۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 523
  • 23 جولای 2015 - 22:41

سایت هاشمی: نوشیدن جام زهر توسط امام، کام ملت را شیرین کرد!

سایت هاشمی: نوشیدن جام زهر توسط امام، کام ملت را شیرین کرد! خوشحالی محسوسی در صورت مردم پیداست. درست مثل ۲۷تیر۶۷٫ همان روزها که به جام زهر امامی، کام ملتی شیرین شد. همان روزهای معامله با خدا. روزهای معامله آبرو با مصلحت مردم. از ۲۷تیرماه ۶۷ تا ۲۳تیر۹۴٫ فاصله ۲۷سال نیست. فاصله یک جمله است […]

سایت هاشمی: نوشیدن جام زهر توسط امام، کام ملت را شیرین کرد!

خوشحالی محسوسی در صورت مردم پیداست. درست مثل ۲۷تیر۶۷٫ همان روزها که به جام زهر امامی، کام ملتی شیرین شد. همان روزهای معامله با خدا. روزهای معامله آبرو با مصلحت مردم. از ۲۷تیرماه ۶۷ تا ۲۳تیر۹۴٫ فاصله ۲۷سال نیست. فاصله یک جمله است

به گزارش «قاصدنیوز»، سایت رسمی اکبر هاشمی رفسنجانی در مطلبی جسورانه و توهین آمیز، پا را فراتر نهاد و نوشیدن جام زهر توسط امام را باعث شیرین شدن کام ملت نامید. همچنین به صورت تلویحی پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان دفاع مقدس را «کله شق» معرفی کرده است.

ارائه این جنس تحلیل ها در هنگامه تعیین سرنوشت مذاکرات هسته ای پیام های بسیار سیاهی نسبت به تکرار مجدد سناریوی تعارف و نوشاندن جام زهر را به اذهان متبادر می کند.

جام زهر هاشمی

خوشحالی محسوسی در صورت مردم پیداست. درست مثل ۲۷تیر۶۷٫ همان روزها که به جام زهر امامی، کام ملتی شیرین شد. همان روزهای معامله با خدا. روزهای معامله آبرو با مصلحت مردم. از ۲۷تیرماه ۶۷ تا ۲۳تیر۹۴٫ فاصله ۲۷سال نیست. فاصله یک جمله است….

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.