۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگی
  • شناسه : 1168
  • 03 نوامبر 2015 - 14:55

اجرای طرح ارائه کتاب برای مطالعه به مشاغل سطح شهر در رامهرمز

رئیس اداره ارشاد رامهرمز خبر داد اجرای طرح ارائه کتاب برای مطالعه به مشاغل سطح شهر در رامهرمز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز از اجرای طرح ارائه کتاب برای مطالعه به مشاغل سطح شهر در سالجاری خبر داد. گروه فرهنگی – یاران ۳۱۳ به نقل از فارس: علی‌محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با […]

رئیس اداره ارشاد رامهرمز خبر داد

اجرای طرح ارائه کتاب برای مطالعه به مشاغل سطح شهر در رامهرمز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز از اجرای طرح ارائه کتاب برای مطالعه به مشاغل سطح شهر در سالجاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح ارائه کتاب برای مطالعه به مشاغل سطح شهر در رامهرمز

گروه فرهنگی – یاران ۳۱۳ به نقل از فارس: علی‌محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: باید به دنبال ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشیم و اثرات فرهنگی مطالعه را در بین مردم و جامعه مشاهده کنیم.

وی ادامه داد: در طول سال‌ها ما ایرانی‌ها ثابت کرده‌ایم که بر تارک علم و مطالعه جهان می‌درخشیم و امروز بر ماست که از این رتبه تمام قد دفاع کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز تصریح کرد: امسال از سوی این اداره در سطح شهر، طرح ارائه کتاب به مشاغل مختلف را اجرا کردیم که برای بسیاری از مردم جای تعجب و خوشحالی داشت و امیدواریم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

طباطبایی ادامه داد: انسان امروز گوش دهنده نیست و دانش آموزان و جوانان از حرف‌های ما گریزانند و در واقع از ما فعالیت‌های عملی می‌خواهند.

وی همچنین عنوان کرد: ما باید بچه‌ها را به سمت اهل استدلال و خوب فهمیدن و خوب خواندن سوق دهیم تا بتوانند داشته‌هایشان را خوب به‌کار ببندند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز در پایان بیان کرد: بچه‌ها، جوانان و مردم باید یاد بگیرند که خوب زندگی کنند و آموختن برای با همدیگر زیستن را فراگیرند.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.