۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی
  • شناسه : 1373
  • 20 نوامبر 2015 - 18:55

امروز دنیا از بسیج شما الگو می گیرد/مگر خون مردم فرانسه از مردم لبنان رنگین تر است

سازمان ملل و مجامع حقوق بشر به تازگی فعال شده اند،مگر خون مردم فرانسه از مردم لبنان رنگین تر است ، الا اینکه این ها خود خواه هستند و خودشان را می بینند.

موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته رامهرمز؛

امروز دنیا از بسیج شما الگو می گیرد/مگر خون مردم فرانسه از مردم لبنان رنگین تر است

 

سازمان ملل و مجامع حقوق بشر به تازگی فعال شده اند،مگر خون مردم فرانسه از مردم لبنان رنگین تر است ، الا اینکه این ها خود خواه هستند و خودشان را می بینند.

به گزارش یاران ۳۱۳ به نقل از رامهرمزنیوز حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: اصلاح ذات‌البین یکی از مؤثر‌ترین راهکار‌ها برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است که در این خصوص هم طرفین درگیری و هم عامه مردم و هم نخبگان و دستگاه قضایی باید در نظام دینی با جدیت به آن بپردازند.

وی در خصوص روز خانواده با بیان روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت: خانواده در اسلام مورد توجه فراوان قرار گرفته و در واقع خانواده کانون پرورش افکار آینده جامعه است که باید به آن اهمیت ویژه‌ای بدهیم.

امام جمعه رامهرمز با اشاره به اتفاقات تروریستی فرانسه از سیاست های دوگانه کشورهای غربی و رسانه های آن ها انتقاد کرد و گفت:سازمان ملل و مجامع حقوق بشر به تازگی فعال شده اند،مگر خون مردم فرانسه از مردم لبنان رنگین تر است ، الا اینکه این ها خود خواه هستند و خودشان را می بینند.

وی افزود: البته ما تمامی اقدامات و کشتار های تروریستی را محکوم می نماییم اما همانهایی که ثابت شد داعش را بوجود آورده اند ، این مسئله دامن گیر خودشان شده است و به حمدالله ظالمین به ظالمین مشغول شده اند.

موسوی  با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج یعنی حرکت عظیم ملت ایران که آن حرکت همراه با آگاهی و  آمیخته با عقلانیت برای دستیابی به افق‌های دور دست است.

وی ادامه داد: امروز دنیا از بسیج شما الگو می گیرد و گستره بسیج در کشور ما یعنی تمام مردم ،پس دنیا از شما مردم درحال الگو گرفتن است.

وی در پایان گفت: بسیج مرز ندارد و امروز شاهد هستید بسیج و تفکر بسیجی ما در سوریه و عراق و در تمامی دنیا، هرجا که مقابل ظلم و استکبار ایستاده وجود دارد.

انتهای پیام/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.