۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 133
  • 27 آگوست 2014 - 0:42

۷ کشته و مجروح در سانحه رانندگی در رامهرمز+ اسامی فوتی و مجروحان حادثه

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز خبر داد: ۷ کشته و مجروح در سانحه رانندگی در رامهرمز+ اسامی فوتی و مجروحان حادثه     رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه پراید در محور رامهرمز ـ بهبهان یک نفر کشته و شش نفر مصدوم شدند. به گزارش موج چهارم، حسین رستمی اظهار […]

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز خبر داد:

۷ کشته و مجروح در سانحه رانندگی در رامهرمز+ اسامی فوتی و مجروحان حادثه

 

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رامهرمز گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه پراید در محور رامهرمز ـ بهبهان یک نفر کشته و شش نفر مصدوم شدند.

به گزارش موج چهارم، حسین رستمی اظهار کرد: بر اثر این تصادف که ساعت شش صبح امروز روی داد یک نفر به نام روح‌الله حداد، فوت کرد و شش نفر دیگر به نام‌های خالق باسطی ۳۲ ساله، فتح‌الله شیخی ۳۰ ساله، علی عیوضی ۲۴ ساله، علی علی‌خانی ۳۰ ساله، مهدی زرین ۲۹ ساله و سلطان‌علی فرهادی ۳۲ ساله مصدوم شدند.

 

وی افزود: مصدومان و فوتی حادثه، توسط سه دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی رامهرمز به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان انتقال داده شدند.

 

همچنین در ساعت دو دقیقه بامداد سه شنبه نیز سه خودروی تریلر، پراید و سمند در محور هفتکل به باغملک با یکدیگر برخورد کردند، که بر اثر آن، یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند.

مصدومان این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.