۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 339
  • 16 می 2015 - 15:53

استاندار خوزستان از تغییر ۶ فرماندار استان خبر داد/تغییر استانداران و فرمانداران شائبه دخالت دولت در انتخابات را افزایش داد

تغییرات در حوزه مدیران سیاسی و اجتماعی در راه است /استاندار خوزستان از تغییر ۶ فرماندار استان خبر داد/تغییر استانداران و فرمانداران شائبه دخالت دولت در انتخابات را افزایش داد/ به گزارش یاران ۳۱۳ به نقل از شوشان؛ استاندار خوزستان بیان داشت: در حوزه فرمانداران استان حدود ۶ فرماندار تغییر و یا جابجا خواهند شد. […]

تغییرات در حوزه مدیران سیاسی و اجتماعی در راه است /استاندار خوزستان از تغییر ۶ فرماندار استان خبر داد/تغییر استانداران و فرمانداران شائبه دخالت دولت در انتخابات را افزایش داد/

به گزارش یاران ۳۱۳ به نقل از شوشان؛ استاندار خوزستان بیان داشت: در حوزه فرمانداران استان حدود ۶ فرماندار تغییر و یا جابجا خواهند شد. درحوزه مدیران سیاسی و اجتماعی استان نیز مدیرانی که دیدگاه آنان با دولت تدبیر و امید منطبق است منصوب خواهند شد.
استاندار خوزستان  در گفتکوی اختصاصی با پایگاه خبری شوشان از تغییرات در حوزه فرمانداران و برخی از مدیران حوزه سیاسی و اجتماعی استان در روزهای آینده خبر داد.
به گزارش یاران۳۱۳ به نقل از خبرنگار شوشان ؛ عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری تغییراتی در حوزه فرمانداران و مدیران سیاسی و اجتماعی در ستاد استانداری و برخی از مدیران کل حوزه سیاسی و اجتماعی استان خوزستان انجام خواهد شد.
مقتدایی بیان داشت: این تغییرات با هدف تقویت بعد کارشناسی و صیانت از آرای مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صورت خواهد گرفت.
 استاندار خوزستان ادامه داد: باید از زمان باقی مانده تا دولت تدبیر و امید بهره لازم را برای رسیدن به اهداف دولت بکارببریم و در این زمینه درصدد هستیم که مدیران همسو با تفکر دولت تدبیر و امید را در دستگاه اجرایی استان تقویت و منصوب کنیم.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان بار دیگر بر ضرورت تعیین روسای دانشگاه های استان تاکید کرد و گفت: طولانی شدن دوران سرپرست در دانشگاه های استان زیبنده وزارت علوم جمهوری اسلامی نیست.
استاندار خوزستان گفت: بعد از تغییر هر دولتی ، تغییر مدیران دولتی امری رایج در تمامی کشورهاست. البته آن دسته از مدیران که در حوزه تخصصی و اقتصادی مسئولیت دارند کمتر دستخوش این تغییرات هستند. اما تغییرات در حوزه مدیران سیاسی و اجتماعی علی الاصول باید صورت گیرد.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان یادآورشد: ۳۵ دانشگاه در حال حاضر با سرپرست اداره می شود و باید در این زمینه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رییس جمهور تشکیل می شود تصمیات لازم را در خصوص تعیین روسای دانشگاه ها اتخاذ کند.مقتدایی ادامه داد: ادامه این روند به کاهش تولید علم و اقدامات پژوهشی را به دنبال دارد.
استاندار خوزستان بیان داشت: در حوزه فرمانداران استان حدود ۶ فرماندار تغییر و یا جابجا خواهند شد. درحوزه مدیران سیاسی و اجتماعی استان نیز مدیرانی که دیدگاه آنان با دولت تدبیر و امید منطبق است منصوب خواهند شد. اما در حوزه مدیران تخصصی و اقتصادی منتطر تصمیمات وزارتخانه های متبوع آنان خواهیم بود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.