارد. امیدواریم که همه ی دستگاه ها کمک کنند و پای کار انقلاب بیایند.

پایان خبر/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.