۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان
  • شناسه : 197
  • 08 دسامبر 2014 - 5:09

ریاست اداره اوقاف رامهرمزدر جواب به خبرنگار فارس: حسینیه امام(ره) باحکم فرماندار ومراجع قانونی پلمپ شده است/از خبرنگار فارس شکایت خواهم کرد

ریاست اداره اوقاف رامهرمزدر جواب به خبرنگار فارس: حسینیه امام(ره) باحکم فرماندار ومراجع قانونی پلمپ شده است/از خبرنگار فارس شکایت خواهم کرد رامهرمزنیوز:ریاست محترم اوقاف و امورخیریه رامهرمز گفت ، پلمپ شدن حسینیه امام(ره) بهبهانی های رامهرمز قانونی می باشد و کسانی که بخواهند جوسازی کنند از آنها شکایت خواهم کرد. حجت الاسلام رشنو ریاست […]

ریاست اداره اوقاف رامهرمزدر جواب به خبرنگار فارس:

حسینیه امام(ره) باحکم فرماندار ومراجع قانونی پلمپ شده است/از خبرنگار فارس شکایت خواهم کرد

رامهرمزنیوز:ریاست محترم اوقاف و امورخیریه رامهرمز گفت ، پلمپ شدن حسینیه امام(ره) بهبهانی های رامهرمز قانونی می باشد و کسانی که بخواهند جوسازی کنند از آنها شکایت خواهم کرد.

13930916000255_PhotoA

حجت الاسلام رشنو ریاست محترم  اداره اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار رامهرمزنیوز، در جواب به خبرنگار فارس گفت:  حسینیه امام(ره) بهبهانی های رامهرمز با حکم فرماندار و مراجع قانونی پلمپ شده است.

ریاست اداره اوقاف افزود،در صورتی که خبرنگار فارس اصلاحیه بر خبر خود در سایت مربوطه قرار ندهد و حقیقت را بیان نکند و بخواهد یک طرفه قضاوت کند ازاین خبرنگار شکایت خواهم کرد.

حجت السلام رشنو بیان کرد،هیئت امنای حسینیه امام  بعد از گفتگوهای زیاد  و فرصت گرفتن، قرار بر این  بود که بعد از دهه ی محرم ،کلیدهای حسینیه را تحویل اداره و هیئت امنای جدید بدهند که از این کار امتناع کردند و مرتب جو سازی و فضاسازی در شهرستان علیه اداره اوقاف انجام داده و جدیدا هم با خبرنگار فارس مصاحبه کرده اند.

خبرنگار فارس در خبر خود اداره اوقاف شهرستان را  به کذب مقصر جلوه داده ،و این اداره را باعث ایجاد برخی مشکلات و نارضایتی مردم خوانده است.

همچنین،از پاره شدن بنرهای تبلیغاتی حسینه ای که پلمپ است و  قرار است به مناسبت اربعین حسینی با مداحی حاج صادق آهنگران مراسم اجرا کنند خبر داد که متاسفانه می توانید مشاهده کنید که باز این خبر کذب بوده و تمامی  بنرها سالم است و در سطح شهر نصب هستند به جزء یک مورد  که آن هم گوشه ای از آن پاره شده است که می تواند آن هم کار افراد لااوبالی یا…. باشد.

در ادامه تصاویر بنرهای در سطح شهر را  در تاریخ ۹۳/۹/۱۶خواهید دید:

۲۰۱۴۱۲۰۷_۱۵۲۳۰۳

۲۰۱۴۱۲۰۷_۱۵۲۹۵۷

۲۰۱۴۱۲۰۷_۱۵۲۶۵۳

۲۰۱۴۱۲۰۷_۱۵۱۹۲۲

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.