۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » عکس و فیلم » فرهنگی
  • شناسه : 846
  • 23 سپتامبر 2015 - 9:43

همایش شعر پلاک های آسمانی با حضور شعرای رامهرمز، رامشیر و باغملک

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد: همایش شعر پلاک های آسمانی با حضور شعرای رامهرمز، رامشیر و باغملک به گزارش یاران ۳۱۳ به نقل از رامهرمزنیوز؛ همایش شعر پلاک های آسمانی ویژه دفاع مقدس از سوی انجمن شعر رامهرمز باحضور شاعران رامهرمز، رامشیر و باغملک در سالن اداره ارشاداسلامی شهرستان برگزار گردید. در ابتدای […]

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد:

همایش شعر پلاک های آسمانی با حضور شعرای رامهرمز، رامشیر و باغملک

به گزارش یاران ۳۱۳ به نقل از رامهرمزنیوز؛ همایش شعر پلاک های آسمانی ویژه دفاع مقدس از سوی انجمن شعر رامهرمز باحضور شاعران رامهرمز، رامشیر و باغملک در سالن اداره ارشاداسلامی شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای برنامه طباطبایی ریاست اداره ارشاد رامهرمز ضمن خیرمقدم گویی به مسئولین و شاعران شرکت کننده در این مراسم، از شاعران رامهرمز درخواست کرد ، باتوجه به بازگشایی مدارس ، باحضور در مدارس استعداد یابی و اقدام به جذب دانش آموزان علاقه مند در این حوزه نمایند.

در ادامه برنامه میرعلایی فرمانده سپاه رامهرمز به ایراد سخن پرداخت و خاطرنشان کرد:در حیطه فرهنگی خیلی جاها حواسمان نبوده و دشمن سنگرهای ما را تسخیر کرده است. انشالله سنگرهایمان را پس بگیریم، تقویت کنیم و سنگری همه بعُدی تشکیل دهیم و به شعر انقلابی به عنوان یک ابزار تاثیر گذار در فرهنگ نگاه بکنیم و این ابزار را به دست بگیریم.

در قسمت دیگر مراسم شاعران رامهرمز و رامشیر با قرار گرفتن در جایگاه  مشغول به خواندن اشعار خود برای حاضرین  شدند.

درپایان مراسم گروه سرود و نمایش اداره ارشاد اسلامی رامهرمز به اجرای سرود و نمایش به مناسبت دفاع مقدس پرداختند که در ذیل تصاویر آن را مشاهده می نمایید.

ضمنا در محل برگزاری همایش نمایشگاه عکس شهدا و حماسه های دفاع مقدس برپا گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.