۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 806
  • 17 سپتامبر 2015 - 5:55

ماجرای آخرین دیدار آیت الله خزعلی با هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان/ آیت الله خزعلی: من با اختیار از مهدی برائت جستم؛ شما چرا از مهدی برائت نمی جوئید!؟

خاطره جالب آیت‌الله طبرسی نماینده مازندران در مجلس خبرگان/ ماجرای آخرین دیدار آیت الله خزعلی با هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان/ آیت الله خزعلی: من با اختیار از مهدی برائت جستم؛ شما چرا از مهدی برائت نمی جوئید!؟ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در اجلاسیه اخیر خبرگان رهبری، آیت‌الله خزعلی با انتقاد از هاشمی […]

خاطره جالب آیت‌الله طبرسی نماینده مازندران در مجلس خبرگان/

ماجرای آخرین دیدار آیت الله خزعلی با هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان/ آیت الله خزعلی: من با اختیار از مهدی برائت جستم؛ شما چرا از مهدی برائت نمی جوئید!؟

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در اجلاسیه اخیر خبرگان رهبری، آیت‌الله خزعلی با انتقاد از هاشمی رفسنجانی، به وی گفت؛ من با اختیار از فرزند خودم برائت جستم، شما چرا از فرزند خودتان برائت نمی‌جویید!

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در اجلاسیه اخیر خبرگان رهبری، آیت‌الله خزعلی با انتقاد از هاشمی رفسنجانی، به وی گفت؛ من با اختیار از فرزند خودم برائت جستم، شما چرا از فرزند خودتان برائت نمی‌جویید!

گروه سیاسی- رجانیوز:  آیت‌الله نورالله طبرسی در همایش ائمه جمعه استان مازندران که در شهرستان جویبار برگزار می‌شد، با تسلیت وفات آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی، اظهار کرد: آیت‌الله خزعلی نمونه یک انسان انقلابی، مجاهد و ولایت‌مدار بود.

به گزارش رجانیوز به نقل از بلاغ، وی با اشاره به خاطره‌ای از آیت‌الله خزعلی در آخرین اجلاس خبرگان رهبری، افزود: در اجلاسیه اخیر خبرگان رهبری، آیت‌الله خزعلی با انتقاد از هاشمی رفسنجانی، به وی گفت؛ من با اختیار از فرزند خودم برائت جستم، شما چرا از فرزند خودتان برائت نمی‌جویید!

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به حادثه دلخراش مکه اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه نشان داد که آل سعود قابلیت اداره حج را ندارد و باید به تمامی مسلمانان جوابگو باشد.

وی حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را وحشیانه توصیف کرد و ادامه داد: همه مسلمانان و سران کشورهای اسلامی باید نسبت به این امر واکنش نشان دهند چرا که عدم واکنش به این کار ننگ بزرگی را برای مسلمانان به‌وجود خواهد آورد.

طبرسی در ادامه به مشکلات استان مازندران اشاره و تأکید کرد: مازندران در این سال‌ها به حق خود نرسیده است.

وی افزود: ما به دلیل عدم نفوذ در مناصب مهم دولتی همیشه از حق و حقوق خود دور مانده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مازندران را بهشت ایران می‌خوانند، اضافه کرد: مازندران بهشتی بی سر و سامان است و فقط اسمش زیبا است.

وی بیان کرد: استان مازندران نه جاده‌های ارتباطی مناسبی دارد و نه صنعت در خور شأن، که متأسفانه همه به دلیل عدم احقاق حق است.

طبرسی با بیان اینکه ما در دولت کسی را نداریم تا از حق ما دفاع کند، تصریح کرد: آقای استاندار نمی‌تواند همه مشکلات را به تنهایی حل کند بلکه برخی مشکلات باید با نگاه ملی حل شوند.

وی در ادامه با انتقاد از برادران لاریجانی، افزود: ما به آقایان لاریجانی ارادت خاصی داریم، اما آنها هیچ کاری برای مازندران انجام نداده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ادامه داد: نمی‌دانم علت عدم حمایت از مازندران توسط آقایان لاریجانی چیست اما شاید حمایت از مازندران را در خور شأن خود نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه ظاهر مازندران خوب است اما باطنی خراب دارد، خاطرنشان کرد: چرا استان مازندران با این همه ظرفیت بالقوه باید چندین هزار مددجو داشته باشد.

طبرسی با بیان اینکه هماهنگی های لازم در بین مدیران کل استان وجود ندارد، گفت: متاسفانه سرمایه گذاران بزرگی به مازندران می‌آیند اما به دلایل نامعلوم از سرمایه‌گذاری در استان فرار می‌کنند.

وی با انتقاد از مدیران دستگاه‌های اجرایی به دلیل عدم حضور در نمازهای جمعه، تصریح کرد: تعامل خوبی در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی با ائمه جمعه وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به حضور گسترده گردشگران به این استان نیز اشاره‌ای کرد و گفت: متاسفانه مازندرانی که دیار علویان است به علت هجوم بی حساب و کتاب مسافران رنگ دیگری به خود گرفته است.

وی افزود: مازندران در زمینه کارهای فرهنگی واسلامی حرف اول را در کشور می‌زند اما عدم توجه مسافرانی که به این استان می‌آیند، موجب ناراحتی ما می‌شود.

طبرسی در پایان با اشاره به حضور رئیس جمهور به استان مازندران، خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور بیشترین رأی را از این استان گرفته، اما بدون توجه به این موارد مازندران را به عنوان آخرین استان برای سفرهای خود انتخاب کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.