۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 924
  • 11 اکتبر 2015 - 8:23

مهندس بهمئی انتخابات نظام مهندسی تهران را هم قومیتی کرد!

در حاشیه انتخابات نظام مهندسی تهران: مهندس بهمئی انتخابات نظام مهندسی تهران را هم قومیتی کرد! سرویس اجتماعی یاران ۳۱۳؛ هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی تهران در حالی برگزار می شود که مهندس محمدرضا بهمئی نماینده سه دور سوم، چهارم و پنجم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان کاندیدا ثبت نام […]

در حاشیه انتخابات نظام مهندسی تهران:

مهندس بهمئی انتخابات نظام مهندسی تهران را هم قومیتی کرد!

سرویس اجتماعی یاران ۳۱۳؛ هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی تهران در حالی برگزار می شود که مهندس محمدرضا بهمئی نماینده سه دور سوم، چهارم و پنجم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان کاندیدا ثبت نام کرد.

فرآیند انتخابات نظام مهندسی کشور که از ۲۴ خرداد امسال شروع شده و بنا بر پایان در ۱۰ مهرماه داشته اند چند روزی نیز تمدید شد به طوریکه انتخابات نظام مهندسی تهران در روز ۱۶ مهرماه در همان ساعات اولیه رأی گیری به بهانه هایی به ۲۳ مهرماه موکول شده است.

ائتلاف های انتخاباتی نیز همواره جزوی از برنامه ها و روند انتخابات ها بوده است اما یک ائتلاف عجیب که نشان از تفکر قومیت گرایی و طایفه گرایی برخی از کاندیداها دارد نیز امسال در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی تهران به چشم آمده است!

“ائتلاف مهندسان لرتبار” که توسط مهندس محمدرضا بهمئی نماینده سه دوره پشت سرهم مجلس بوده است (به مدت ۱۲ سال ) با برخی دیگر از کاندیداهای انتخابات نظام مهندسی تهران، باز خاطرات سال های نه چندان دور انتخابات نمایندگی مجلس رامهرمز را در اذهان تداعی می کند. سال هایی که مهندس با همین روحیه قومیت گرایی، صندوق های انتخابات را در رامهرمز از محور رأی بر مبنای شایسته سالاری به رأی بر مبنای قومیت تغییر داده است!

هرچند مهندس بهمئی با عملکرد بسیار ضعیف در سه دوره نمایندگی نتوانست دردی از رامهرمز دوا کند اما روحیه رأی بر مبنای قومیت دیگر در این شهرستان نهادینه شد و هنوز که هنوز است طایفه گرایی و قومیت گرایی بخش مهمی از مشکلات انتخابات در رامهرمز است.

مهندس بهمئی بعد از سه دوره نمایندگی، ۳ دور نیز از مردم رامهرمز نه شنیده است اما اینک در قامت کاندیدای انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی تهران ایستاده است اما باز با همان روحیه قومیت گرایی، خود و هم قطاران اصلاح طلبش سعی دارند تهران را نیز به سرانجام رامهرمز دچار کنند اما ایشان باید بدانند قومیت گرایی درانتخابات نظام مهندسی تهران جواب نمی دهد!

نظام مهندسی یک نهاد تخصصی است و برمبنای تخصص های مهندسی شکل گرفته است اما برخی نادانسته برای نفوذ در هیئت مدیره این نهاد به قومیت گرایی روی می آورند.

عکس ها:

IMG-20151008-WA0030 IMG-20151008-WA0033 IMG-20151008-WA0033 IMG-20151008-WA0031

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.